päälläni on stayupit ja pitsi rintaliivit sekä satiiniset pikkuhousut.
sivelen kullia housun läpi ja alan kohta runkkaamaan, muita samoissa
hommissa?
nyt runkkausta
11
529
Vastaukset
- Juuba
Olisi kiva nähdä kukn runkkaat
- Biukm54
Missäpäin nautiskelet
- ukm56pks
Mielipuuhaa asuissa kiimailu....
- kohtatulee
Kouvolassa mällit lensi liiveille, satiini yöasu tuntuu ihanalta iholla
- bim05a
naisten asuissa on ihanaa
Isot tekorinnat joita puristelen pingoittavat pitkäa satiinista yömekkoani jonka läpi runkkaan kiivaasti. Ihana hankaus ja kahina kiihotavat samoin kuin rintojen heiluminen.
mahtvaa purkaantua ohueen satiiniin ja kastella se. Spermat pesen pois suihkussa jonne menen asut ylläni.- xxx60
mies_vm62 kirjoitti:
Kivalta tuntuisi hyväillä yömekon päältä
Kyllä tekee hyvää, ihanaa.
Satiini tuntuu hyvälle
Ihanaa kiinnostaa vetää mällit vaikka korkkarit jalassa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343259Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441619Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719