selittäkää mulle

Tyrpertti

Eli siis mä oon perus tyttö - paitsi et en oo perus - joka on miettinyt jo jonkin aikaa mikä olento on. Ja tässä on muhun liittyviä asioita
A) Mun toiveet toteutuu oikeestaan lähes aina liitty se sitten säähän, tapahtumiin tai oikeastaan kaikkeen paitsi fantasiaan. Tai siis kyl jotkut mun fantasia toiveista toteutuu mut suurin osa ei.
B)mä tavallaan osaan taikoa. En siis millään vitsin juomilla enkä taikasauvalla (paitsi kerran kun sain yhen tumma tyukkasen tyypin hiuksista pienen kohan keltaseks/vaaleeks). Siis mä taion sillee et kuiskaan jonkun loitsun.
C) sitten on vielä et mä oon vähän rauhaton täysikuulla. Ja mä oon myös luonteeltani susimainen ja sillee.

Mut siis voiks joku kertoo et mikä mä oon ?(kumminkin tyyliin puolet tai kaikki kommenteista on et "oot vaan normaali hullu ihminen" mut ihs. Mä tiiän et ne elämäänsä kyllästyneet ja idiootit ihmiset laittaa aina kaikkii viha kommenttei)
Uskon et mä en oo normaali ihminen. Mä oon ehk tyyliin joku ihmissusi tai mun henkieläin on susi tai mä oon noita tai velho tai sit normaalia hullumpi ihminen.

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyrpertti

Nyt on kyllä monta vastausta tullu...🙄

• Olet teini, ja teinit useinkin hurahtavat humpuukiin.
      Aikuisena saattavat joskus järkiintyä, kun itsensä pitää elättää, tai ainakin järjestää itselleen toimeentulotukea.

• Anonyymi

Niin... saatan... mutta en järkiinny!

• "Eli siis mä oon perus tyttö - paitsi et en oo perus "

Peruskoulussa kaikki ovat perus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4999
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3744
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3215
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2687
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      209
      2675
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2635
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2440
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2360
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1965
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      110
      1577
    Aihe