Vartijat korvaavat taksikuskit

UusiAikaKoittaa

Olemme kaikki lukeneet lehdistä, että taksikuskit eivät osaa ajaa taksia ja monet ovat jopa syyllistyneet raiskauksiin. Ensin taksikuski sanoo asiakkaalle, että näpyttele osoite navigaattoriin, koska en osaa ajaa sinne. Sitten kun vihdoin päästään perille niin raiskataan asiakas.

Mikä neuvoksi? No turvallisuusalan järkipäiset ammattilaiset tulevat tässäkin asiassa taas hoitamaan homman kotiin! Nyt on jo turvataksit alkaneet yleistyä ja rikolliset tolppa-apinat joutuvat väistymään alalta syrjään!

Tässä yksi esimerkki laadukkaasta firmasta, jossa turva-alan ammattilaiset osaavat ajaa asiakkaan paikasta A paikkaan B ilman, että joutuvat kysymään neuvoa tai syyllistyvät raiskaukseen.

https://safetaxi.fi/

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Txxxxxx

      Sinullakin alkaa kohta iskee krapula päälle, mukava päivä kärsii krapulaa ja muistella mitäköhän sitä tuli tehtyä.

      • JulmaJätkä

        Valitettavasti olette erehtyneet. Katsokaas en ole taksikuski ammatiltani niin ei puske krapula päälle. Ei ole tarvie hukuttaa huolia viinalla, koska en ole samalla alalla kuin sinä. Taksirenttuhan voi jättää vuorot ajamatta kun on provikkapalkka kuten puhelinmyyjälläkin jos pikku krapula haittaa.

        Olisit sinäkin tolppa-apina vaan itse kännissä. Selvinpäinhän te tuolla asiakkaita kuljetellessa syyllistytte raiskauksiin. Surullista.


    • hupinsaku

      Taksipalvelu eri nimikkeillä hahaha, joko maahanmuuttajat on jonossa?

      • AlaskanMalamuuttiVoimaa

        Siinä on katsos se ero, että vartijalla pitää olla nuhteeton tausta ja vartijaksi vaaditaan koulutus, jonka läpäisemiseen vaaditaan suomen kielen osaamista. Poliisi ei ihan kelle tahansa hanttapulille vartijakortteja myöntele.

        Tosin tavan tolppa-apinaksi kelpaa kuka tahansa sillan alta löydetty spurgu.


      • Anonyymi
        AlaskanMalamuuttiVoimaa kirjoitti:

        Siinä on katsos se ero, että vartijalla pitää olla nuhteeton tausta ja vartijaksi vaaditaan koulutus, jonka läpäisemiseen vaaditaan suomen kielen osaamista. Poliisi ei ihan kelle tahansa hanttapulille vartijakortteja myöntele.

        Tosin tavan tolppa-apinaksi kelpaa kuka tahansa sillan alta löydetty spurgu.

        Vartijaksi ryhtyy vaan ne, jotka ovat liian huonokuntoisia poliisiksi tai liian tyhmiä kapiaisiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartijaksi ryhtyy vaan ne, jotka ovat liian huonokuntoisia poliisiksi tai liian tyhmiä kapiaisiksi

        Huonokuntoisiakin, mutta liian yksinkertaisia poliisin ammattiin ja kapiaisenakin täytyy tietää/osata jotain. Huomaa, että koulutuksessa jokainen on saanut esim. pippurisumutetta annoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonokuntoisiakin, mutta liian yksinkertaisia poliisin ammattiin ja kapiaisenakin täytyy tietää/osata jotain. Huomaa, että koulutuksessa jokainen on saanut esim. pippurisumutetta annoksen.

        Vartijan samoin kuin järjestyksenvalvojan vapaaehtoiseen voimankäyttökoulutukseen kuuluu oc-sumuttimen käyttöopetus. Oc-sumutin on sen verran järeä voimankäyttöväline, ettei sille altisteta kursseilla kuin korkeintaan yksi henkilö ja sekin vain jos löytyy vapaaehtoinen.


    • Xxxxxxxxxxxxx

      ”Taksinkuljettaja työskentelee hyvin erilaisten ihmisten kanssa, joten häneltä edellytetään sellaista taustaa, että hän voi ammatissaan taata asiakkaille turvallisen matkustuskokemuksen. Hakija ei ole henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan sopiva taksinkuljettajaksi, jos hän on syyllistynyt liikenne- tai muihin rikoksiin, jotka osoittavat hakijan olevan ilmeisen sopimaton toimimaan taksinkuljettajana. Soveltuvuus arvioidaan Traficomin viranomaisrekistereistä saatavien tietojen perusteella.”

      https://www.taksiliitto.fi/taksinkuljettajaksi/ajolupa/

      • SaksanSeisokkiVoima

        Sanoo "taksiliitto". Mitä sanoo laki? Johan jo uutisista voi päätellä kun kokoajan pirssi penat raiskaavat ja eksyvät tuonne. Eipä ole vartijoista sellaisia uutisia.


    • Ettäsilleeen

      Safetaksin taksin kuljettajat ovat taksinkuljettajaa eikä välttämättä vartioita.

      Heidän kotisivullaankin on kohta jossa lukee ”hae meille töihin”.

      • Turva-Ammattilainen

        Missä siellä on sellainen kohta? Missä siellä lukee, etteikö kuljettajat olisi turvallisuusalan ammattilaisia? Jos he ovat tavallisia rikollisia pirssi penoja niin miksi tämä olisi sitten turvataksi?

        Turvataksia katsos ajaa turvallisuusalan ammattilaiset. Turvattomia takseja ajaa pirssi penat eli tolppa-apinat. Ja niistä "normi" taksien touhuista voi päivittäin lukea Iltalehdestä miten on raiskattu ja eksytty taas.


      • Turva-Ammattilainen kirjoitti:

        Missä siellä on sellainen kohta? Missä siellä lukee, etteikö kuljettajat olisi turvallisuusalan ammattilaisia? Jos he ovat tavallisia rikollisia pirssi penoja niin miksi tämä olisi sitten turvataksi?

        Turvataksia katsos ajaa turvallisuusalan ammattilaiset. Turvattomia takseja ajaa pirssi penat eli tolppa-apinat. Ja niistä "normi" taksien touhuista voi päivittäin lukea Iltalehdestä miten on raiskattu ja eksytty taas.

        mikä ihmeen turvataksi? Ei semmoista olekkaan


    • Ettäsilleeen
    • Juzjuz

      Olen aika monta vartijaa tavannut ja tuntuvat olevan jossain määrin karkeaa, yksinkertaista porukkaa. Esim. normivosikan käytöstavat ja yleistieto on mielestäni paremmalla tasolla.

      Turvataksin markkinat on aika kapeat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe