KONEMAN TEHNYT UUDEN KANAVAN METSAMANNIN KANSSA VIDEO

Tapanitoivanen

30

7404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuapuri

Vahha video ladattu, enpä tiedä onko aito koneman.

• Tapanitoivanen

Kyllä on AITO koneman :) Mukava ukko se on kun tunnen sen tosiaan oon konemanin aktiivinen katsoja ja oon häneen yhteydessä ollu paljo viime aikoina.

• Pulipuli

Mutta video on vanha.

• Tapanitoivanen

Se sanoi että laittoi sen takia vanhan videon kun pääsi metsamannin kanssa sopuun että ei ole enää riitoja niillä.

• Liitin

Arvoisa hyvä Metsäman.Katsoin konemanin videon ja jos se kertoo,että olette päässeet/pääsemässä välirikosta ohi on se hyvin myönteinen ja positiivinen asia.Sinuunkin asian tiimoilta suuttunut tilaaja.Klikataan tilaus päälle taas.Mukavaa viikonloppua korpimehtiin korpimetästä.

• Liitin

Vastaan itselleni olikin siis huuhaata koko video!!!!!no mutta metsämanin tilausta en peru!!!

• oleellisin.asia

Tärkein asia että miehet on päässeet sopuun asioistaan.

• Liitin

👍👍👍

• Liitin

👎👎👎Näin valeuutisen!!

• oleellisin.asia
        Liitin kirjoitti:

👎👎👎Näin valeuutisen!!

No jo on perkele, mänin minäkii ketjun alottajan retkuun. Nyt kyllä tulloo alapeukkua multakii.
        👎
        Taijan ihan paskan pistee tähän! 💩

• Huolestunutkansalainen

Onko konemanin kanava oikean konemanin tekemä vai jonkun feikki hupattajan?

• Anonyymi

On se oikea kanava ei ole feikki ja kone man on luvananu sitä että ei poista kanavaa ja se on hyvä juttu

• Pulipuli

Vale koneman, video on vanha

• anonyymi_v4r

Nyt paljastu oikein kunnon vedätys...voi taivas varjele...

• MetsätyytytysVideoo

Nää on itsetyydytys videoita.
      Pojat tyytyttää eri keinoin.

• Sivusta

Vanha video.MetsaMan alkoi Tubettamaan ennemmin kuin KoneMan.KoneMan ei ollut oikein luotettava.Nyt minua huolettaa meneekö MetsaManiin luotto,kun alakaa kauppamieheksi sen sutkin tukkurin kans.Sillä on niitä romukulta hommia,ja tunnetusti niissä kaupoissa huijataan ihmisiä niin paljon kuin ilitään.

• Tuusniemeläinen

Konemanilla(arille) on tulossa lapsi jonka takia ollut kireä.

• anonyymi_D6D

Kyllä se koiraskin poikii ku kovalla pannaan.
        Ei liene epäilystä kuka on isä.

• Anonyymi

Mistä tiijät. Voip olla siellä täällä huiskinut hännäkäs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiijät. Voip olla siellä täällä huiskinut hännäkäs?

No menepäs katsomaan kone manin videoita ja katso tarkkaan onko sillä lapsia vai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No menepäs katsomaan kone manin videoita ja katso tarkkaan onko sillä lapsia vai ei

Eipä ole juu sen sijaan Koneladyllä on edellisestä liitosta,Konemanin lapsi meni kesken hänen edellisessä liitossaan,katsokaa videoita niin tiedätte enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole juu sen sijaan Koneladyllä on edellisestä liitosta,Konemanin lapsi meni kesken hänen edellisessä liitossaan,katsokaa videoita niin tiedätte enemmän.

Okei

• Anonyymi

Ei kone manilla ole lapsia

• Anonyymi

Miksi ihmeessä lapsen tulosta miehen pitäisi olla kireä?????

• Anonyymi

Ai ei oo? Onha sillä ainakii keinuja ja semmosia pihassa. Onko ne Metsamania ja Simomania varten?

• Anonyymi

En tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä

On meilläkin lasten lekuja pihassa eikö ole lapsia koko mäellä!
        Ja eikös Koneladyllä ainakin lapsia ole? sitä en tiedä sitten ovatko jo teinejä eivätkä paljoa keinuskele...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On meilläkin lasten lekuja pihassa eikö ole lapsia koko mäellä!
        Ja eikös Koneladyllä ainakin lapsia ole? sitä en tiedä sitten ovatko jo teinejä eivätkä paljoa keinuskele...

En tiedä kumpia ne on

• Anonyymi

Eikös konemän rakentanut navettaankin riippukeinun?

• Anonyymi

Öö ei

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe