kuka loukkaantu vakavasti loimaankiven kattoromahduksessa
loimaankivi
11
269
Vastaukset
- Uuno-utelijas
Oletko hiukan utelijas? No se oli ... tai enpä kerrokka.
- anonyymi_lcl
Alle jäänyt...
- Serppe
Ajattelin vaan et jos tunnen, ei sen enempää uteliaisuutta. Toivottavasti hän pian tulee kuntoon
- lajijasuris
Kun ajatellaan tapahtumaa eli että ylhäältä rysähtää päälle kattorakenteet ja kerrotaan vakavasti loukkaantuneen, niin valitettavasti on melkeinpä pieni ihme jos tulee kuntoon. Voi olla esim. rankavaurioita, monensortin murskavammaa, vakava päävamma. Kyllä lääketiede monta ihmettä on tehnyt, mutta kaikkeen se ei pysty.
Onko mitään käsitystä miksi katto petti? Onhan se iso ja loivakattoinenhalli, jossa melko pitkä jänneväli, mutta ei lunta mielestäni paljoa ollut ehjällä katon osalla. Jossain paikoin voi olla todella paljon jos tuuli on sattunut kinostaa sopivasti esim. harjan yli tai johonkin kulmaan. Lunta on tullut kyllä enemmän kuin vuosiin muttei mitenkään poikkeuksellisen paljon. On kai se halli lumisempiakin talvia kohdannut. Ehkä rakenteissa joku väsyminen syystä tai toisesta.
- Serppe
No loimaa kivi joutuu maksaan isot korvaukset ja jos ei vaikka tjle enää työkykyisekskään. Vaikka ei kaikki ole aina rahalla korvattavissa
- afrikkalainenhetsku
ootko koskaan kuullut vakuutuksita?
- lajijasuris
Juu ei mikään summa korvaa vakavaa loukkaantumista! Eläke riittää perustoimeentuloon. Ei Suomessa helpolla joudu maksaan isoja korvauksia. Tosiaan vakuutuksilla pärjää yleensä. Pitää pystyä osoittaan, että työnantaja on laiminlyönyt tietoisesti jotain työturvallisuusseikkaa. En jaksa uskoa ainakaan tässä tapauksessa olevan kyse semmosesta.
Kummallista kun halleja sortuu joka vuosi siellä ja täällä, eikä ne aina ole edes kovin vanhoja.
- serppe
huonosti rakennettu ja katoilla paljon lunta. ei siinä muuta tarvita
- Anonyymi
Täähän on jo vanha juttu
- Anonyymi
Sinähän tämän nostit ihan itse :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tämän nostit ihan itse :D
Minä en ainakaan nostanut tätä juttua esiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819