Eli siis mä oon perus tyttö - paitsi et en oo perus - joka on miettinyt jo jonkin aikaa mikä olento on. Ja tässä on muhun liittyviä asioita
A) Mun toiveet toteutuu oikeestaan lähes aina liitty se sitten säähän, tapahtumiin tai oikeastaan kaikkeen paitsi fantasiaan. Tai siis kyl jotkut mun fantasia toiveista toteutuu mut suurin osa ei.
B)mä tavallaan osaan taikoa. En siis millään vitsin juomilla enkä taikasauvalla (paitsi kerran kun sain yhen tumma tyukkasen tyypin hiuksista pienen kohan keltaseks/vaaleeks). Siis mä taion sillee et kuiskaan jonkun loitsun.
C) sitten on vielä et mä oon vähän rauhaton täysikuulla. Ja mä oon myös luonteeltani susimainen ja sillee.
Mut siis voiks joku kertoo et mikä mä oon ?(kumminkin tyyliin puolet tai kaikki kommenteista on et "oot vaan normaali hullu ihminen" mut ihs. Mä tiiän et ne elämäänsä kyllästyneet ja idiootit ihmiset laittaa aina kaikkii viha kommenttei)
Uskon et mä en oo normaali ihminen. Mä oon ehk tyyliin joku ihmissusi tai mun henkieläin on susi tai mä oon noita tai velho tai sit normaalia hullumpi ihminen.
selittäkää mulle
Tyrpertti
4
596
Vastaukset
- Tyrpertti
Nyt on kyllä monta vastausta tullu...🙄
Olet teini, ja teinit useinkin hurahtavat humpuukiin.
Aikuisena saattavat joskus järkiintyä, kun itsensä pitää elättää, tai ainakin järjestää itselleen toimeentulotukea.- Anonyymi
Niin... saatan... mutta en järkiinny!
"Eli siis mä oon perus tyttö - paitsi et en oo perus "
Peruskoulussa kaikki ovat perus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497