Mikä ryhmäseksissä parasta?

Kimppapari

Hei te ryhmäseksiä, parinvaihtoa tai kolmatta pyörää kokeilleet!
Mikä teistä ovat kohokohtia, kun touhuatte vieraitten kanssa?
Minulle kiihottavinta on työntyä vieraaseen pimppaan sekä se, kun vieras elin uppoaa vaimooni ja nähdä hänen nauttivan kiihkossa.
Vaimon mielestä kiihottavinta on tuntea vieraan kalun kasvavan ja valmistautuvan syöksemään spermaa. Yleensä hän kiihottuu siitä niin, että saa orgasmin samaan aikaa, kun vieras laukeaa. Ja parasta jos on opittu luottamaan mieheen/pariskuntaan niin, että voi ottaa siemenet sisäänsä. Isommista useamman pariskunnan sessioista vain yksi kokemus ja silloin oli kondomipakko.

46

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liinulikka

      Isommassa porukassa parasta on fiilis! Näkee monenlaista ja saa useaa.

    • Vaimojaettuna

      Kyllä se on parhaimmillaan kun koko illan jatkunut flirttailu, suudelmat ja hyväilyt vaimon ja tutun miehen välistä esileikkiä katsellen. Täydentyen siihe kun tuttumme kulli on vaimon pillua vasten ja näen sen hitaasti uppoavan vaimoni sisään. Ja ne huokailut..nyt on vaan edellisestä mennyt jo yli 6kk ja olisi piakkoin upea nähdä sitä uudelleen

      • Meillä on tutut kaverit olleet mukana jolloin kondomia ei käytetä.
        Yksi kaverini on meidän suosikki. Hän käy useimmiten meillä ja silloin silittelemne ja riisumme vaimoani yhdessä suudellen paljastuvia paikkoa. Sänkyyn siirryttyä vaimo keskelle kumpikin imee rintaa silitämme vaimon vatsaa ja pimppiä hieromme klitorista ja kaveri yleensä haluaa nuolla vaimoani pillusta kunnes vaimo pyytää panemaan. Käännämme vaimon kyljelleen minä 69 asentoon vaimon kanssa ja levitän vaimon pakaroita kun kaveri työntyy vaimon pilluun ja alkaa panemaan vaimo imee ja puristelee minua. Tunnen elimessäni vaimoni tunteet ja koska hän on laukeamassa. Kaverin lauettua käännetään vaimo toiselle kyljelle ja pääsen liukkaille ja kaveri saa etupuolen hoivattavaksi. Vaimo saa nonia pikku orgasmeja sekä voimakkaan orgasmin jonka jälkeen pesulle ja taukoa kunnes vaimo jaksaa jatkaa.
        Useimmiten miehet ehtivät laueta kolmesti molemmat ennen vaimon suurta orgasmia vaimo saa useita pikkusia ennen suuria kouristuksia.


      • Jbjbx
        Sami24 kirjoitti:

        Meillä on tutut kaverit olleet mukana jolloin kondomia ei käytetä.
        Yksi kaverini on meidän suosikki. Hän käy useimmiten meillä ja silloin silittelemne ja riisumme vaimoani yhdessä suudellen paljastuvia paikkoa. Sänkyyn siirryttyä vaimo keskelle kumpikin imee rintaa silitämme vaimon vatsaa ja pimppiä hieromme klitorista ja kaveri yleensä haluaa nuolla vaimoani pillusta kunnes vaimo pyytää panemaan. Käännämme vaimon kyljelleen minä 69 asentoon vaimon kanssa ja levitän vaimon pakaroita kun kaveri työntyy vaimon pilluun ja alkaa panemaan vaimo imee ja puristelee minua. Tunnen elimessäni vaimoni tunteet ja koska hän on laukeamassa. Kaverin lauettua käännetään vaimo toiselle kyljelle ja pääsen liukkaille ja kaveri saa etupuolen hoivattavaksi. Vaimo saa nonia pikku orgasmeja sekä voimakkaan orgasmin jonka jälkeen pesulle ja taukoa kunnes vaimo jaksaa jatkaa.
        Useimmiten miehet ehtivät laueta kolmesti molemmat ennen vaimon suurta orgasmia vaimo saa useita pikkusia ennen suuria kouristuksia.

        Hyi helvetti ! Taidat olla homppeli ? Oot 69:ssä muijas kanssa ja toinen äijä nussii muijaas ja hänen nakki on silmies edessä. Oksettavaa !!!
        Vain hinttari tai bi suostuu tuollaiseen. Sairasta !


      • Jbjbx kirjoitti:

        Hyi helvetti ! Taidat olla homppeli ? Oot 69:ssä muijas kanssa ja toinen äijä nussii muijaas ja hänen nakki on silmies edessä. Oksettavaa !!!
        Vain hinttari tai bi suostuu tuollaiseen. Sairasta !

        Musta toi on kanssa paras. Vaimo siinä päällä ja näkee kun vieraat tunkeutuu sen pilluun. Homo tai bi mutta kun tajuan lastin lähtevän liikkeelle painan kieleni kaverin kasseihin. Tunnen kun siittiöt lähtevät.
        Jotkut miehet sanoo ettei ne mun kielestä niin välitä mutta jos se on hinta mukana olosta niin menkööt.


    • Se on kiihottavaa kun saa varattua naista ja mies katselee vierestä miten nuori kolli tyydyttää omaa vaimoa

    • Leena32

      Kiimaa tihkuva tilanne ja odotus vieraan elimen saamisesta sisään miehen katsellessa. Mun mielestä.

      • Odotan

        Samoin koen minäkin! Tosi kiimaset energiat läsnä.. joka kerta yhtä paljon odotan vieraan elimen työntyvän sisääni sekä oma mieheni näkee kaiken livenä!


      • Minusta tutun miehen kanssa on parasta.
        Seksi on niin vapautunutta luvallista mutta normeja rikkovaa.
        Olen ollut kahden miehen naisena 17 vuotta. Tuttu mies käy meillä usein. Minun mielestä hienointa on meidän kesken vapaa seksi. Hän on mies joka ei tarvitse kanssani kondomia. Vaihtelua saan miesten järjestäessä kolmannen miehen mukaan. Vakimiehen tullessa tiedän että saan ensin suuseksiä orgasmiin asti jonka jälkeen miehet tulee vuorotellen.


    • haluavaiina

      Uusiin ihmisiin tutustuminen, flirtti, odotuksen tunne mitä tapahtuu . Seuraavan kerran muutaman päivän päästä la:na jälleen swingerclubille fiilistelemään;)

      • Pari45

        Wildclub? Pitäis joskus kokeilla. Onko siellä paljon porukkaa?


    • Wej

      Päästä nuolemaan vierasta pimppiä ja tuntea eroottinen lataus olla isännän apumies naiselle tyydyttäen naisen haluja valmiina seikkailuun

    • Masa42

      Vaimon nautinto ja liukkaat kolmen kimpassa. Muita ei kokeiltu.

    • Vaimo47

      Käydään swingerclubeilla ulkomailla pelkän kiihottavan tunnelman takia ja katselemassa muiden touhuja. Paneskellaan siinä mukana vain keskenämme.

      • Cggyyuui

        Anteeksi tämä kirjoitus? Hoitaja tulee kohta antaa päivä lääkkeeni.


      • Fgtyyyu

        En tarvitse mitään lääkkeitä sanoi hoitaja vaan pakkopaidan ja suljetun osaston jossa joka viikon päivälle oma löylykauha, minun tosi risaiseen perseeseen


    • Odotuspalkitaan

      Parasta se on monessa kohdassa. Molemmat saamme nauttia vieraasta lihasta ja mies voi harjoitella ajoa liukkaalla kelillä. Ja se tunnelma vieraan parin kanssa hotellissa koko viikonlopun ajan. Olisipa hotelliviikonloppu taas pian.

    • N49

      Seksi on vain niin kiihkeää, kun näkee ja kuulee muidenkin harrastavan sitä ihan avoimesti. Se antaa kicsejä omallekin halulle ja poistaa estoja.

    • lampea_saa_soutaa

      Vaimon nautinto ja panon äänet saavat todellisen kiiman päälle, Mutta ihanaa on myös, kun vaimo tulee nussittuna kotiin ja pääsee liukkaille. Pelkkä ajatuskin siitä, miten homman hoitivat antaa pirusti virtaa

      • Haluan olla läsnä ja nähdä vaimon nautin siinä ja heti.


    • Kerropa

      Soutaja, kertooko vaimosi kuinka hoitivat? Se olisi varmaan kiihottavaa kuultavaa.

    • Äijä46

      Vieras pesähän siinä parasta on.

    • Heteromän

      Mies/miehet jotka jakaa naisen toisen miehen kanssa ovat piilohomoja ja saavat kiksejä toisesta äijästä. Ällöttävintä ja oksettavinta tuossa kaikessa on tuo et vielä haluaa jälkiliukkaille. Yök !
      Ei itse saa naistaan märäksi ja haluaa panna kun toisen äijän spermat sisällä. Yököttävää !!!
      Heteromiehellä ei edes seiso jos toinen äijä olis mulkku pystyssä edes samassa huoneessa, näin se vaan on.

      • Höpöhöpö111

        Höpö höpö, Ryhmäseksihän on miehen ja naisen välinen leikki, jossa molemmat saavat vierasta. Homouden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
        Vahvan itsetunnon omaava hetero pystyy sallimaan naiselleen vieraan kanssa nautinnon pelkäämättä, että tämä häntä jättää. Molempien nautinnosta siinä on kyse. Ja vaihtelusta.


