Tässä tulee taas suurella kauhulla odotettu kiinansaha keskustelunavaus. Mitä mieltä sahaava kansa, kumpi on parempi investointi.? Yksi husqvarna vai kymmenen testivoittaja kiinalaista?
Huski 550 maksaa siinä 860 egee ja jönkööpingiä sai puuilosta viimeksi noin 80.llä erkillä.
Kumman sinä ostaisit kymmenen pilkku seitsemän jönkööppinkiä vai yhden huskin?
Kevään kuuma sahavertailu.
15
<50
Vastaukset
- mitä_seuraavaksi
Uskomattoman upea avaus, tätä emme turhaan odottaneetkaan !
- idiotsrules
Minä juon nyt kahvia.
- lank.sah
Huskin ottaisin. Mitä tekisin kymmenellä kiinan sahalla, muutenkin nurkat täynnänsä sahoja ennestään. Kiinasahat kuluttavat bensaa hirveästi, saatuttavat vain pihapiiriä ja öljyä oikein vaativat puolet enemmän bensan seassa kun huski. Olen testannut kiinalaisia tarpeeksi mulle riitti.
- joncutter
Jönköping ei ole enää in, mutta tämä on:
https://www.huztl.net/45cc-JonCutter-Home-Use-Gasoline-Chainsaw-Power-Head-Without-Saw-Chain-and-blade-One-Year-Warranty-p720638.html - ihan_mahtavaa
Jälleen uskomaton merkki "uudella" kiinanromulla
- yövuoro_keskustelee
Ihan taas jännittää odotella montako vastausta yövuoro saa näin upeaan aloitukseen vielä aikaiseksi...
- mitä_seuraavaksi
Sinähän sen päätät kun täällä itsesi kanssa keskustelet.
- sitä_seuraavaksi
Minä taas luulen että itsensä kanssa keskustelija olisi lankkusahuri
- mitä_seuraavaksi
Mainitsiko joku täällä turhaan minun lankkusahurin nimen.
- ilmapunppu
aennain partnerin 738 oxytorkki(ilmahuuhtelumotti) on toiminna jo 1997 vuojesta. ihmetyttää että oliko jo tuolloin tuo ilmahuuhtelu keksitty mutta vuosiluku kuitennii tuo sahassa.
olihanse tukkoinen kun se tuli,MUTTA kun pakoaukko on niin pien siinä ja imuaukko sivukanavat.
siinä on muoviset sisäseinämät jotta tulee umpikanavainen.
pelkällä sylinterin työstöllä ja pienellä pytyn madallauksella saatiin ilmapumppumoottorista todella sitkeä ja kierrosherkkä kaveri. eli isonsin kaik kanavat ja sylinterin laskeminen.
on sahattu puut ja lankut,aena kun on tarvinna.
ehkä hiukan paksu/leveä saha mutta kyllä se tyhjää parempi on ollut.- mitä_suraavaksi
Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?
- puruhammas
mitä_suraavaksi kirjoitti:
Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?
no joo ketjusta silleen että laskin puruhampaan matalaksi niin sahhauslastu on järeää mutta nopsaa. tarvii kyllä koneeseen puhtia mutta onnes sitä sattuu löytymään.
- xde3vfr4
Mulla on Partneri, viimeksi käynyt 1993, vieläkö lähtee pelaamaan? Suunnittelin ensikesänä käynnistää.
- suorakurkku
lähtee se. kaada benzziiniä ekaks tulpanrejästä niin saa heti hörpyt. sitten se pelaa ellei kalvot kuoleutuneet.
- huskutilhihuskutilhi
Tilhi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381