Huono ravintola

Auttakaajoku

Miten toimia kun on extra-hommissa ravintolassa missä asioita ei hoideta kunnolla, hygieniassa on pahoja puutteita, henkilökunta on epäpävetää (opiskelijoita ja työkkärin ilmaisia pitkäaikaistyöttömiä), työmäärä on mahdoton, raaka-aineet ovat heikkolaatuisia jos niitä edes on, työntekijöitä haukutaan jatkuvasti koska he eivät ole selvinneet mahdottomista työmääristä (esim, pomolle pitää misata seuraavan päivän lounas samalla kun on yksin koko illan paistossa, ja samalla pitäisi hoitaa tavarantilaukset), peräkkäisiä vapaapäiviä ei ole melkein ikinä paitsi pomolla, ruokalista on älyttömän laaja ja monimutkainen keittiön kapasiteettiin nähden, vaikka melkein kaikki raaka-aineet ovat puolivalmisteita kaikkia misoja ei ole ikinä hoidettu kunnolla, kokoamispöydällä pystyy valmistamaan alle kymmenen annosta ja niitä kiikuttaa saliin yksi tarjoilija ja paistossa oleva kokki, loppuillasta saa kuulla palautteet asiakkailta että ruoka on kylmää ja odotusaika liian pitkä. olen ollut alalla 10 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt vastaavaa toimintaa. Tiedän ainakin etten uudestaan mene kyseiseen ´´ravintolaan´´ töihin, mutta huoleni koskee asiakkaita ja vakkari työntekijöitä. Haluaisin tehdä jotain asialle mutta en tiedä mitä, voiko joku neuvoa? (pomolle puhuminen on mahdotonta)

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aluehallintovirasto

Aluehallintovirasto on oikea osoite ilmoittaa asiasta.

• auttakaajoku

Kiitos vastauksesta, otan asiasta selvää. haluaisin lisätä alkuperäiseen viestiini että jos teen jotain asialle, niin haluan tehdä sen anonyymisti, välttääkseni huonoa mainetta alan piireissä. teen paljon keikkahommia ja minulla ei ole varaa saada sellaista mainetta että puutun ravintoloiden epäkohtiin. Onko ketään muu löytänyt itseään vastaavanlaisesta tilanteesa?

• mariam9

Kuntasi terveystarkastajalle voit jättää tarkistuspyynnön. Itse ten niin ex-työpaikkani suhteen ja varmistin myös ettei tämä tarkastaja kerro mun tehneen tarkistuspyyntöö.

• Anonyymi

Nykyään ravintoloissa on esimiehinä jos jonkin sortin betoniraudoittajia.
      Ei mitään koulutusta saati pätkääkään ammattitaitoa.
      Ei mitään kykyä esimiehenä toimimiseen.

Paras oli kun kysyin alkoholi omavalvontasuunnitelmasta.
      Esimies luuli sen olevan hanakaljojen päivittäinen laskeminen.

Laskutus hoidettiin kynällä ja ruutupaperilla, kuitteja ei anneta.
      Majoneesia sisältävät leivät lämpimässä päivätolkulla ja niitä ihmiset syö nytkin hyvällä halulla.

Nämä keskenkasvuiset päälliköt sitten hypyttävät meitä amattilaisia .
      Välillä v...aa niin että savu nousee korvista.

Kysyy ihan mitä vaan , niin tuloksena on raivari tai : et sä sillä tiedolla mitään tee -asenne, kun ei voi sanoa suoraa että mä en edes tiedä mistä sä puhut,
      kun mä olen oikeesti maatalouslomittaja enkä ole niitäkään hommia päivääkään tehnyt, mutta nyt mä olen vastaava, mitä ikinä se sit meinaakaan.

Ja lafkan omistaja ahneuksissaan ja tyhmyyksissään ei tajua, mikä rahan menetys on täysin tollo ja kouluja käymätön esimies.

Ja extrafirmat on orjuuttajia , jotka kusettaa jengiä mennen tullen.
      Nyt itketään facebookissa työntekijöitä, kun ei saada enää mistään ketään mihinkään.

Luojan kiitos , ahneella on paskainen loppu.

Nauranut solkenaan, kun rekrytoijat juoksee itse prikka kourassa pahimmissa kuppiloissa , kun eivät saa jengiä enää mistään.

Itsepähän ovat asiansa ryssineet tällä porulla että kyllä säkin olet liian kallis, kun sä olet 12 euroa.

Ravintolalta rahastetaan vähintään kolmekymppiä .
      Siitä maksetaan duunarille kymppi.

No sillä ei oikein ammattilaista pitkäksi aikaa osteta.
      Joten nyt vaan niitä lapsia joka paikkaan.
      Ja vaihdetaan nekin joka toinen päivä uusiin.
      Ja ei muuta kuin kanaa ja majoneesia lisää tiskiin ja lämmöt täysille.
      Ja kerrotaan kaikille ,että omavalvontasuunnitelma on hanakaljojen myynnin laskemista😂😂
      Ja ihmetellään että mihin ne asiakkaat lähti.

No ne meni heseen syömään , se on se esimieskoulu nykyään.

• Anonyymi

Hahaha.
      Tuo oli niin totta.

Ja virtsaa päät täynnä, kun ne ylennetään esimieheksi suoraan tarhasta.

Paksumpiin virtsankarkaussuojiin on vaihdettava. On näillä niin hyvät jutut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4030
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2081
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      94
      1366
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      916
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe