Onko tietoa

zacsgirl

Minne täältä kalajoelta on kadonnu se ihana volkkari mies?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiasemiäs

      No sen verran oon kuullu, että laittoi tojotan ja lähti.

    • Kilipeläinen

      Ei se ole kadonnut. Hän tulee joka arkiaamu idän suunnalta.👍

    • Tunneilmaisija

      Olisko sekin mennyt Bulgariaan?

      • ElmaVaikku

        Ei v oi välttyä vaikutelmalta että Suomalaista Oikeustaistelijaa ketuttaa. Ja pahasti.


      • kuplaotsassa

        Mutta eihän Hänellä edes ollut volkkaria, joka olisi myyty hänen tietämättään?


      • mitäveetä
        kuplaotsassa kirjoitti:

        Mutta eihän Hänellä edes ollut volkkaria, joka olisi myyty hänen tietämättään?

        Mutta hän on Bulgariassa päässyt näkemään, että puutteellisissakin olopissa voidaan tehdä erittäin vaativia leikkauksia. Lopputuloksista hän ei tosin kerro. Selvää mv- lehden toimittaja-ainesta.


    • dsfiöjklcx

      lähti homepakolaiseksi.

    • hyrrääs

      Minulla on Folkkari tarkotatteko minua

    • Pikkutötsyjä

      Molempia ei ole, kun käytän nisukkaa.

    • felixtiina

      Kait se sun ihana volkkarimies taas tulee tänne kalajoelle vkon loppuna! jos tarkotat sitä mk4 koppa varianttia? se varmaan töissä tjn kalajoella kun näkyy torstaisin ainaki shellillä se auto näkyy oon vilaukselta nähny sen miehen ei se juuri juttele kenenkään kanssa

    • vanhassavaraparempi

      Minulla oli wolkkari 50 vuotta sitten varmaan tarkoitat minua ?

      • 1.4tsi

        Taitaa olla jakoketju remppa menosa..


    • gunnarventapåmej

      Kaveri lähti homoksi ruotsiin metron seiniä pesemään.

    • odottavanainen

      Nytte tulee uutta dataa tästä asiasta,nimittäin se jos en ny ihan vääräsä ole niin tulevana vkonloppuna se warintti mies nähtäis täällä kalajoella,tietty sillä on aina nii kiire ettei se naisia kerkiä edes moikkaamaan:(

      • kjähkjähkjäh

        Nyt jono pystöön ja reppu levälleen - sonni tuloo..


      • paratabbs
        kjähkjähkjäh kirjoitti:

        Nyt jono pystöön ja reppu levälleen - sonni tuloo..

        Ei se mikkään sonni kyllä ole enempi sellainen rauhallinen mutta kuulemma voi naisille tarjota jopa munkkikahvit,jos hyvin sattuu ja on iloisella päällä


    • hommaeteneee

      Muutama ystävällinen sana ja ne munkkikahvit ois ihan parasta mitä nuori nainen voi toivoa. Jopa enemmän kuin tarpeeksi. Kukapa ei haluais kahville komean miehen kanssa

      • paratabsss

        Mutta ellei se mies ole välttis niin kovin komeakakaan,mutta kiltti ja tarjoaa munkkikahvit tai vaikkapa pizzan?


    • ouytrew

      Ei ulkonäkö ole tärkeä, vaan se luonne. Ihan tavis oon itekin

      • paratabss

        Ehkäpä näet sen vw miehen kalajoella lauantaina varmaan tarjoaa munkkikahvit ainaki ja vähintään


    • ToispuoltAurajokkee

      Turussakin kerran Ruisalossa 2 poikaa pusikossa houkuttelivat 2 ohi kulkevaa tyttöä sanoen, että tulkka flikat tänne, saatte munkei. Toinen tyttö sanoi kaverilleen, että mee sää, emmää viitti. Tyttö meni, palasi vartin päästä, jolloin kaverinsa kysyi, että saiks sää munkei. Tyttö vastasi" vitu niill mitää munkei ollu, nusasivat ja läksivät karkkuun."

      • kalajoenmuijja

        Miten se mainitsemasi turku tähän asiaan liittyy? turku on tietääkseni hvtin paljo kaukana kalajoesta


      • Munkkieisaanusasta
        kalajoenmuijja kirjoitti:

        Miten se mainitsemasi turku tähän asiaan liittyy? turku on tietääkseni hvtin paljo kaukana kalajoesta

        Liittyiskö se jotenkin noihin munkkikahveihin? Munkkia vaiko nusasuako nääkin oot vailla?


      • kaikkiasitä
        Munkkieisaanusasta kirjoitti:

        Liittyiskö se jotenkin noihin munkkikahveihin? Munkkia vaiko nusasuako nääkin oot vailla?

        Sinäpä sen sanoit että turku liittyy johki munkkikahveihin!


    • kalajoenmuijja

      korjatkaa jos oon väärässä mutta onhan se kyseessä oleva nyt ihan 100 varppina volkkkari? ja mistä sen oikean tunnistaa sitte? kun täälä kalajoella meinaa on niitä volkkareita niin riivatun paljoki mutta joskus nähny sellase hoppeisen variantin misä kyytisä joku megaiso rengas tjn?? en tiä on se sitte paikallisia

    • környjuhani

      Menny maanpakoon kidutuksen takia.

      • sillantytteli

        tähh onko täälä kalajoella jo sellastaki? en tiennytkään


    • KaarloAlvari

      Kuuluu menneen Inariin susia koinimaan.

    • enoovarma

      Siis oikeesti näin sen volkkari wariantin hopeisen täälä kalajoella perjantaina kyytisä siinä autos oli oli tod iso sisärengas tjn kyyytisä kait se oli joku paikalline tjn??

    • ÖÄ_

      Ukko ite kirjottelee tänne hopeisesta autostaan :D :D

    • pistepirkkokokö

      Ylen phomonatsi propakandaa taitaa olla.

    • 6sekkaamonosesta

      Vävyhän möi auton silläaikaa kun appi oli reissussa. Palattuaan kotimaahan Hän haastoi sipilänkin ja molemmat vetivät vesiperän. Ei tullut 170 millin lottovoittoa Kalajoella.

    • Hänmennyton

      Ehkä kallaan, kukaties en. Retkivarusteet teltalla, särkkää mereen. Yöllinen auringonlasku rannalla.

    • faktaanyt

      On tää kyllä aika hämärä juttu,mutta voisko joku edes sen vertaa valaista että kuka ihmeen tyypppi tää wv mies nyt oikeen ees on?! haluisin kyllä tavata hänet ja varmaan moni muuki nainen kalajoelta

    • huutokamerkki

      Höpöjä kirjoitatte, kyseäshän oli oulunpuolen mondeokaveri-

    • NOseOULUNmonde

      Pakkouskonto pois!!

      • hedelmäpeli

        Tuosta tulikin mieleeni kun puhutaan pakkouskonnosta,vaikka itse se ei tähän aiheeseen ehkäpä liitykään..Mutta olen todennut että kun vahvasti uskoo niin pärjää kokonaisen päivän vaikkapa kilolla mandariineja tai omenoita


    • vilosovi

      Kyseessä on varmaan Kalajokilaakson Nuuskamuikkunen.

      • liikaakyssäreitä

        Tai ehkä sittenkin tänne Kalajoelle kunnalliselämään sitkeästi pyrkivä ja osaava henkilö? Mutta yhtä kaikki,,ainakin mitä todennäköisimmin tämä kyseessä oleva henkilö on mitä todennäköisimmin naisten suosiossa,siihen päätökseen olen tullut mutta kuka on tämä mies varjojen takana mitä hän salaa ja ennenkaikkea kuka hän mahtaa olla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe