En kertakaikkiaan ymmärrä....................

semmonentapaus

miten persut voivat hyväksyä tuleviin eduskuntavaaleihin ehdokkaakseen miehen jonka toimista on käynnistetty tutkimukset jossa häntä epäillään törkeistä talousrikoksista.

36

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai, mä ymmärrän. Nehän on persuja.

• Turhake.puolue

Persuille on kaikki mahdollista kun melkein koko puolueen johto ollut syytteessä ja osa tuomittu niin rikollistausta on suotavaa.
      Mitä puolue on saanut aikaan, jos joku tietää niin kertokoon,

• ensintutkitaan

Eipäs syyllistetä ennen aikojaan. Syyllisiä on yhteiskunnassamme joka puolella, kuka mihinkin on syyllistynyt. Ja ura jatkuu teet sitten huonoa tai hyvää.

• Outo.ehdokas.on

Niin sitä joulupukkia kai tarkoitat. Joo kyllä minäkin ihmettelen. Onko se asia muka vasta epäilyasteella. Siitä on puhuttu niin pitkään, että luulin jo todetun syylliseksi. Otsikot olen yleensä tästä aiheesta vilkaissut.

• Vastenmielinen

Halla-aho ollut syytteessä ja tuomittu ihmisyyttä vastaan.

• 88dex

Valehtelet

• persuontyhmä
        88dex kirjoitti:

Valehtelet

Ihanko totta...
        https://yle.fi/uutiset/3-6171365

• päättelijä

Silloin KKO- n tuomarit eivät vielä tienneet että oikeassahan se Halla-Aho oli. Mutta nyt tietävät. Eli siis Halla-Aholla oli enemmän tietoa kun tuomareilla.

• Vastenmielinen

Syyte, uskonrauhan rikkomisesta ja syyte kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
      Samaa harjoitaa persumieliset vaikkeivat uskalla julkisesti esittää mut takaraivossa kytee rasistinen epäinhimillinen mieli.

Eivät vaikuta yhteiskuntaan muuten kuin pahantahtoisella käytöksellä, mitään näkyvää eivät ole koskaan saaneet aikaan.

• vastamielinen-

"Samaa harjoitaa persumieliset vaikkeivat uskalla julkisesti esittää mut takaraivossa kytee rasistinen epäinhimillinen mieli."

Näinhän se menee, jos piereskely on yleisillä paikoilla kielletty, niin silloin on myös piereskelyn valmistelu kielletty. Joten lopetetaan syöminen, niin ei ainakaan kukaan tule piereskelleeksi vahingossa.

• TärkeäPointti

Onko vihreiden tärkeä transvessat edennyt mihin vaiheeseen?

• Kummallista

En kertakaikkiaan ymmärrä.
      Meillä on paljon puolueita ja isoja puolueita jotka vaikuttavat yhteiskuntaan käytännössä, miksi pitää meteliä perussuomalaisista, puolue jota ei hyväksytä hallitukseen, onko puolueella yhteikunnaillista vaikutusta muuta kuin metelin pitäminen. Jos puolueella ei ole mahdollisuutta hallitukseen niin miksi äänestät puoluetta.

Toisekseen eihän muutkaan puolueet vaikuta kirjoituksillaan täällä, onko persuilla joku tarve.

• huolestunut.sinusta

Vaikuttaako sinusta siltä, että aloituksentekijä on persu?

• inkkaripäähine

aloitustekijä on halpa provokaattori
        ei se mitään ihmettele
        eduskunnan kokoonpanoa ei voi ihmetellä se on osin vitsi

kommunistilla vasliitto on koulutetulla uudellamaalla kansakoululainen kielitaidoton
        edustaja
        vaikka 35 valittiin viime vuonna vain yksi pääsi läpi
        siis kolme prosenttia kannatus täysin romahtanut
        koko puolue on romahtanut joka paikassa mutta samat vanhat pierut jatkavat vuodesta toiseen
        vaikka eivät osaa mitään

• Vain.sekasortoa

En voisi kuvitella äänestäväni populistista äärinatioalistista puoluetta, maailmalla on esimerkkejä ääripuolueista nämä yrittävät horjuttaa yhteiskuntia tästä paras esimerkki Britannian brexit ja Trump, kaaosta kaaoksen perään.

• Hallaahon.äänestäjä44

Pertik suvaitsematon juntti
        valittaa ENGLANTIA ääripuolueiksi
        vaikka maa on demokratian instituutioiden puolueiden vaalien ÄITI

Englannin kuningatar on nykyisin saksalaista sukua ja
        Venäjän viimeinen tsaaritar oli englantilainen
        ja
        Saksan viimeinen keisari oli englantilainen kun 1. maailmansota alkoi

Pertik-juntin tietämättömyydestä koko maaima on sekaisin paitsi juntti

• kylläpersuosaa
        Hallaahon.äänestäjä44 kirjoitti:

Pertik suvaitsematon juntti
        valittaa ENGLANTIA ääripuolueiksi
        vaikka maa on demokratian instituutioiden puolueiden vaalien ÄITI

Englannin kuningatar on nykyisin saksalaista sukua ja
        Venäjän viimeinen tsaaritar oli englantilainen
        ja
        Saksan viimeinen keisari oli englantilainen kun 1. maailmansota alkoi

Pertik-juntin tietämättömyydestä koko maaima on sekaisin paitsi juntti

''Englannin kuningatar on nykyisin saksalaista sukua...ja koko litania''
        Persu saivartelulla joo....

• voitätäkin

Ei kertakaikkiaan voi ymmärtää, että nainen on alempiarvoisempi kuin mies sehän on rasismia naisia kohtaan

• Vain.sekasortoa

Populisti huijasi britit, suorastaan valehtelivat.
      Persut ajaisivat suomen eroon EU:a jos heillä olisi valtaa, onneksi emme sorru huiputettavaksi, suomi on tyytyväinen EU:n persuja lukuunottamatta.

• Katsotaan-miten-käy

"jossa häntä epäillään"

Niinpä niin. Poliisit kuitenkin kertoivat, että eivät löytäneet näyttöä, että "joulupukki" olisi ottanut varoja omaan käyttöönsä.
      Kysymyksessä lie ollut hieman leväperäinen lahjoittelu ja ei niin tarkka tulojen ja menojen seuranta, koska sitä lahjoitusrahaa tuli runsaasti. Meneehän siinä sekaisin järkevämpikin matemaatikko, puhumattakaan tavan tallaajasta.

• Eihän sitä mualimassa voi kaikkea ymmärtää,
      se on vain inhimillistä.
      Ohoh, tokaisin kun kuulin uutisen, että kyseinen herra pyrkii puolueen listoille.

Olen monesti vaaleissa äänestänyt konnia ja rikollisia, pettureita ja lurjuksiakin,
      kun jälkeenpäin olen äänestämiäni heppuja ja heidän toimintaansa suurennuslasillani katsellut.
      Puhtaita pulmusia saa hakea. Aina on joku ketunhäntä kainalossa, jos ei muu, niin ainakin oma etu.

Tiedä vaikka perussuomalaisia äänestän ensi vaaleissa,
      turhaa yhden mätämunan takia on koko koria tärvätä.
      Joka puolueessa sama asia.

• PersunNumbanKaiverran

""Tiedä vaikka perussuomalaisia äänestän ensi vaaleissa,""

Pystypeukku isolla. Kannattaa vaikka keljuillessa ja protestina äänestää Persuja, siten saa tuota sumppua ja pakkaa edes hieman sekaisin, ettei kaikki ole itsestäänselvyyttä.
        Jos itsestään selvät puolueet jatkavat, oikeastaan mikään ei tule muuttumaan. Vyön kiristys jatkuu jollakin kansanosalla, ja heitä on melko paljon.
        Vaikka demarit voittaisivat, se ei suo heille etulyöntiasemaa mihinkään asetelmaan. Vasta neuvotteluvaltuuden ja siitä on pitkä matka toimivaan hallituskokonaisuuteen.

