A350XWB USA

Osaako joku viisas sanoa miksi ei Finnair koskaan lennä uusilla 350 koneilla esimerkiksi Miamiin? Joku painava syy siihen täytyy olla.
Ilmoita

Siksi, koska niitä ei ole tarpeeksi kaikille reiteille ja lennoille.
Ilmoita
Miksi koneita ei rakenneta tarpeeksi? Finnair ja Airbus tekisivät paljon rahaa niillä.
1 VASTAUS:
Tiliä voi tehdä muillakin malleilla.
+Lisää kommentti
miksi pitäisi lentää vaikka Miamiin?
Ilmoita
Tiliä voi tehdä vaikka Miamilla.
Ilmoita
Miamissa on hyvä tehdä tlliä
Ilmoita
Amerikassa lennetään keskimäärin melko vanhoilla raadoilla. Finnairin vanhimmat laajarunkokoneet ovat edelleen tuoretta tavaraa amerikkalaisille matkailijoille. Aasialaisille matkailijoille voidaan siten tarjota uudempia ja arvostetumpia kulkupelejä kuten kilpailutilanne vaatiikin.
Ilmoita
Ilmeisesti täältä ei löydy viisaita. Ette edes ymmärtäneet lukea kysymystä. Pyysin viisaita vastaamaan. Jopa yksi niinkin tyhmä vastasi joka piti käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä.
Ilmoita
Oletko kunnossa? Jutuistasi päätellen et.
Ilmoita
Finnairin laivastossa on edelleen A330-koneita jotka ovat suht uusiakin vielä. Yhtiössä on päätetty että niillä lennetään pääasiassa jenkkilään. Helpottaa tilanteessa jolloin konetta joudutaan viime tingassa vaihtamaan, istuinpaikat ja määrät melko samat eri yksilöissä.
5 VASTAUSTA:
Suht uusia? Noin 10 vuotta vanhoja, ja se alkaa näkyä varsinkin jos verrataan paljon uudempiin A350 koneisiin.
Mitä tulee istumapaikkoihin, osassa on enemmän karjaluokan paikkoja.
10 vuotta vanha kone on vielä uransa alkutaipaleella, Finnairin vanhin A321 OH-LZA on 20 vuotta vanha. Lufthansalla on liki 30 vuotta vanha A320 käytössä. Käytännössä matkustaja ei huomaa kuinka vanhassa koneessa istutaan koska matkustamo on usein päivitetty vanhoissa koneissa ja ulkoa ei tavismatkaaja erota mikä yksilö vanha.
Lddldkdkdkdd kirjoitti:
10 vuotta vanha kone on vielä uransa alkutaipaleella, Finnairin vanhin A321 OH-LZA on 20 vuotta vanha. Lufthansalla on liki 30 vuotta vanha A320 käytössä. Käytännössä matkustaja ei huomaa kuinka vanhassa koneessa istutaan koska matkustamo on usein päivitetty vanhoissa koneissa ja ulkoa ei tavismatkaaja erota mikä yksilö vanha.
Kohta valittaja huomaa että Finskin ekalla A350llä on tänä vuonna jo 4 v synttärit.
Eihän se ole enää uusi.
Mutta ehkä se keskiviikkona tullut kone on vielä just ja just, kun ensireittilento on tänään Tokioon, jos ei siirry taas, kuten edellisen kanssa kävi.
Uusi
Lddldkdkdkdd kirjoitti:
10 vuotta vanha kone on vielä uransa alkutaipaleella, Finnairin vanhin A321 OH-LZA on 20 vuotta vanha. Lufthansalla on liki 30 vuotta vanha A320 käytössä. Käytännössä matkustaja ei huomaa kuinka vanhassa koneessa istutaan koska matkustamo on usein päivitetty vanhoissa koneissa ja ulkoa ei tavismatkaaja erota mikä yksilö vanha.
Ainakaan Finnairin A330 koneita ei ole päivitetty millään tavalla. Voisivat edes pestä käsinojat joskus...
Lentokoneen ikä ei ole ratkaiseva tekijä vaan lentotunnit.
Uusi
Kohtalentää kirjoitti:
Ainakaan Finnairin A330 koneita ei ole päivitetty millään tavalla. Voisivat edes pestä käsinojat joskus...
Lentokoneen ikä ei ole ratkaiseva tekijä vaan lentotunnit.
Kyllä niitä on huollettu ja rempattu, seuraavakin muutos on jo tiedotettu
http://www.lentoposti.fi/uutiset/finnair_uudistaa_kaukoliikennekoneiden_matkustamoa_uusi_premium_economy_luokka

Kaikki kuluu ja pinttyy kun ne on jatkuvasti käytössä, vaikka ne olisi uusittu muutama vuosi sitten.
Onhan näille A330lle tehty jo useampi iso huolto.

Perusongelma onkin enemmän nuorempien ikäluokkien ulkonäkökeskeisyys, kuin oikea tarve päästä turvallisesti pisteestä A pisteeseen B.
+Lisää kommentti
Uusi
Minä tunnen sentään 2 lentokapteenia Finnairilta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

A350XWB USA

Osaako joku viisas sanoa miksi ei Finnair koskaan lennä uusilla 350 koneilla esimerkiksi Miamiin? Joku painava syy siihen täytyy olla.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta