KONEMAN TEHNYT UUDEN KANAVAN METSAMANNIN KANSSA VIDEON
https://www.youtube.com/watch?v=x-0nrSF_4Fo&ab_channel=Koneman
KONEMAN TEHNYT UUDEN KANAVAN METSAMANNIN KANSSA VIDEO
30
7404
Vastaukset
- Nuapuri
Vahha video ladattu, enpä tiedä onko aito koneman.
- Tapanitoivanen
Kyllä on AITO koneman :) Mukava ukko se on kun tunnen sen tosiaan oon konemanin aktiivinen katsoja ja oon häneen yhteydessä ollu paljo viime aikoina.
- Pulipuli
Mutta video on vanha.
- Tapanitoivanen
Se sanoi että laittoi sen takia vanhan videon kun pääsi metsamannin kanssa sopuun että ei ole enää riitoja niillä.
- Liitin
Arvoisa hyvä Metsäman.Katsoin konemanin videon ja jos se kertoo,että olette päässeet/pääsemässä välirikosta ohi on se hyvin myönteinen ja positiivinen asia.Sinuunkin asian tiimoilta suuttunut tilaaja.Klikataan tilaus päälle taas.Mukavaa viikonloppua korpimehtiin korpimetästä.
- Liitin
Vastaan itselleni olikin siis huuhaata koko video!!!!!no mutta metsämanin tilausta en peru!!!
- oleellisin.asia
Tärkein asia että miehet on päässeet sopuun asioistaan.
- Liitin
👍👍👍
- Liitin
👎👎👎Näin valeuutisen!!
- oleellisin.asia
Liitin kirjoitti:
👎👎👎Näin valeuutisen!!
No jo on perkele, mänin minäkii ketjun alottajan retkuun. Nyt kyllä tulloo alapeukkua multakii.
👎
Taijan ihan paskan pistee tähän! 💩
- Huolestunutkansalainen
Onko konemanin kanava oikean konemanin tekemä vai jonkun feikki hupattajan?
- Anonyymi
On se oikea kanava ei ole feikki ja kone man on luvananu sitä että ei poista kanavaa ja se on hyvä juttu
- Pulipuli
Vale koneman, video on vanha
- anonyymi_v4r
Nyt paljastu oikein kunnon vedätys...voi taivas varjele...
- MetsätyytytysVideoo
Nää on itsetyydytys videoita.
Pojat tyytyttää eri keinoin. - Sivusta
Vanha video.MetsaMan alkoi Tubettamaan ennemmin kuin KoneMan.KoneMan ei ollut oikein luotettava.Nyt minua huolettaa meneekö MetsaManiin luotto,kun alakaa kauppamieheksi sen sutkin tukkurin kans.Sillä on niitä romukulta hommia,ja tunnetusti niissä kaupoissa huijataan ihmisiä niin paljon kuin ilitään.
- Tuusniemeläinen
Konemanilla(arille) on tulossa lapsi jonka takia ollut kireä.
- anonyymi_D6D
Kyllä se koiraskin poikii ku kovalla pannaan.
Ei liene epäilystä kuka on isä. - Anonyymi
Mistä tiijät. Voip olla siellä täällä huiskinut hännäkäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiijät. Voip olla siellä täällä huiskinut hännäkäs?
No menepäs katsomaan kone manin videoita ja katso tarkkaan onko sillä lapsia vai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menepäs katsomaan kone manin videoita ja katso tarkkaan onko sillä lapsia vai ei
Eipä ole juu sen sijaan Koneladyllä on edellisestä liitosta,Konemanin lapsi meni kesken hänen edellisessä liitossaan,katsokaa videoita niin tiedätte enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole juu sen sijaan Koneladyllä on edellisestä liitosta,Konemanin lapsi meni kesken hänen edellisessä liitossaan,katsokaa videoita niin tiedätte enemmän.
Okei
- Anonyymi
Ei kone manilla ole lapsia
- Anonyymi
Miksi ihmeessä lapsen tulosta miehen pitäisi olla kireä?????
- Anonyymi
Ai ei oo? Onha sillä ainakii keinuja ja semmosia pihassa. Onko ne Metsamania ja Simomania varten?
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä
On meilläkin lasten lekuja pihassa eikö ole lapsia koko mäellä!
Ja eikös Koneladyllä ainakin lapsia ole? sitä en tiedä sitten ovatko jo teinejä eivätkä paljoa keinuskele... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meilläkin lasten lekuja pihassa eikö ole lapsia koko mäellä!
Ja eikös Koneladyllä ainakin lapsia ole? sitä en tiedä sitten ovatko jo teinejä eivätkä paljoa keinuskele...En tiedä kumpia ne on
- Anonyymi
Eikös konemän rakentanut navettaankin riippukeinun?
- Anonyymi
Öö ei
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559