Haluisin saada mun selkärangan ja solisluut näkyviin. Pari viikkoa ois aikaa. Oon tällä hetkellä 160 cm/68 kg. Hiihtolomalla oon ainakin menossa urheilemaan joka päivä, jote laihtuuko sillä ja jos ayön vähemmän?
Miten saan luut näkyviin parissa viikossa?
5
3886
Vastaukset
- kuorintaAuttaa
Kuori nahkat ja rasvat pois luiden päältä!
- nättiii
Liikuntaa lisäämällä ja syömistä vähentämällä tottakai. Ja hiihtolomalla varmaan vielä paremmin :) Riippuu sitten miten isoluinen on, että miten helposti saat luut näkyviin
- rasvaprosentti
Noilla mitoilla 68/160 sun painoindeksi on 26.6 eli lievä ylipaino. Paljon riippuu toki kehonkoostumuksesta, eli paljonko kropassa on lihasta suhteessa rasvakudokseen. Jos on paljon lihasta, voi paino olla bmi:n mukaan "liikaa", vaikka olisi hyvässä kunnossa.
Pari viikkoa on liian lyhyt aika, että saisi luut selvästi näkyviin. Hyvä painonpudotusvauhti on noin 0,5kg/vk. Nopeampi laihduttaminen syö lihaskudosta, joka ylläpitää elimistön perusaineenvaihduntaa (=sitä paljonko kaloreita kulutat vuorokaudessa). Maltti on siis valttia.
Se, näkyykö luut vai ei, ei riipu suoraan painosta, vaan rasvaprosentista. Käytän esimerkkinä itseäni:
158 cm / 46 kg, ei juurikaan lihasta: luut eivät näkyneet
158 cm / 48 kg, runsaasti liikuntaa, useampi vuosi kuntosaliharjoittelua (lihasten kasvatusta) takana: näkyy lonkkaluut, solisluut, osa kylkiluista ja himmeästi rintalastan luu :)- luutnäkyviinhehheh
Ei saakeli. Kuka edes viitsii näin älyttömiin kysymyksiin vastailla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.194235- 274123
- 403980
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****443819Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2892195- 852045
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.362042- 601872
Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171737Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2431486