Kevään kuuma sahavertailu.

tästä-keskustellaan

Tässä tulee taas suurella kauhulla odotettu kiinansaha keskustelunavaus. Mitä mieltä sahaava kansa, kumpi on parempi investointi.? Yksi husqvarna vai kymmenen testivoittaja kiinalaista?
Huski 550 maksaa siinä 860 egee ja jönkööpingiä sai puuilosta viimeksi noin 80.llä erkillä.
Kumman sinä ostaisit kymmenen pilkku seitsemän jönkööppinkiä vai yhden huskin?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_seuraavaksi

Uskomattoman upea avaus, tätä emme turhaan odottaneetkaan !

• idiotsrules

Minä juon nyt kahvia.

• lank.sah

Huskin ottaisin. Mitä tekisin kymmenellä kiinan sahalla, muutenkin nurkat täynnänsä sahoja ennestään. Kiinasahat kuluttavat bensaa hirveästi, saatuttavat vain pihapiiriä ja öljyä oikein vaativat puolet enemmän bensan seassa kun huski. Olen testannut kiinalaisia tarpeeksi mulle riitti.

• ihan_mahtavaa

Jälleen uskomaton merkki "uudella" kiinanromulla

• yövuoro_keskustelee

Ihan taas jännittää odotella montako vastausta yövuoro saa näin upeaan aloitukseen vielä aikaiseksi...

• mitä_seuraavaksi

Sinähän sen päätät kun täällä itsesi kanssa keskustelet.

• sitä_seuraavaksi

Minä taas luulen että itsensä kanssa keskustelija olisi lankkusahuri

• mitä_seuraavaksi

Mainitsiko joku täällä turhaan minun lankkusahurin nimen.

• ilmapunppu

aennain partnerin 738 oxytorkki(ilmahuuhtelumotti) on toiminna jo 1997 vuojesta. ihmetyttää että oliko jo tuolloin tuo ilmahuuhtelu keksitty mutta vuosiluku kuitennii tuo sahassa.
      olihanse tukkoinen kun se tuli,MUTTA kun pakoaukko on niin pien siinä ja imuaukko sivukanavat.
      siinä on muoviset sisäseinämät jotta tulee umpikanavainen.
      pelkällä sylinterin työstöllä ja pienellä pytyn madallauksella saatiin ilmapumppumoottorista todella sitkeä ja kierrosherkkä kaveri. eli isonsin kaik kanavat ja sylinterin laskeminen.
      on sahattu puut ja lankut,aena kun on tarvinna.
      ehkä hiukan paksu/leveä saha mutta kyllä se tyhjää parempi on ollut.

• mitä_suraavaksi

Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?

• puruhammas
        mitä_suraavaksi kirjoitti:

Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?

no joo ketjusta silleen että laskin puruhampaan matalaksi niin sahhauslastu on järeää mutta nopsaa. tarvii kyllä koneeseen puhtia mutta onnes sitä sattuu löytymään.

• xde3vfr4

Mulla on Partneri, viimeksi käynyt 1993, vieläkö lähtee pelaamaan? Suunnittelin ensikesänä käynnistää.

• suorakurkku

lähtee se. kaada benzziiniä ekaks tulpanrejästä niin saa heti hörpyt. sitten se pelaa ellei kalvot kuoleutuneet.

• huskutilhihuskutilhi

Tilhi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe