Nainen Sopivanlainen

Ei.edes.tanssittu

Edelleen mietin, miksi se loppui? Mun mielestä, olimme luodut toisillemme. Molemmat itsepäisiä, mutta se oli jotain sellaista, jota en ole kenenkään toisen kanssa tuntenut.

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin_niin

      Hyvä kysymys.kumpikaan ei tohtinut tehdä aloitetta kai siksi loppui.

      • Logiikkaa

        Kyllä aloite tehtiin, ei se muuten olisi loppunut.


      • Eiyksinkertaista

        Eikä kaikki sitten mennytkään kuin strömsöössä.


    • Mitämeteimme

      Ei tanssittu.

      • Vieläkin.tanssittais

        Vaakamamboa vain harrasteltiin😁


    • Sssssss

      Oisko ollut molemminpuolin ylpeys ja ennakkoluulo?

      • jos.osuisi

        Meillä oli noin. Jos etunimesi loppuu e:hen niin sitten on mahdollista, että olet toinen meistä.


      • Ei.osu
        jos.osuisi kirjoitti:

        Meillä oli noin. Jos etunimesi loppuu e:hen niin sitten on mahdollista, että olet toinen meistä.

        Ei lopu.


      • Suojalasi

        Miehelle menee, i kirjaimeen loppuu. Ja ennakkoluuloinen on mua kohtaan.


    • yksinhyväolla

      Liian moni ihminen on ollut tässä kaikessa mukana monen vuoden ajan. Jos en olisi joutunut kokemaan useampaa viime vuotta ja niiden arkena tapahtuneita asioita tilanne olisi nyt eri. Kun tein mielestäni täysin selväksi etten pidä siitä mitä arkisin "tehdään" niin miksi se ei loppunut? Ne vuodet "vammauttivat " minut ja niistä selviämiseen menee kauan.

      • Ei.edes.tanssittu

        Tiedät, että olisin jaksanut ja halunnut olla tukenasi ja auttaa menneisyyden jättämisessä taaksesi.
        Kerroit vasta kaiken jälkeen, että olisit halunnut arjelta enemmän "seikkailua", mä luulin Sun kaipaavan rauhaa ja turvallista oloa. Olisin toiminut toisin, jos olisin tiennyt.
        Kun kerroit rakastavasi, uskoin kaiken ja luotin siihen, että meillä on yhteinen tulevaisuus, yhteisessä kodissa.
        Me kaksi, vastaan muu maailma.


    • lumityttöjäeiole

      Miksi kaikki lumesta tehdyt hahmot ovat lumiukkoja, ei ole ikinä näkynyt jotain lumityttöä :D

      • onjostekee

        Käy lisäämässä lumipallot. 😊


      • on.jo

        siinähän on jo lumipallit.


      • pompulat
        on.jo kirjoitti:

        siinähän on jo lumipallit.

        Lumitissit.


    • Siinäsyy

      Sopii meihin. Mutten tietenkään luule, että oisit hän. Hän tietää, mihin loppui, hän jätti vastaamatta.

      • kumman.syy

        kumpi jätti vastaamatta, mies, vai nainen?


    • EtSopinutMulle

      Älä mieti jos et halua tietää.... yhdelle dorkalle sanoisin että se loppui koska hän oli mielestäni liian läheisriippuvainen, epärehellinen, plösö, ym ym, en saanut mitään kiksejä hänestä ja hänellä ei ollut mitään käytännön järkeä. Niin ja joi liikaa kaljaa.

      • Siltä_näyttää

        Täällä sitä käydään siltikin illalla kaipailemassa.


      • EtSopinutMulle
        Siltä_näyttää kirjoitti:

        Täällä sitä käydään siltikin illalla kaipailemassa.

        Ehkä joo, mutta en tuota kyseistä tyyppiä.


      • Tajusin

        Selväksi tuli.


