Yritän mennä www-sivulle, mutta tulee virhe.
Error 503 Backend fetch failed
Guru Meditation:
XID: 167124412
Ja alimmaisena "Varnish cache server". Mitähän tuo oikein tarkoittaa?
Mikä on "Varnish cache server"
9
163
Vastaukset
- Rosenkreuz
Ei kuulu tälle palstalle, ei aloittelija juttu.
Mutta se on Netti eli html puskuri.- Juppiz
Ok, tapahtui minulle, joka olen aloittelija, enkä ymmärrä internet-slangia. Guru-juttu etenkin ihmetytti.
- juaseppi
Juppiz kirjoitti:
Ok, tapahtui minulle, joka olen aloittelija, enkä ymmärrä internet-slangia. Guru-juttu etenkin ihmetytti.
Se guru-juttu on parodia, joka on peräisi Commodore Amigasta. Siihen tuli joskus virheilmoitus "Guru medition" joka vastaa BSOD:tä.
- voihan-vitals
Ubun pojat tuota harrastaa, voi helvetti — puistattaa — kylmänväreet pitkin selkäpiitä — vittu että piti katsoakin tuo
- vitalis
voihan-vitals kirjoitti:
Ubun pojat tuota harrastaa, voi helvetti — puistattaa — kylmänväreet pitkin selkäpiitä — vittu että piti katsoakin tuo
Mistähän mahdoit tempoa tuon ubuntun mukaan. Olet näemmä pelkkä ääliö ikkunaprinsessa.
- Huolestisinsuurseti
Sinuna huolestuisin ja epäilisin DNS reititystä koneellasi. eli nettisi kiertää jonkun serverin läpi. Mahdolisestii siis saastunut.
- vaikuttaisi
Backend viittaisi takaporttiin. Ehkä NSA kolkuttelemassa koneen ovilla.
- niinjuuu
vaikuttaisi kirjoitti:
Backend viittaisi takaporttiin. Ehkä NSA kolkuttelemassa koneen ovilla.
eipä sulla ole edes it-perussanasto hallinnassa. Älä auta enempää.
- TriWitutin
Laitoit juuri MacOS kaatumisilmoituksen tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653