Olli Lindholm on kuollut

7y66

Kohtaus vei miehen.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surusanomat

      Mikä vie julkkikset näinkin nuorena? Kova ja kiireinen elämä, epäsäännöllinen työ tai alkoholi? Itsensä hoitaminen jää taka-alalle?

    • Openyoureyes

      Se on usein kohdatessa, joten ei.

    • matkamies.maan_
    • Tätä mä oon sanonu, et miten älytöntä se on ku jengi painaa yötä myöten duunia..Osa jopa kahta työtä peräreikä pitkällä kuvitellen, että teempä tässä nyt eläketiliä jne...Ihmiset kuvittelevat, että he automaattisesti elävät ikuisesti tai ainakin vähintään 80v...No eipä elä. Jo huominen voi olla viimeisesi. Tämä pitäisi kaikkien sisäistää elämässään. Mä tunnen paljon ihmisiä kenellä sitä rahaa on kystä kyllin, mutta lisää vain haalivat. Ollikin oli kaikessa mukana..Oli keikkaa, tv:tä, oikeustoimia.Sitä ja tätä. Viimestään kun 50v on mittarissa niin pitäisi ymmärtää elämän realititeetit.
      R.I.P Olli

      https://www.youtube.com/watch?v=8ZMJO98xy4U

    • Kakkossmiess

      Muusikko-Ollista en pitänyt, mutta ihmisenä vaikutti rehdiltä.

    • levätköön.rauhassa

      Musiikkinsa oli hirveää paskaa, mutta ihmisenä oli ilmeisesti ihan kunnollinen ja sympaattinen. R.i.p

    • Kaisanoasaa

      Olli teki liikaa töitä. Oli koko ajan jossain ohjelmassa ja koko ajan meno päällä, ei kroppa kestä eikä sydän kestä työntekoa. Kannattaa olla työtön niin elää pidempään.

      • kysynpähänvaan

        Mitä iloa on pitkästä elämästä, jos sen aikana ei ole yhtään mitään saanut aikaiseksi?

        Olli sentään jotain sai aikaankin.


    • R.I.P Ollikin. Kyllä nyt 50 miestä putoilee :(

      Mulla YÖ.n fanitus sijoittui yläasteaikaan, 80-luvulle, sitten sen ohittivat monet muut laulajat ja bändit. Silti haikea olo:


      https://www.youtube.com/watch?v=pDTzJxojb4Q

    • eiriehuta

      Impulssikontrolliollilta petti pumppu.

    • YÖ_fani

      Ollin mukana kuoli myös YÖ.
      Suuri legenda on poissa.

    • Viinamies

      Kävin yli sadassa yö yhtyeen keikalla vuosien aikana. Kävin keikoilla koska siellä tapasi naisia. Mulla on vieläkin yö yhtyeen dvd 2006 rmj festareilta.

    • kuise-sillai

      KUi se sillai kuali???????

    • elinvoimaisetkarjut

      Miesten elinikä on kääntynyt laskuun. Ensin Matti, nytten Olli. Mittariin 50 ja miehet lakoo.

    • Hyväämatkaa

      Vaikka Ollin musa ei ollu minun makuuni niin syvä osanotto omaisille. Turhan nuorena poistui tämäkin mies:(

    • ätminelämää

      Mitä se sillai kävi salilla ja teki vaan töitä koko ajan. Ei sitä kannata ahertaa niin paljoo.

      • elämänlanka.katkesi

        Niin, kovasti oli terveet elämäntavat ja kaikkea..Ja niin vain poistui keskuudestamme.

        Joidenkin palstalaisten mukaan kaikki nuoret naiset hinkuvat itselleen juuri Ollin kaltaisia, menestyneitä ja aikuisia, kaikkein parhainta nuoruusikäänsä eläviä miehiä (eikä mitään finninaamaisia kaksikymppisiä pojankloppeja).. Hmm...

        Ehkä kuitenkin on viisainta seurustella ikäistensä kanssa, kun tuntuu noita keski-ikäisiä ukkeleita tipahtelevan elävien kirjoista harva se hetki..


      • AsianVierestä
        elämänlanka.katkesi kirjoitti:

        Niin, kovasti oli terveet elämäntavat ja kaikkea..Ja niin vain poistui keskuudestamme.

        Joidenkin palstalaisten mukaan kaikki nuoret naiset hinkuvat itselleen juuri Ollin kaltaisia, menestyneitä ja aikuisia, kaikkein parhainta nuoruusikäänsä eläviä miehiä (eikä mitään finninaamaisia kaksikymppisiä pojankloppeja).. Hmm...

        Ehkä kuitenkin on viisainta seurustella ikäistensä kanssa, kun tuntuu noita keski-ikäisiä ukkeleita tipahtelevan elävien kirjoista harva se hetki..

        Nimenomaan kannattaa ottaa mieheksi mies jolla on miljoona omaisuus ja lyhyt elämä:)


      • lare36

        Jossain verkkojulkaisussa (oliko radio nova) oli otsikko:mihin katosivat Ollin miljoonat... yhtyeensä Yön levyjä myyty yli miljoona kpl ja pelkästään 2010 luvulla tuloja ollut 1.5 milj.euroa. Avioeroon piti silti ottaa pankkilainaa.

        Kaikki kunnia edesmenneelle Lindholmille.

        Kaikilla meillä on addiktioita, heikkouksia ja vahvuuksia näin se on. Kukaan ei ole siinä mielessä toistaan parempi. Välttäkäämme tapoja joista tulee itselle ja samalla läheisillemme isoja ongelmia. Tiedän mistä puhun.


    • Naureskeltiin kavereiden kanssa kun se jossakin Idolssissa tms. ohjelmassa toistuvasti todisteli ettei hän ole homoseksuaali, vaikkei sitä kukaan kysynytkään. Sen koomin ollut meidän jutuissa "en oo homo-Olli Lindholm".

    • Dyfych

      Jossain vaiheessa kannattaa alkaa elämään niin kuin jokainen päivä olisi se viimeinen

    • jgdjgdh

      Joo, se musa oli kyllä pääsääntöisesti bullshittiä, mutta RIP in peace.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe