Äitini on allerginen kaikille eläimille ja sillä on astma. Mutta olen halunnut kaneja (kaksi) todella paljon jo monta vuotta. En vain tiedä miten se onnistuu. Meillä on jo entuudestaan allergia kissa (siperiankissa), eikä siitä ole tullut paljoa oiteita. Kuitenkaan äiti ei ole vielä suostunut hankkimaan kaneja. Ne olisivat kesät ulkona ja talvet minun huoneessani. En tiedä miten se tulisi
onnistumaan. Olin ajatellut hankkia kääpiöluppakorvia, kertokaa ihmeessä oma mielipide tästä.
Voiko allerginen hankkia kanin ??
06kani
3
103
Vastaukset
- 06kani
Sori kirjoitusvirheistä, kävelin samalla, kun kirjoitin.
- Pööö
Äitis sen parhaiten tietää. Suostuuko edes?
- jgfjh
suosittelen hankkimaan hoitokanin tori.fi kautta mutta jos ulkomaille lähhössä niin ei voi tietenkään palauttaa omistajalle. toinen vaihto ehto on sijoitus kani eli sitten sen voi palauttaa kasvattajalle. Kanista voi tulla allergia karvat ,hilse ja TAI heinä joka on pakollinen olla kanilla.kysy kasvattajia onko heillä kokeiluun esim sijoitus kania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317