Jälleen kerran yhtään skodan mallia ei ollut siellä. Onneksi.
Skoda loisti poissaolollaan Vuoden Auto ehdokkaista
15
114
Vastaukset
- Kekäläis.Kake
olivat ruostuneet matkalla.
- Kuha.kysyn
Viipurin torillako niitä esiteltiin?
- Hyny_ei_Tojoa
Missäs aloittajan Tohjo oli? Paloi jo tehtaalla?
- mersunyt
V1tt4 mun taka-akseli ruostui ennen 5km matka.... kyseessä vm 2016 octavia.
Ei tietenkään kun skoda ei kestä edes vuotta.
- Sielunhoitaja-Eke
Voi harmi. 😥Toivotan sinulle pikaista toipumista, ja voimia
- Matkalla.kaatikselle
Kadullekkin ne jätetään heitteille tai kuskit ei osaa liikennemerkkejä
https://www.aamulehti.fi/a/201453866 - aikaKöyhääSulta
Paljon on Skoda kerännyt palkintoja maailmalta ja sekös Teroa harmittaa?
- Eke.Vepsäläinen
Kyllähän skeida niille on loistoauto jotka on vielä huonompaan tottuneet eivätkä paremmasta tiedä. Tunnustan, ostan itsekkin Pirkka-halppis sarjaa kun menen ruokakauppaan.
- Hgs9
Kartano-Volvo ja Kolhoosi-Skoda.
- impulssiostaja
Minulle riittää sijoittuminen edelleen kymmenen tai kahdenkymmen vuoden auto -kisassa.
Ostin muutama viikko sitten kaupan ilmoitustaulun viettelemänä tasan kymmenvuotiaan Octavia-farkun palstalla parjatulla automaattivekselillä. Mittarissa 270000 km ja hintalapussa 1200€. Ja nurkassa pieni (peruutus?)vaurio. Kesti ainakin viimeviikkoisen käynnin Lapissa. Paluumatkalla poikkesin bensa-asemalla ja tilasin tankin täyteen ja öljyjen tarkistuksen. Kuitista päätellen ei mitään rasvoja lisätty. Toimiva on siis perheen toinenkin Skoda. Hyvä harjoitusauto juuri kortin saaneelle tyttärelle!- PelonseksisinTuntein
Mutkun mutkun se ei oo Toyota ja Skoda on itäauto, yhyy yhyy.
- Vepsäläinen
Onnea vaan matkaan tyttärelle, sitä tarvitaan 😂
- Larvanto
Vepsäläinen kirjoitti:
Onnea vaan matkaan tyttärelle, sitä tarvitaan 😂
Juu, kaikenlaisia "rattimiehiä" tuolla liikkuu. Mitä lie vepsäläisiä, jotka on päässeet Mesen puikkoihin...
- Sovjetanthem
Länsiautot yleensä kilpailevat Vuoden Auto-kisassa.
Itäautoille on omat Izvestija-skapat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439