Hybridit tämänpäivän tekniikkaa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/yksi-kuva-paljastaa-miten-autosi-arvo-laskee-hybridi-on-huipulla-sahko-pohjalla-mutta-onko-dieselilla-jo-pahin-takana/09bffd86-ae39-4fd5-8240-9b7b02310dfe?ref=iltalehti:21a7&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi&_ga=2.207890708.722535317.1549197124-54362081.1537106580

Vanhanaikaisten bensa ja diesel moottoreiden aika on ohi.
2
Ilmoita


8 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


Tavoitteita ja tuloksia vertaillessa huomaa, että VW-yhtymä on epäonnistunut surkeasti DSG-vaihteistonsa tuotekehittelyssä.

Sama koskee myös öljyä kuluttavia päästö ja kulutus huijaus moottoreita..Tsi ja tdi.

Sähköautotkin täysin susia
1 VASTAUS:
Oletko laskenut monestiko olet tuon saman postannut tänne, ei vw ja skodan myynti yhtään vähene vaiikka kuinka yrität päivastoin vaan.
+Lisää kommentti
Ai on vai, no ei kait ihan vielä?
Ilmoita
Ihmisten kiinnostus hybridien viattomuuteen, pieneen kulutukseen, pieniin ylläpitokuluihin ja ympäristöystävällisyyteen muuttaa tämä vuonna kaiken. Aivan kaiken.

Hybridit ovat nyt todella edullisia pienen autoveron vuoksi, ne ovat kaikkein pienipäästöisimpiä polttomoottoriautoja ja siksi niillä on myös pieni vuotuinen käyttömaksu eikä käyttövoimaveroa lainkaan.

Tämän vuoden aikana tapahtuu täydellinen markkinoiden uusjako, jossa Toyota on täydellinen voittaja.
1
Ilmoita
Tojon hybrideissä on itsesytytys toiminto, jolla palamisen aihettama tuhoutuminen on siirretty vakuutusyhtiöiden korvattavaksi. Toyota pääsee kuin koira veräjästä korvausvastuusta.
1
Ilmoita
Bensapoltin voi olla tämänpäivän tekniikkaa. Huomisen se ei ainakaan ole.
2 VASTAUSTA:
Niin se saksalainen bensan- ja öljynpoltin on tekniikkaa, jota yritetään myydä tämän päivän tekniikkana. Surkein tuloksin.
Toyotalla on siihenkin valmis vetyauto tarjolla. Vedyn jakeluinfra ei vielä toistaiseksi puolla asian etenemistä mutta seuraava kehitysaskel vety melko varmasti on.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta