Vanhemmalle miehelle

Ihastunut

Yhtäkkiä huomasin että oon vähän ihastunut suhun.. tämä on niin väärä paikka kirjoittaa mutta teki mieli edes johonkin purkaa. Sulla on kiva hymy ja vaikutat muutenkin erittäin mukavalta mieheltä. Mutta mahdottomat lähtökohdat, joten helpompi vaan yrittää unohtaa. Sitä ennen nautin vaan hymystäsi ja harvinaisista yhteisistä hetkistä ja yritän peitellä tunteitani :)

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdotonihminenonhän

      Ku8nka mahdottomat lähtökohdat sinulla on?
      Olet aivan mahdoton siis.

    • Rtyuihg567775fh22345

      Vaihtoon voit luottaa ;)

    • rh445566gghh4433hhgg

      Nautin hymystäsi hämyssä. ;)

    • Sammutavalot

      Tulkoon pimeys ja pimeys tuli.

    • Vanhemmaltamieheltä

      Jos mulle. Samma sutina här! Olet ihan oikeassa, vaikka unohtaminen on vaikeaa. Sitä ennen.

    • mämmiänaamaan

      Et sää aapee pysty peitteleen.. tulee moka pahimmalla hetkellä :D ja sitten pitää vaan huumorilla yrittää :D ei onnistu. Hauskoja tilanteita luvassa...

    • Mietisitä

      Ei "kaikki" miehet ihastu oman lapsen ikäiseen tai vielläkin nuorempaan "tyttöön". Joo kohta tulee taas vasta väitteitä. Mutta tulkoot vaan. Kyllä mielipiteitä maailmaan mahtuu.

    • uteliaskysyy

      Kuinka suuri on ikä eronne?

      • riipivä.ikärasite

        Suurinpiirtein noin 25 vuotta,aivan tarkkaan en hänen ikäänsä tiedä mutta hieman yli viidenkympin.


      • Sivustakärsijä

        Hän on 55


      • mämmiänaamaan

        On se elämä kauheeta kun on riipivä ikärasite hahha... maailmanloppukaan ei ole mitään sen rinnalla :D


      • yli.viidenkympin.on
        Sivustakärsijä kirjoitti:

        Hän on 55

        Ei ehkä aivan 55 mutta aika lähistöllä kuitenkin.


      • mämmiänaamaan

        Maailmanloppukaan ei ole mitääään kun vastakupissa on norsun kärsääkin kärsivämpi riipivä sivusta kärsivä ikärasite hehhehehe :D


      • yli.viidenkympin.on

        Jälleen tänäänkin kohdakkain.


      • Alle
        yli.viidenkympin.on kirjoitti:

        Jälleen tänäänkin kohdakkain.

        Enkä ole ; D.


      • CharmikasOlet
        Alle kirjoitti:

        Enkä ole ; D.

        no hups sulle. Hih.


      • HeleästiPunastuin
        yli.viidenkympin.on kirjoitti:

        Jälleen tänäänkin kohdakkain.

        Myös eilen perjantaina parikin sanaa vaihdettiin. Kunpa joskus kahden kohdattaisiin muuallakin kuin tuossa tietyssä ympäristössä.


    • eiiso

      vain 8 vuotta, joka ei ole mitään. ;D

      • kunolettevanhoja

        Toivottavasti kohtaatte, voisitte jättää maailman samaan aikaan.


      • seolisi
        kunolettevanhoja kirjoitti:

        Toivottavasti kohtaatte, voisitte jättää maailman samaan aikaan.

        ihanaa, ettei kummankaan tarvitsisi hoivata toista.


    • vanhempi.mies

      Liittyykö yhteisiin hetkiin muitakin ihmisiä vai oletteko ihan kahden? Onko vapaa-ajalla vai työn merkeissä?

    • Ihastunut

      Työnmerkeissä eli yleensä muitakin paikalla.. no eiköhän tämä tästä kuivahda kasaan. Viimeistään sitten kun ei enää nähdä, n7iin tunteet taas hiljalleen hiipuu :)

      • ihastun.ainavaan

        Hän mies on vaan niin söpönsexy ja nuorekaskin ikäisekseen. Viereen niin tahtoisin.


      • Mitäsiinämenetät

        Mikset sä voisi kertoa sitä hänelle?


      • ihastun.ainavaan
        Mitäsiinämenetät kirjoitti:

        Mikset sä voisi kertoa sitä hänelle?

        No se työyhteisö ehkä närkästyisi ja vieroksuisi sen jälkeen jos lähestyisin avoimesti.
        Vaikka mieli tekisikin lähestyä ja olen kyllä aistinut että jännitettä on hänenkin puoleltaan.


      • reeti
        ihastun.ainavaan kirjoitti:

        No se työyhteisö ehkä närkästyisi ja vieroksuisi sen jälkeen jos lähestyisin avoimesti.
        Vaikka mieli tekisikin lähestyä ja olen kyllä aistinut että jännitettä on hänenkin puoleltaan.

        annat siis työyhteisön päättää.
        eikö löydy yhteistä hetkeä, ainako on esiliinat :-D


      • Qwerty23
        ihastun.ainavaan kirjoitti:

        No se työyhteisö ehkä närkästyisi ja vieroksuisi sen jälkeen jos lähestyisin avoimesti.
        Vaikka mieli tekisikin lähestyä ja olen kyllä aistinut että jännitettä on hänenkin puoleltaan.

        Lähesty rohkeasti ja pyydä vaikka lounaalle ns. Työasioissa. Sano vaikka että tarvitset neuvoa jossain asiassa. Kun olette kahden kysele henkilökohtaisia, kerro että olet vapaa juuri nyt, jos tästä ei mies mitään tajua, niin...


      • Qwerty67
        ihastun.ainavaan kirjoitti:

        Hän mies on vaan niin söpönsexy ja nuorekaskin ikäisekseen. Viereen niin tahtoisin.

        Olisitpa se Tampereelta muuttanut, mutta eipä näillä palstoilla oikeat kohtaa...


      • 14032019
        Qwerty67 kirjoitti:

        Olisitpa se Tampereelta muuttanut, mutta eipä näillä palstoilla oikeat kohtaa...

        En ole aloittaja, mutta Tampeelta lähtevä


      • Q67
        14032019 kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta Tampeelta lähtevä

        Espoossa töissä?


    • hellähalaus

      Niin, kyllä minä katselin sinua ja mietin, että "ihanan nainen" mutta kyllä järvikin voi olla kaunis tyynellä aurinkoisella ilmalla. Tykkään katsella sitä, en halua rikkoa sen harmoniaa.
      Tykkäämme toisistamme, se ei ole paha asia. Olkaamme onnellisia siitä.
      Näin kyllä sinusta että ihastuit ja varmaan näit sen minustakin.
      Ainakin sellaisen vaistoaa. Elämä on upeaa, pidetään se sellaisena.

      • eikämitäänkapeaakanootti

        Voi olla niin, muttei sinne järvellekään voi ikuisiksi ajoiksi jäädä, ukonilma lähestyy ja kyllä sieltä sit pois on suodettava. Ja jos ei kauheen nopee oo, niin siinä saattaa kovasti ko(a)stuakin.


      • joskusriittääkuntietää

        Kuulisimpa nämä sanat, tosin eräältä naiselta. Näiden sanojen myötä todella tyytyisin tykkäämään ja nauttimaan harmoniasta <3


    • Eipappaa

      Onko sulla pappafetissi?

      • Ihastunut

        Hmm ikäeroa ei ole niin paljon että se oikeastaan hirveästi haittaisi.. vanhempi hän on mutta syyt asian mahdottomuudelle johtuvat muista asioista.


    • Kaveritaisto

      Päämieskin on Suomessa puolisoaan 30 vuotta vanhempi/Yksi lapsikin heillä.
      Ikä ero ei ole mikään ongelma. Anna palaa vaan. Jos ei anna,ei otakaan.
      Vanhemmat miehet eivät sua loukaa,päin vastoin.

      • Eipaapaa

        On kait, se erilaista olla pressan vaimo, kuin tavis papan. No onpahan papalla vielä omaishoitaja, eikä tarvitse palvelutaloon mennä, tosin omaihoitajan duuni mitään herkkua ole . En voisi 40 v naisena olla 75 v papan kanssa eli noita isoja ikäeroja pitäis miettiä järjellä.. Toinen on vielä parhaassa iässä ja toinen, ehkä muistisairas ja tenat käytössä..


    • aitoukkomies

      Itse tykkään pitää silmäpeliä nättien tyttöjen kanssa esim. kaupan kassalla ja myöskin flirttailla kevyesti. Olen huomannut, että tytöt ovat hyvinkin mielisssään huomiosta. Sen pidemmälle en ole mennyt.

      • Päiväunet

        Älä naurata:)) Kuka nuori tyttö on mielissään vanhan papan huomiosta🤣luulen, että nuori komistus vetää pidemmän korren.


    • Vainomaaelämää

      Mikään ei ole mahdotonta. Ainoa mikä tekee asioita mahdottomiksi on oma pää.
      Ulkopuolisten mielipiteillä ei ole mitään tekoa oman elämän kanssa.
      Jokaisella on oma elämä ja siihen kannattaa keskittyä eikä kenenkään muun elämään ole mitään syytä sotkeutua.
      Jos joku yrittäis sekaantua mun elämään niin voisin aika äkkiä toivottaa hyvää jatkoa ja sanoa että tän jälkeen ei tapailla.
      Mut kukin omalla tavallaan.

      • Olet varmaankin hyvin komea mies eli
        - noin 190-senttinen
        - harteikas
        - kaljamahaton ja savuton,
        -tuuheatukkainen ja kirkassilmäinen
        - moraalisi on korkealla eli rii´aat vain yhtä
        ja elät vain yhdessä avioliitossa kerrallaan
        - kokoat huonekalut, vaihdat ovet ja kynnykset suitsait sukkelasti,
        - puhdetöinä teet kauniin kukkatelineen ja lemmikille tähyily hyllyn.
        - tiedät paljon elektroniikasta ja korjaat naisen lukkiutuneen tietokoneen hetkessä
        -illalla katselemme elokuvia kylki kyljessä

        Ops. Taisin juuri kuvailla aviomieheni! : )


    • Kunhannähdään

      Eiköhän me halatata nainen? Tule oikein lähelle minua.

    • Itse en ole eläissäni ihastunut saman alan ihmiseen.

      Mitä voisinkaan nähdä jossakussa lyhyenlännässä,
      naismaisen pyöreässä ukonkutaleessa,
      kun kotona on n. 190 senttinen hoikka mies, joka vaihtaa itse ovet ja kynnykset,
      ja jolla pysyvät niin vasara, jiiri, akkuporakone, pisto-, puukko-, poka- kuin
      oksasahakin kädessä? Vaihtaisinko sellaisen miehen johonkuhun olutta naukkailevaan
      tai kirkkaita kiskovaan tupakantupruttelijaan, jonka kaljamaha pömpöttää kuin kumipallo?

      Toivottavasti olet ap. vapaa ihminen, sillä varatun (varsinkaan naimisissa olevan) ei ole sopivaa ryhtyä syrjähyppyihin!

      • käyttääkö.sinuakaan

        onko joku kertonut hänen olevan pyöreä naismainen kutale?? ukollas voi pysyä roinat käsissä mut osaako oikein käyttääkkin niitä?


      • käyttääkö.sinuakaan kirjoitti:

        onko joku kertonut hänen olevan pyöreä naismainen kutale?? ukollas voi pysyä roinat käsissä mut osaako oikein käyttääkkin niitä?

        Mieheni on puu-ja muissa kädentöissä erittäin taitava,
        kuten jo kerroin. Minua ei kiitos tarvitse eikä kuulu
        kenenkään käyttää kuin jotakin konetta tai pumpattavaa
        Barbaraa. (Olen elävä ja tunteva ihminen; en mikään imuri tai
        haarukka, jota vähän "käytellään".)


      • KuudestiLaukeava

        Eipä taida tuo "täydellinen mies" ihan kaikkia M-naisen tarpeita tyydyttää, kerta sitä oman miehen ihanuutta pitää kuitenkin täällä Ihastuminen palstalla asti hehkuttaa ja muutenkin näillä palstoilla pyöriä jatkuvasti;)
        Mies kuvauksestasi muuten syntyi vahvasti vaikutelma, että olet hankkinut itsellesi aidon elämänkumppanin sijaan lähinnä hyvännäköisen remonttireiskan - ja kavereille esiteltävän mannekiinin ;)


      • KuudestiLaukeava kirjoitti:

        Eipä taida tuo "täydellinen mies" ihan kaikkia M-naisen tarpeita tyydyttää, kerta sitä oman miehen ihanuutta pitää kuitenkin täällä Ihastuminen palstalla asti hehkuttaa ja muutenkin näillä palstoilla pyöriä jatkuvasti;)
        Mies kuvauksestasi muuten syntyi vahvasti vaikutelma, että olet hankkinut itsellesi aidon elämänkumppanin sijaan lähinnä hyvännäköisen remonttireiskan - ja kavereille esiteltävän mannekiinin ;)

        En haluaisi satuttaa ketään, mutta hän on paljon muutakin.
        Hän
        - saa minut nauramaan ja hymyilemään,
        - hänellä on samanlainen huumorintaju kuin minulla.

        "Valitettavasti" arvostan suuresti myös nuoruuden kihlattuani. Jos nämä 2 miestä olisivat tulleet yhtä aikaa elämässä vastaan, olisi ollut todella vaikea valita. Kumpikin on niin lempeä ja tasainen ja rakastettava mies. Ei minulla ole muihin suhteita ollutkaan, eikä se haittaa yhtään. Kumpikin on ollut oikea valinta, kulloisessakin elämän tilanteessa - ehdottomasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe