Kevään kuuma sahavertailu.

Tässä tulee taas suurella kauhulla odotettu kiinansaha keskustelunavaus. Mitä mieltä sahaava kansa, kumpi on parempi investointi.? Yksi husqvarna vai kymmenen testivoittaja kiinalaista?
Huski 550 maksaa siinä 860 egee ja jönkööpingiä sai puuilosta viimeksi noin 80.llä erkillä.
Kumman sinä ostaisit kymmenen pilkku seitsemän jönkööppinkiä vai yhden huskin?
Ilmoita

Uskomattoman upea avaus, tätä emme turhaan odottaneetkaan !
Ilmoita
Minä juon nyt kahvia.
Ilmoita
Huskin ottaisin. Mitä tekisin kymmenellä kiinan sahalla, muutenkin nurkat täynnänsä sahoja ennestään. Kiinasahat kuluttavat bensaa hirveästi, saatuttavat vain pihapiiriä ja öljyä oikein vaativat puolet enemmän bensan seassa kun huski. Olen testannut kiinalaisia tarpeeksi mulle riitti.
Ilmoita
Jälleen uskomaton merkki "uudella" kiinanromulla
Ilmoita
Ihan taas jännittää odotella montako vastausta yövuoro saa näin upeaan aloitukseen vielä aikaiseksi...
1 VASTAUS:
Sinähän sen päätät kun täällä itsesi kanssa keskustelet.
+Lisää kommentti
Minä taas luulen että itsensä kanssa keskustelija olisi lankkusahuri
1 VASTAUS:
Mainitsiko joku täällä turhaan minun lankkusahurin nimen.
+Lisää kommentti
aennain partnerin 738 oxytorkki(ilmahuuhtelumotti) on toiminna jo 1997 vuojesta. ihmetyttää että oliko jo tuolloin tuo ilmahuuhtelu keksitty mutta vuosiluku kuitennii tuo sahassa.
olihanse tukkoinen kun se tuli,MUTTA kun pakoaukko on niin pien siinä ja imuaukko+sivukanavat.
siinä on muoviset sisäseinämät jotta tulee umpikanavainen.
pelkällä sylinterin työstöllä ja pienellä pytyn madallauksella saatiin ilmapumppumoottorista todella sitkeä ja kierrosherkkä kaveri. eli isonsin kaik kanavat ja sylinterin laskeminen.
on sahattu puut ja lankut,aena kun on tarvinna.
ehkä hiukan paksu/leveä saha mutta kyllä se tyhjää parempi on ollut.
2 VASTAUSTA:
Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?
mitä_suraavaksi kirjoitti:
Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?
no joo ketjusta silleen että laskin puruhampaan matalaksi niin sahhauslastu on järeää mutta nopsaa. tarvii kyllä koneeseen puhtia mutta onnes sitä sattuu löytymään.
+Lisää kommentti
Mulla on Partneri, viimeksi käynyt 1993, vieläkö lähtee pelaamaan? Suunnittelin ensikesänä käynnistää.
1 VASTAUS:
lähtee se. kaada benzziiniä ekaks tulpanrejästä niin saa heti hörpyt. sitten se pelaa ellei kalvot kuoleutuneet.
+Lisää kommentti
Tilhi?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kevään kuuma sahavertailu.

Tässä tulee taas suurella kauhulla odotettu kiinansaha keskustelunavaus. Mitä mieltä sahaava kansa, kumpi on parempi investointi.? Yksi husqvarna vai kymmenen testivoittaja kiinalaista?
Huski 550 maksaa siinä 860 egee ja jönkööpingiä sai puuilosta viimeksi noin 80.llä erkillä.
Kumman sinä ostaisit kymmenen pilkku seitsemän jönkööppinkiä vai yhden huskin?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta