Acana-koiran ruokaa

Hyväksihavaittu

Minun koirani on nirso eikä suostu syömään mitä ruokaa tahansa. Aikaisemmin vaihdoin säkkiä ja yritin tarjota korkealuokkaisia hinnakkaita ruokia. Sitten koiralle tuli peräsuolen ja ympäristön tulehdus. Sitä ruokaa en ole enää uskaltanut syöttää. Nyt puolen vuoden ajan olen tarjonnut acana-holistikkiruokaa ja koirani syö sitä suhteellisen hyvin. Tulehduksia en ole huomannut ja koira on pysynyt kunnossa. 3 kk ja koira on syönyt 17 kg säkin tätä ruokaa. Laskin kauan, miten paljon ruokaa menee mutta niin vain näyttää loppuvan. On hyvä koiran ruoka eikä nykyinen säkki ole hinnakas vaan kohtuuhintainen, kun katsoin kaikki. Toivon vastauksia, mitä ruokaa syötätte, syökö koira hyvin.

8

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäkunnioittavaa

Olli Lindholm kuoli. Minua ei kiinnosta koirasi muona, syötä vaikka sinappia jos et muuta keksi.

• vacavna

Perus Acanat ovat aika kaura ja hernepitoisia. Molemmilla saadaan proteiini määrä kuulostamaan korkealta ja hyöty suhde aika heikko, kun molempien raaka-aineitten maksimi hyöty on siinä n. 5% paikkella. Mutta jos toimii niin mikäs siinä on sitten ihmettelemisen aihe, hintahan kertoo vain millä brändäys ajatuksella sitä yritetään meille myydä.

• minelan

Minulla koira syö CanaGan kuivamuonaa lisukkeineen. Koira on lihanssyöjä joten lihaa tulee annettua paljon.

• nonytpomppas

Bataattii, hernettä, perunaa ja herneproteiinia.. Oletko katsanut edes mitä ostat, vai mistä sen lihan keksit?

• Outokysymys

Oletko katsanut, mitä tarkoitat? Nyt en ymmärrä kysymystäsi, voitko selventää?

• niiliksinjoki

Monenlaista merkkiä on syönyt. Tällä hetkellä on joseraa ja proboosteria, lukullus purkkiruokaa ja raakalihaa pakkasessa (lohta ja kalkkunaa). Saa myös välillä kananmunaa jne.

• Ylensyönytkoira

Syötät aivan liikaa koiraasi. Vähennä puoleen nykyisestä, koira kiittää ja kumartaa.

• gibgbknnn

Mä syötän acanaa,halpaa ja kelpo ruokaa.Lisänä annan raakaa lihaa ja luita.
      Jokaisella omat tapansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe