Hei
Olen 20-vuotias nainen. Pituus 165 cm, paino 53 kg ja kuppikoko B-C. Olen kauniskasvoinen, pehmeämuotoinen nainen, tykkään seurustella ihmisten kanssa. Olen hyvin eroottinen ja tykkään seksistä. Minulla on hyvä huumorintaju ja minun kanssa on helppo olla. Ihmiset tykkäävät minun seurastani monella tapaa. Olen tyylikäs ja muotitietoinen. Asun lähellä keskustaa, joten luokseni on helppo tulla.
Mitä haluaisit, kerro toiveesi ja minä kerron hintani, sovitaan asiasta sähköpostitse.
Laita viestiä
[email protected]
Tuo tikkarisi hellään hoitooni
11
85
Vastaukset
- mikäkaupunki
Lähellä mitä keskustaa?
- Marianne.98
Anteeksi vaan, mutta en keskustele mentalistien kanssa. Etsin henkilöitä, jotka ovat todella valmiita kohtaamaan minut ja ovat valmiita maksamaan palveluistani.
Marianne.98 kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta en keskustele mentalistien kanssa. Etsin henkilöitä, jotka ovat todella valmiita kohtaamaan minut ja ovat valmiita maksamaan palveluistani.
Vaikea tätä kautta on löytää seuraa jos ei kerro minkä kaupungin keskustassa on
- Kysymällä-selviää
Olet todellinen peräkamarilainen. Täytynee likka kai vielä kantaa sänkyysikin.
- fdger354
Tavataanko tänään keskustassa?
- keskustassa
Torilla tavataan :)
- Riittäväniso
Elä nyt suotta skitsoo...mut olis helpompi alkaa sopii jos tietäis ees vähän missä keskustassa ollaan
- Duh
Keskusta on kokoomuksen ja perussuomalaisten välissä...
moi voisitko tutustua olen vapaa mies etsin nais seuraa jos haluu joku paivaa tutustua,
- Suosittelen
Sanoisin että keskitasoa parempi ottamaan suihin.
Aika järjestyi nopeasti eilisillaksi. Eikä osoitetta tarvinnut etsiskellä.
Kieli ja huulet toimivat, sormityöskentely hyvää, äänimaailma hyvä, hyvä katsekontakti.
Seitsemänkymppiä sopivastituosta palvelusta.- Juuuu
Toisaalta ihan hyvä tapa mainostaa itseään toisen nikin alla :)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806932Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346513Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816303Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644112Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62409Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant582179Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141492
- 1981230