Rehellisyys
Porilainen on rehellinen kun hän puhuu puolet totta.
Luetuimpia
-
Porissa urakoidaan raiskaustuomioita
"Satakunnan käräjäoikeus on ratkaissut ensimmäisen paljon kohua aiheuttaneista rikoskokonaisuuksista, joissa epäillään eri-ikäisiä mieshenkilöitä lapsiin kohdistuneista törkeistä seksuaalirikoksista. " https://www.satakunnankansa.fi/a/201462051?c=1528874183846
-
Kiinteistönvälitys
Ehdottakaa jotain hyvää kiinteistönvälitysliikettä tai välittäjää jolla on lkv oätevyys.
-
Sporttikorneri.
Meni sitten nurin. Eipä ihme kun asiakaskunta oli mitä oli...
Sama peeärrosentti kuin joutsenmerkin kotimaisuusaste. 40 rosenttia riittää niin on suomalainen. Mutta ei porilainen puhu totta 40 rossaa. Se puhuu 40 % asian vierestä ja 60 % paskaa. Porilaisuuden sertifikaatti.
Vetoaa että ei muista.
Vetoaa että ei muista.
Minulta mitätöitiin oikeus toimia ammatissa, nykyään siihen vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto ja en voi enää amispohjalta kiusata ihmisiä virasta käsin, niin päädyin myymään vakuutuksia ja siinä olenkin melkoinen epeli.
Ensi töikseni lyöttäydyin hyväksi kaveriksi myyjäporukkaan ja saunottiin sekä dokailtiin yhdessä, siinä sitten ajanmittaan työkaverit ja esimiehet uskoituivat aristakin asioista puhumaan ja sain tietooni paljon tulenarkaa materiaalia.
Sain kiristettyä itselleni esimiesaseman ja oman alueen, nyt muut myyvät ja minä saan hyvää tiliä ja mikä hienointa: Minulla on valtaa, on mahtavaa kun pääsee kyykyttämään.
Olen minä semmoinen Jussi.
Ensi töikseni lyöttäydyin hyväksi kaveriksi myyjäporukkaan ja saunottiin sekä dokailtiin yhdessä, siinä sitten ajanmittaan työkaverit ja esimiehet uskoituivat aristakin asioista puhumaan ja sain tietooni paljon tulenarkaa materiaalia.
Sain kiristettyä itselleni esimiesaseman ja oman alueen, nyt muut myyvät ja minä saan hyvää tiliä ja mikä hienointa: Minulla on valtaa, on mahtavaa kun pääsee kyykyttämään.
Olen minä semmoinen Jussi.
Olen rehellinen porilainen enkä valehtele.
1 VASTAUS:
Olen oikeasti rehellinen porilainen ja kyllä valehtelen.
Taidat olla salaa kateellinen siitäkin että joku on rehellinen ihminen. Kriminaalin aivoitukset ovat monenlaiset.
1 VASTAUS:
No kerro monenlaisista aivoituksistasi.
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Parannamme palvelua
muisti
11.2.2019 12:41
Etelänmiestainainen
11.2.2019 18:44
Mutta sen kyllä sanon, että ihminen on keskimäärin katalaakin katalampi otus, joka katuu vasta kun kaikki huiputuksen mahdollisuudet on käytetty ja pelattu loppuun.