• Puolue.jolla.näyttöä

Kun äänestää puolueita jotka pitävät talouskasvua kuten nämä neljävuotta, ollaan joskus 80 % työllisyydessä, jollei työllisyys nouse on turha odottaa hyvinvointia, nykyinen työllisyysaste ei riitä kuin välttämättömiin menoihin.

• Lyhyesti-sanoen
        Puolue.jolla.näyttöä kirjoitti:

Kun äänestää puolueita jotka pitävät talouskasvua kuten nämä neljävuotta, ollaan joskus 80 % työllisyydessä, jollei työllisyys nouse on turha odottaa hyvinvointia, nykyinen työllisyysaste ei riitä kuin välttämättömiin menoihin.

Sinulta puuttuu enää sokeain keppi ja kuurojen kuulolaite, jos uskot horinoitasi.

• Puolue.jolla.näyttöä
        Lyhyesti-sanoen kirjoitti:

Sinulta puuttuu enää sokeain keppi ja kuurojen kuulolaite, jos uskot horinoitasi.

Kateellisen persun mielipide.

• ö-Öö

Ei sitä mikään estä.

Politiikot ei ihmisiä kummempia, ei ole mitään nuhteettomuus vaatimuksia. Eduskunnassakin hyvin monta senaattoria, joilla erilaisia tuomioita. Ja onhan senaattorit saaneet jotain sanktioita kesken vaalikaudenkin, ilman, että vaikuttaa duunikelpoisuuteen.

Ihan ekaks tarvii muistaa, toi joulupersoona on epäiltynä, ei tuomittukaan. Kahdessa tapauksessa tuomio voi haitata hommelia. Jos katotaan luottamuksen menneen, voipi joutua eroamaan, vaikka nyt ministerinhommista. Jos joutuu kiven sisään, on estynyt hoitamasta hommiaan.

Lähinnä voi olla ongelmia vaalikampanjoinnissa, negatiivista julkisuutta tarpeeksi, ei tule valituksi. Siihenhän ameriikan malliin suomenkin politiikka on mennyt. Vaikka itteään nyt kehutaankin, pyritään haukkumaan kilpailijoita. Tässä ennen vaaleja liki kaikki kyselytunnit jne on keskittynyt toisten haukkumiseen ja syyttämiseen, kovin rakentavasti ei asioissa edetä.

Niettä politiikka parempi ottaa viihteenä. Onhan tuolla senaattoreina sahureita, kävelijöitä, pelimanneja, hoitsuja, kyllä sinne yks joulupukkikin mahtuisi.

=DW=

• perSut_on_perSeestä

Huhutaan että raiskauksesta tuomittukin olisi perSujen ehdokkaana eduskunta vaaleissa.

Jotenkin ristiriitainen ja väkivaltainen puolue. Omankäden oikeuden peruSdemokraatit.

• Tiedossa

Työmies Teuvo Putkonen raiskaaja, oliko uhri alaikäinen ?

• Bengalitikku

Muinoin ehdokkaan piti olla nuhteeton Suomen kansalainen.
      Mihinköhän tuo vaatimus on pudonnut ja kenen toimesta ja milloin?
      No. Ei ihme, että kaikenlaisia häslääjiä on nykyisin ja siksi heitä ei hirveästi arvostetakaan.
      Persut ovat ilmeisesti todella heikoilla!

• Kun Suomessa ihminen on täyttänyt lain vaatimukset.
        Kärsinyt mahdolliset rangaistuksetkin.
        On hän nuhteeton.

H.

• Bengalitikku
        hunksz kirjoitti:

Kun Suomessa ihminen on täyttänyt lain vaatimukset.
        Kärsinyt mahdolliset rangaistuksetkin.
        On hän nuhteeton.

H.

Mutta miellän, että potentiaalinen nuhteellinen hän edelleen on.
        No. Äänestäjä riskeeraa äänensä.
        En riskeeraisi ja siitä huolimatta yllättyy, eikä aina niin kivasti. Onko se vain äänestäjän ongelmani tällöin.

Nuhteettomuuden voisi ottaa takaisin ja määritellä tarkemmin.

Mikään yritys ei ottaisi hoitamaan raha ja tiliasioita, mikäli olisi hämärrellyt joskus.

Miten tuollainen tuyppi kehtaa asettua.
        Ja epäilyttää, kelle yritetty kääräistä.

Tämä on MuTu-ajattelu, mutta totuuden siemen voi piillä siinäkin.

• Bengalitikku kirjoitti:

Mutta miellän, että potentiaalinen nuhteellinen hän edelleen on.
        No. Äänestäjä riskeeraa äänensä.
        En riskeeraisi ja siitä huolimatta yllättyy, eikä aina niin kivasti. Onko se vain äänestäjän ongelmani tällöin.

Nuhteettomuuden voisi ottaa takaisin ja määritellä tarkemmin.

Mikään yritys ei ottaisi hoitamaan raha ja tiliasioita, mikäli olisi hämärrellyt joskus.

Miten tuollainen tuyppi kehtaa asettua.
        Ja epäilyttää, kelle yritetty kääräistä.

Tämä on MuTu-ajattelu, mutta totuuden siemen voi piillä siinäkin.

Minä olen koulukiusaaja.
        Epäilen nuorena raiskanneenikin.
        Mutta...ei minua aina ihan täysillä vastuttettu.
        Kyynelten lävitse loistavat onnelliset silmät...
        Huulten soperrus... voi että minua ensin pelotti...
        Sitten se huipennus:
        Rakas, kulta, minä rakastan sinua nyt enemmän kuin koskaan...
        Tee se minulle uudelleen...
        Minä työnnän kyllä sitten isoakin rulla-tuolia...

H.

• Bengalitikku
        hunksz kirjoitti:

Minä olen koulukiusaaja.
        Epäilen nuorena raiskanneenikin.
        Mutta...ei minua aina ihan täysillä vastuttettu.
        Kyynelten lävitse loistavat onnelliset silmät...
        Huulten soperrus... voi että minua ensin pelotti...
        Sitten se huipennus:
        Rakas, kulta, minä rakastan sinua nyt enemmän kuin koskaan...
        Tee se minulle uudelleen...
        Minä työnnän kyllä sitten isoakin rulla-tuolia...

H.

No. Niin. Siis. Taas.
        Onko sulla jotenkin huono omatunto? (Keskusteles Jessen kanssa, jos hää (edes) ymmärtäis)
        Ei kai noin voi rehvastella?
        Ahtaasti ajateltua nuhteellisuutta, aika pienellä alueella.

Olet ollut koulukiusaaja. Pahakin?
        Oletko parantanut tai edes yrittänyt parantaa kiusaamistapojasi?
        (Vastaan ihe: heikolta näyttää välillä)

Kyse oli kansanedustajaehdokkuudesta: oletko ollut?

• n6688
    • bobgeldof

Joo joo,,Erinomaisen luotettavan kuvan antoi myös Kauko Juhantalo, ja aina vaan valittiin, ministeriksi asti sekä Antti Rinne jonka jauhot eivät ole missään tapauksessa "puhtaat" noitahan rötöstelijöitä taitaisi löytyä kymmenittäin jos penkomaan alettaisiin,,siinä mielessä oikeasti HYVÄNTEKIJÄNÄKIN toiminut alkaakin olla suorastaan "Puhdas pulmunen" noissa joukoissa.
      Ettenkö sanoisi lammas susilaumassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3583
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2214
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1555
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1263
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1212
    Aihe