    • Olisiolluttoiveissa

      Tanssi huh 😍

      • Ei.edes.tanssittu

        Niinpä, tanssiin piti alunperin mennä, mutta loppujen lopuksi ei koskaan menty.
        Ei, vaikka molemmat olimme harrastaneet tanssia.


      • Tahtoo.tanssiin
        Ei.edes.tanssittu kirjoitti:

        Niinpä, tanssiin piti alunperin mennä, mutta loppujen lopuksi ei koskaan menty.
        Ei, vaikka molemmat olimme harrastaneet tanssia.

        Minkälainen tanssiharrastaja olet ja millä lavalla käyt?


      • Ei.edes.tanssittu
        Tahtoo.tanssiin kirjoitti:

        Minkälainen tanssiharrastaja olet ja millä lavalla käyt?

        Aktiivisen tanssiharrastuksen olen jo lopettanut, mutta käyn satunnaisesti lavoilla, lähinnä Pirkanmaalla.


      • Tahtoo.tanssiin
        Ei.edes.tanssittu kirjoitti:

        Aktiivisen tanssiharrastuksen olen jo lopettanut, mutta käyn satunnaisesti lavoilla, lähinnä Pirkanmaalla.

        Millä lavoilla käyt?
        Minkä ikäinen oot?


      • ei.edes.tanssittu
        Tahtoo.tanssiin kirjoitti:

        Millä lavoilla käyt?
        Minkä ikäinen oot?

        Tampereen lähistöllä, hiukan yli 50v.


    • Jääräpäisetkö

      Miten voi loppua kun ei kunnolla alkanutkaan...jos kumpikaan ei anna periksi eikä tuu vastaan niin miten mistään mitään tulee?

      • jotainmietittävää

        Jos kumpikaan ei anna periksi eikä tule vastaan niin mikään ei silloin voi edetä mihinkään. Eikä silloin ole kyseessä voittajat vaan kaksi häviäjää.


      • Pohtivanainen

        Eli kaksi siltikin samanlaista/toisensa kaltaista...ei kisata niin ei ole voittajia eikä häviäjiä...toisaalta molemmat vaihtoehdot hyviä kun on toisen peilikuva ;) eli lyhyesti...luotuja toisilleen!


      • KyökkiFilosofi

        Luotu toisilleen ei pidä paikkaansa, sillä pienestä asti teemme ratkaisuja, jotka muovaavat meitä jatkuvasti. Aikuinen ihminen ei siis ole luomus.

        Yhtä hyvin voisi todeta, että joku vankilassa istuva murhaaja on vain luotu tappamaan, joten hän on täysin syytön omaan toimintaansa.


    • enymmärrä

      Ei sellaista olekaan kuin luodut toisilleen.

      • Ei.edes.tanssittu

        Noin mäkin luulin, ennen kun rakastuin.


    • 4765

      Miksi te miehet ette kirjoita ja keskustele näistä asioista sen henkilön kanssa jota kaipaatte, kuka näiltä keskustelupalstoilta osaa hakea kirjoitusta juuri hänelle, kirjoita suoraan itselle naiselle, voi olla että yllätyt mukavasti.

      • Ei.edes.tanssittu

        Silloin kun erosimme ja kirjoittelimme vielä sen jälkeen jotain, niin viimeisen viestin, kerroin olevan jäähyväisviesti, enkä enää sen jälkeen koskaan häntä häiritsisi.
        Minä pidän aina lupaukseni, enkä häiritse, en vaikka mieli tekisi.
        Toivon, että hän lukee viestin täältä ja ottaa yhteyttä, jos tahtoo.


      • viiviivi
        Ei.edes.tanssittu kirjoitti:

        Silloin kun erosimme ja kirjoittelimme vielä sen jälkeen jotain, niin viimeisen viestin, kerroin olevan jäähyväisviesti, enkä enää sen jälkeen koskaan häntä häiritsisi.
        Minä pidän aina lupaukseni, enkä häiritse, en vaikka mieli tekisi.
        Toivon, että hän lukee viestin täältä ja ottaa yhteyttä, jos tahtoo.

        Niele ylpeytesi ja ota naiseesi yhteyttä. Varmasti hän osaa arvostaa sitä.


      • Ei.edes.tanssittu
        viiviivi kirjoitti:

        Niele ylpeytesi ja ota naiseesi yhteyttä. Varmasti hän osaa arvostaa sitä.

        Kiitos neuvostasi, mutta kyse ei ole ylpeydestä, vaan luotettavuudesta.
        Jos miehen sanaan ei voi luottaa, niin mihin hänessä voi luottaa?


      • viiviivi
        Ei.edes.tanssittu kirjoitti:

        Kiitos neuvostasi, mutta kyse ei ole ylpeydestä, vaan luotettavuudesta.
        Jos miehen sanaan ei voi luottaa, niin mihin hänessä voi luottaa?

        Varmaan noinkin....., mutta en usko, että hän sinua epäluotettavana pitäisi siksi, että kertoisit tunteesi.
        Onko sinulla jotain menetettävää......?


      • ei.edes.tanssittu
        viiviivi kirjoitti:

        Varmaan noinkin....., mutta en usko, että hän sinua epäluotettavana pitäisi siksi, että kertoisit tunteesi.
        Onko sinulla jotain menetettävää......?

        On kai tässä muutama muukin syy. Hän jätti mut ja kertoi, ettei meitä enää tule. Syyksi hän ilmoitti, että ajatuksemme ja arvomme on erilaiset. Sehän ei toki pitänyt paikkaansa, mutta ne hän ilmoitti syyksi. Meillä oli hyvin samanlaiset arvot, rehellisyys, luotettavuus, yms..
        Siksi tuntuisi "ruinaamiselta" , kertoa hänelle, mitä edelleen tunnen.


    • Xxvi

      Jotenkin tuntuu että tää hemmo huutelee ilmaan näitä solvauksiiaan ja ettei uskalla oikeasti puhua sille toiselle?? Osuinko oikeaan?

      • Kerrokuvastin

        Missä olet huomannut solvauksia?


    • Ei.edes.tanssittu

      Hyvää ystävänpäivää, sinne Turun suuntaan.

      • Kiitossulle

        ❤️🤭🤭


      • Saritku

        Kenelle tää on?


      • Ei.edes.tanssittu
        Saritku kirjoitti:

        Kenelle tää on?

        Tummalle kaunottarelle.


      • Saritku
        Ei.edes.tanssittu kirjoitti:

        Tummalle kaunottarelle.

        Siis mulle.


      • ei.edes.tanssittu
        Saritku kirjoitti:

        Siis mulle.

        Ei, ei ole Sarille.


      • Saritku
        ei.edes.tanssittu kirjoitti:

        Ei, ei ole Sarille.

        Ei täällä ole muita kauniita kuin mä.


    • MietiRehellisesti

      Hän on näyttävä ja sinä näytät jääkaapilta niin ette te olleet toisillenne luodut.

      • Jääkaapilta

        :)))


    • tiiuski

      voiskohan olla mulle? mitä jos ei hän pääse vanhoihin viesteihin käsiksi tai ole yhteystietoja? Ei tiedä mitä siellä luki tai mitä vastaisi? oletko ajatellut, että itse olisit löydettävissä.?Vaikka meiliosoite jostain nimihaun kanssa. Tai mikä se nimikään on, jos jotain yleisiä reittejä yrittäisi käyttää?

      • Ei.edes.tanssittu

        Kyllä hänellä on kaikki tarvittavat yhteystiedot. Seurustelimme muutaman kuukauden.
        Hänellä (ja minulla) on meiliosoite, puhelinnumero, watsuppi ja vielä ihan oikea postiosoitekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe