Aloitin maton kutomisen ja minulla on muutama ongelma: sukkula jää kiinni loimilankoihin! Miksi?
Kudon kolmella sukkulalla. Minulla on 2 kangas- ja yksi trikookude. Onko ok?
Sukkula jää kiinni loimilankoihin
Nautilus1
2
137
Vastaukset
- sellaastase
onko sukkuloissasi jotain ylimääräistä, eikö pinnat ole sileät ja liukkaat? kai loimet avautuvat tarpeeksi polkimista? sua tarttis vähä takaata avittaa.. mutta yritä ny kutoo ensihätään..
- Bruutus11v
millain kun tyrkkää sukkulan venukseen, jääkö nalkkiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784409
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164127BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1683082Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672407- 1432290
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome562149Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107- 522022
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561772