      • Alkup
        Höpöhöpö111 kirjoitti:

        Höpö höpö, Ryhmäseksihän on miehen ja naisen välinen leikki, jossa molemmat saavat vierasta. Homouden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
        Vahvan itsetunnon omaava hetero pystyy sallimaan naiselleen vieraan kanssa nautinnon pelkäämättä, että tämä häntä jättää. Molempien nautinnosta siinä on kyse. Ja vaihtelusta.

        HöpöHöpö! Just tuo on heikon itsetunnon merkki ettei naista saa yksin vaan pitää toinen äijä /äijiä hankkia mukaan. Mies joka naisensa jakaa, on piilohomo.Piste!


      • Vahvaitsetunto
        Alkup kirjoitti:

        HöpöHöpö! Just tuo on heikon itsetunnon merkki ettei naista saa yksin vaan pitää toinen äijä /äijiä hankkia mukaan. Mies joka naisensa jakaa, on piilohomo.Piste!

        Päinvastoin. Sehän on vahvan itsetunnon merkki, että antaa vaimon nauttia. Kannattaa kokeilla!


    • Anni46

      Ihanaa saada miehen luvalla ja mukana ollessa välillä vierasta. Saman suon hänelle. Pysyy pitkä liitto vireänä eikä tarvi salaa käydä.

      • Wej

        Annatkos anni paljaalla naida terveen apumiehen nautinto kun tuntee vieraan kostean kiimaisen pimpin puristuksen kalunympärillä


      • naitu
        Wej kirjoitti:

        Annatkos anni paljaalla naida terveen apumiehen nautinto kun tuntee vieraan kostean kiimaisen pimpin puristuksen kalunympärillä

        Aviomieheni suorastaan vaatii yhdyntää vieraan kanssa paljaalla, no itseppä kantaa vastuun jos vahinko tapahtuu.


      • Anni46
        Wej kirjoitti:

        Annatkos anni paljaalla naida terveen apumiehen nautinto kun tuntee vieraan kostean kiimaisen pimpin puristuksen kalunympärillä

        Pidemmässä suhteessa ja luottamuksen tultua annan. Yksi pari meillä ollut pitempään ja siinä molemmat naiset saa aina spermat sisäänsä.
        Kolmen kimpassa aluksi kondomilla. Isomasta ryhmästä ei kokemusta.


      • Hyihelvata

        Kyllä on sairasta jotta ukko on niin tyhmä alentuu tuollaseen akasta tehdään jakorasia huora..
        Saunan taakse ja nirri pois


      • naitu kirjoitti:

        Aviomieheni suorastaan vaatii yhdyntää vieraan kanssa paljaalla, no itseppä kantaa vastuun jos vahinko tapahtuu.

        Niin se menee...
        Terveisin uusioperheen isä.


      • yhdynnässä

        Ne lastit, ne lastit, ne eivät anna armoa.


    • Meisseli-setä

      Parasta on kun saa panna eri naisia peräsuoleen!

    • Maijaliisa40

      Parasta on hieno fiilis. Viikonloppu toisen parin kanssa samassa sängyssä on yhtä ilotulitusta. Saa omaa ja vierasta.
      Panojen välillä mukava puuhailla yhdessä kaikenlaista, kokkailla, syödä hyvin, saunoa ja ottaa vähän vinkkua.

      • bomfuck

        Kaiken paras kun saa useamman naisen kanssa koko viikonlopun nussia uuvuksin asti ja ottaa vinettoa ja kaikkea muuta.


      • Meilläkin

        Puhut asiaa niin meilläkin jo vuosien harrastuksen jälkeen. Molemmat parit saavat nauttia kunnolla myös seksistä, rennosta ajanvietosta ja saunomisesta. Jollakin alkaa tehdä mieli toisen puolisoa voi vapaasti alkaa harrastaa yhdyntää ilman pelkoja.. ihanaa!


      • Vaihdellen

        Sama juttu. Viikonloppu kuluu parin kanssa niin, että välillä vierasta, välillä omaa. Välillä kaikki samassa sängyssä, välillä eri huoneissa. Välillä toinen pari nai ja toinen esimerkiksi laittaa porukalle ruokaa, saunoo, ulkoilee tms. Keittiöstä esim. kiihottavaa kuulla, kun vaimoa naidaan sohvalla ja hän saa orgasmin.
        Ihan sen mukaan, mikä kenellekin sopii, ketä naitattaa ja kumpi mies pystyy.


      • Meilläkin
        Vaihdellen kirjoitti:

        Sama juttu. Viikonloppu kuluu parin kanssa niin, että välillä vierasta, välillä omaa. Välillä kaikki samassa sängyssä, välillä eri huoneissa. Välillä toinen pari nai ja toinen esimerkiksi laittaa porukalle ruokaa, saunoo, ulkoilee tms. Keittiöstä esim. kiihottavaa kuulla, kun vaimoa naidaan sohvalla ja hän saa orgasmin.
        Ihan sen mukaan, mikä kenellekin sopii, ketä naitattaa ja kumpi mies pystyy.

        Kuulostatte ihan meiltä! Meillä yksi vaki pari jossa nainen keski ikäinen ja mies 20v nuorempi. Nainen valittaa kun mies haluaa jatkuvasti kun olemme yhdessä sisällä itse olen niin sanotusti seksi asussa jossa halkio auki pimppini päällä. Tämä nuori mies viikon loppuna ottaa minut kymmeniä kertoja.. tykkään kun kaveri jaksaa ja hänen nais ystävänsä on tyytyväinen miehensä puolesta. Siksihän me tykkäämme harrastuksesta että jokainen voi nauttia vieraasta osa puolesta. Todella nautinnollista kuunnella kun mieheni nai olo huoneen sohvalla toisen parin vaimoa.. ne äänet- naisen ääntelyt orgasmin kiemuroissa ja läiske kun mieheni panee täysillä.. ihanaa kuultavaa


    • Nakupoika

      Se kun mun isäni on mulle kertonut vain, Olet sitten alaste ja et temppuile tai on sulla koti matkalla vitsaan tutustuminen edessä päin. ja kun päästään perille olen minä ekaksi alaste kun olen porukan nuorin. Ja muut perässä ja sitten se alkaa minä porukan nuorin näytän heille miten minä panen. Ja muut vuoron perää sitä naisen puolta. Ja mun isäni pitää mun puoltani. Nyt on mun poikani vuoro ja isäni ohjaa minut sen sisälle. Vasta kun ei mulla seiso voivat muut tarkistaa mun pelini. Se on mun elämääni ja vain odotan että isäni tulee kotiinsa sekä vie mut naisiin.

    • Aliina42

      Kaikki siinä on parasta. Se kiihottuminen ja saaminen.

      • bomfuck

        Silloin jos vaan nainen suostuu että haluaa molempiin luukkuihin yhtäaikaa jäykkää aisaa ja saa painaa sängyssä syvälle ja vaihtelevaan tahtiin samalla kouria tissejä ja pitää tiukasti kiinni vartalosta, sitten kun lopulta tulee huipulle ja alkaa vartalo vapista ja vavahdella niin kyllä siinä lähtee omat lastit samalla kertaa liikkeelle...


    • kertaseonensimmäinenkin

      Kuinka käytännössä vanhempi rouva voisi tuon ryhmäseksi tilanteen toteuttaa ja kokea? Olisiko mahdollista joku keski-ikäinen (terve) mies löytää hetkellisesti kumppaniksi. Hänen kanssaan voisi sitten ilmoittautua johonkin....mihin?
      Mieheni ei missään tapauksessa innostu tällaisesta, mutta ei hän enää innostu mistään muustakaan.
      En ole sekopää, en seksihurjastelija, enkä muutenkaan kovin erikoinen. Ihan vaan utelias, reipas ja kokeilunhaluinen tätskä.

    • kimppakannattaa

      Ehdottomasti se kun kun näkee vaimon kiihottuvan esileikeistä ja ilme kun mies työntyy hitaasti vaimon sisään...tämän vaiheen tykkään katsella ja masturboida. Sit menen hyväilemään vaimoani toisen naidessa. jos asento sen sallii niin nuolen klitorista. on kiihottava nähdä läheltä kun mulkku uppoaa pilluun ja kuulee vaimon voihkimisen ja " nussi mua " kommentit. On myös mahtava naida takaapäin kun vaimo ottaa suihin vieraalta. ja sama toisinpäin. Mun nautinnon tekee nähdä mun vaimon nauttivan ja miehen laukeavan sisään samaan aikaan kun pillukin kouristelee. Tulen ekan kerran katsoessa ja masturboidessa, yleensä hyvinkin nopeasti. Kyllähän yön aikana jokainen saa useita orgasmeja ja pillu täynnä spermaa

      • Olisiko mahdollisuus päästä mukaan kokeilemaan ryhmäseksiä
        ottakaa yhteyttä


    • TT_187

      On aivan villiä tavata pariskuntia ja nussia kiimaista rouvaa joko miehensä katsellessa tai tämän kanssa vuorotellen. Mieluusti saa olla kolmaskin panija mukana. Kun kaikki ovat hommassa mukana, kiima nousee sfääreihin.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2275
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2046
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1331
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1325
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1316
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1198
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1085
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe