Mistä kuuluu ralliautojen pörinä?

Talviviikonloppuisin keskustassa kuuluu aina jostain rautatieaseman suunnalta hirveä melusaaste ja rallia ajavien autojen pörinä. Onko kyseessä jotkut jäärata-ajot vai teinitkö kaahaavat? Poikkeuksellisen hyvin rikkoo sunnuntairauhaa aina tämä meteli joka kantautuu kilometrien päähän keskustassa.

14

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmankattia

      Soita poliisi ja käske mittaan desipelit, autot katsastukseen.

      • Yksipöristeliöistä

        Ei puutu poliisit ku siellä on jäärata


    • Jääratahan on juuri sitä varten että siellä voi ajaa vaikka minkälaisella pörisköllä.

    • Siellä siis on jäärata? Ajetaanko siellä tavallisilla henkilöautoilla vai joillakin rallikotteroilla? Miksipä ei voi antaa nuorten harrastaa? Voin minäkin kuunnella kerran viikossa vaikka musiikkia niin että koko keskusta raikaa.

    • Parempi kuitenkin että pöristellään jääradalla eikä yleisillä teillä. Kannatetaan.

      • 34ta3segsrtgaes

        Joko lakkasi pörinä häiritsemästä?

        ?


      • 34ta3segsrtgaes kirjoitti:

        Joko lakkasi pörinä häiritsemästä?

        ?

        Mukavampi olisi jos sunnuntaina olisi rauha maassa. Mutta eipä tuolle asialle mitään mahda. Nuoret harrastaa.


    • Bmv81700

      Uuniukko on ihan sekasin . Ensiks haittaa ja sitten ei haittaa? Parempi kai tuolla radalla on huudattaa kuin tiellä. Eikö tuo meteli haittaa ainakaan minua vaikka asun timitrassa. Vituttaa joka päiväinen varpusten surkutus ja paakominen enemmän.

    • znbxcmvh

      ihme kun pankkoa pörinä haittaa? Luulisi omassa päässään olevan tarpeeksi pörinää ettei tarvitse nuoretn ajeluihin jäällä puuttua! Ja mikä se estää sitä musiikkia huudattamasta, tai no korkeintaan naapurit voi antaa sakinhivutusta!

    • Jaskoppi

      Ne on elämän ääniä, voivat tuntua hieman vierailta Lieksalaisen korvassa.

      • Ehkä leikkivät lapset on enemmän elämän ääniä. Auton pörinä on vain koneen ääntä.


      • 3taegssegrsergser
        Uuninpankko kirjoitti:

        Ehkä leikkivät lapset on enemmän elämän ääniä. Auton pörinä on vain koneen ääntä.

        No mitä pahaa siinä ralliauton pörinässä sitten muka on?

        Eräänlaista leikkiähän se on ralliautolla ajaminenkin.

        Minkä takia piposi kiristää juuri siinä kohdassa?


      • 3taegssegrsergser kirjoitti:

        No mitä pahaa siinä ralliauton pörinässä sitten muka on?

        Eräänlaista leikkiähän se on ralliautolla ajaminenkin.

        Minkä takia piposi kiristää juuri siinä kohdassa?

        Ei kiristä pipo. En vain tiennyt mistä on kysymys. Antaa nuorten harrastaa vaan.


    • RiippuuKukaAjaa

      Jos matut ajaisi kaupungin ostamilla autoilla rallia jääradalla, niin pankko olisi varmaan hurraamassa jääradan reunalla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe