Puolison kanssa tehdään töitä joka päivä, minä tällä hetkellä kolmea eri työtä, puoliso vuorotyötä tehtaassa. Lapset ovat maailmalla ja heillä kaikki ok. Minua kalvaa kateus lomasta. Tuttavat käyvät ulkomailla monta kertaa vuodessa, ovat nyt Lapissa ja kohta taas jossain muualla. Minä en pääse minnekään. Vapaapäivät menee huushollissa, kun arkena ei enää kl 22 jaksa mitään. Pyhät ollaan vaan kotona, kun rahaa ei ole. Tulot riittävät laskuihin, mutta edes leffaan ei pääse. Ollaan niin saat...köyhiä. Jumala ei tässä auta eikä mitkään kauniit positiiviset mietelauseet. Monta ihmistä olen facessa blokannut, kun en halua nähdä lomakuvia tai lähtöhehkutusta.
Olen niin pohjattoman kyllästynyt tähän maailmaa, jossa toiselle annetaan avoin shekkivihko ja toiselle känsät käsiin. Vaikka kuinka yrittää, polkee paikallaan. Ainoa lohtu on, että emme jätä velkaa lapsille taakaksi ja romumme voi vaikka kantaa roviolle. Niilläkään ei ole itään rahallista arvoa.
Kalvaa se minuakin - kateus
7
192
Vastaukset
- Heikulta
Mitä veikkaat, jos me heitetään hynttyyt yhteen, että saatasko me nostettua meidän palkkakattoa korkeemmalle?!
Tai jotain muuta!
Mä oon jotenkin kyllästynyt tän nykymsailmaan, tai tähän mitä se yrittää peilata mulle (ja varmaan sullekkin) takas!
Me saadaan pois nää tämmöset! Sä ja mä!- Ainiinjoo
Enkä tarkoittanut tätä aloittajalle, vaan yhdelle toiselle "lurkkaajalle".
- enrakennatuohon
Kateus on vaan ominaisuus sinussa itsessä. Et muutenkaan voi saada kaikkea etkä kadehtia kaikkia.
Jos elät omaa elämääsi ja annat muiden elää omaansa, uskon että voit hyvin olla onnellinen.
Ei matkustelu ole mitään mukavaa. Ahtautua jonnekin muiden armoille ja yrittää esittää siinä että kivaa olisi. Ottaa kuvia, jos tekisi johonkin vaikutuksen. Edes joku vähän kadehtisi?
Kateus on sairautta ja sen voi heittää pois.
Tyytymättömyys elämään on lienee todellisempi syy. On ilmeisesti odottanut elämältä jotain muuta kun elämää?
Itse en valita vaikka muut tekisi mitä. Se on heidän asiansa. Aina kun tarkemmin mietin heidän tekojansa ja menojansa, säälin heitä. Heillä ei ole mitään todellista vaan asioita pitää hakea pitkältäkin, että olisi edes jotain puheenaihetta, kun kertoilee muille kokemuksiaan.
Olen kyllä matkustellut riittävästi jotta voin tämän mielipiteeni ilmoittaa.
Kaikki kohteet ovat aina olleet täynnä itseään täynnä olevia ihmisiä eikä oikeaa elämää ja elämän sisältöä ole näkynyt. Ihmiset on erilaisia ja eroja on vielä miehissä ja naisissakin.
Etenkin naisille myydään mielellään mielikuvia, koska elävät tunteella ja siinä on hyvä ottaa rahat pois sitten tällaisilta.
Sanoisin, että ole onnellinen siitä mitä sinulla on. Se on sinun elämääsi.
Jos väsyttää, lepää välillä.
Elämä on hieno asia, kun sen oivaltaa. - Elämältäpaljonsain
Asiat on niin hyvin kuin voi olla. Se ajatus on mielessä päivin öin.
- Pawson
Onskuna heräsin kunnes maltoin hetken pysähtyä.
https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/koti-ja-vapaa-aika/haluatko-olla-onnellisempi-hankkiudu-siinä-tapauksessa-eroon-näistä-tavoista/ss-BBTrDKu?li=BBr5KbI#image=29
Daavid palautti realismiin. - jaksamista
kateushan on parhaimmillaan eteenpäin sysäävä voima.minulle se oli kokoajan sitä.mitäpä sitä ketään kadehtimaan.on järjestettävä sitä omaa elämää toisin että jaksaa.tuumaustauko.heti.
- oppeliini1
Kuulehan AP, täydellisen turhaan kadehdit muita.
Ajattele että sinä saat syodäksesi joka ikinen päivä, sinulla on katto pään päällä, sinulla on vaatteet jotka suojaavat kylmällä säällä.
Tiedätko, monella miljoonalla ihmisellä ei ole mitään noista. Silti he jollain ihmeen tavalla vielä hengittävät!
Keskittäydy noihin kaikkiin hyviin asioihin joita teillä jo on . On turhaa energian kulutusta kadehtia asioita joita ei voi saada!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569