Kevään kuuma sahavertailu.

tästä-keskustellaan

Tässä tulee taas suurella kauhulla odotettu kiinansaha keskustelunavaus. Mitä mieltä sahaava kansa, kumpi on parempi investointi.? Yksi husqvarna vai kymmenen testivoittaja kiinalaista?
Huski 550 maksaa siinä 860 egee ja jönkööpingiä sai puuilosta viimeksi noin 80.llä erkillä.
Kumman sinä ostaisit kymmenen pilkku seitsemän jönkööppinkiä vai yhden huskin?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_seuraavaksi

      Uskomattoman upea avaus, tätä emme turhaan odottaneetkaan !

    • idiotsrules

      Minä juon nyt kahvia.

    • lank.sah

      Huskin ottaisin. Mitä tekisin kymmenellä kiinan sahalla, muutenkin nurkat täynnänsä sahoja ennestään. Kiinasahat kuluttavat bensaa hirveästi, saatuttavat vain pihapiiriä ja öljyä oikein vaativat puolet enemmän bensan seassa kun huski. Olen testannut kiinalaisia tarpeeksi mulle riitti.

    • ihan_mahtavaa

      Jälleen uskomaton merkki "uudella" kiinanromulla

    • yövuoro_keskustelee

      Ihan taas jännittää odotella montako vastausta yövuoro saa näin upeaan aloitukseen vielä aikaiseksi...

      • mitä_seuraavaksi

        Sinähän sen päätät kun täällä itsesi kanssa keskustelet.


    • sitä_seuraavaksi

      Minä taas luulen että itsensä kanssa keskustelija olisi lankkusahuri

      • mitä_seuraavaksi

        Mainitsiko joku täällä turhaan minun lankkusahurin nimen.


    • ilmapunppu

      aennain partnerin 738 oxytorkki(ilmahuuhtelumotti) on toiminna jo 1997 vuojesta. ihmetyttää että oliko jo tuolloin tuo ilmahuuhtelu keksitty mutta vuosiluku kuitennii tuo sahassa.
      olihanse tukkoinen kun se tuli,MUTTA kun pakoaukko on niin pien siinä ja imuaukko sivukanavat.
      siinä on muoviset sisäseinämät jotta tulee umpikanavainen.
      pelkällä sylinterin työstöllä ja pienellä pytyn madallauksella saatiin ilmapumppumoottorista todella sitkeä ja kierrosherkkä kaveri. eli isonsin kaik kanavat ja sylinterin laskeminen.
      on sahattu puut ja lankut,aena kun on tarvinna.
      ehkä hiukan paksu/leveä saha mutta kyllä se tyhjää parempi on ollut.

      • mitä_suraavaksi

        Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?


      • puruhammas
        mitä_suraavaksi kirjoitti:

        Uskomaton partnerin viritys vinkki. Mistä seuraava tuunausviesti. Ketjun teroituksestako ?

        no joo ketjusta silleen että laskin puruhampaan matalaksi niin sahhauslastu on järeää mutta nopsaa. tarvii kyllä koneeseen puhtia mutta onnes sitä sattuu löytymään.


    • xde3vfr4

      Mulla on Partneri, viimeksi käynyt 1993, vieläkö lähtee pelaamaan? Suunnittelin ensikesänä käynnistää.

      • suorakurkku

        lähtee se. kaada benzziiniä ekaks tulpanrejästä niin saa heti hörpyt. sitten se pelaa ellei kalvot kuoleutuneet.


    • huskutilhihuskutilhi

      Tilhi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe