Voinko olla sillai äidin siskon tytön kanssa? Onko rikos jos tyttö paukahtaa paksuksi, voinko silloin mennä tytön kanssa avio/avoliittoon?
Äidin siskon tyttö?
36
448
Vastaukset
- naikokosukua
jos tyttö on alaikäinen niin silloin on rikos, muuten ei
- Verenperintö-säilyy
Joo, mitä serkumpi, sen herkumpi, vanha sanonta
- Kempeleeltä
Jos tyttö tykkää hommasta niin ei sillä iällä niin ole väliä noin sukulaisten kesken.
- Paitsijäit
Äidilläsi ei ilmeisesti ole siskoa.
- morraali
ekaserkku?kysy vaik "polliisilta".
- saletisti
Meillä on valtakunnan huipullakin kummitytön naija.
- onihankiva
Joku mainitsi tuolla edellä että ei ole rikos jos tyttö ei ole alaikäinen. Ei ole enää alaikäinen, täyttää pian 60 vuotta!
- EiAlaikäisiäPoikia
Selvä rikoshan tuo on!
Odota muutama vuosi kunnes olet täysi-ikänen. Mielesi saattaa muuttua. - onihankiva
EiAlaikäisiäPoikia kirjoitti:
Selvä rikoshan tuo on!
Odota muutama vuosi kunnes olet täysi-ikänen. Mielesi saattaa muuttua.Mistä päättelee että olen alaikäinen? Ehkä sinä olet alaikäinen minun ikään verrattuna, pian tulee minulla 70 täyteen!
- HelppoPäätellä
onihankiva kirjoitti:
Mistä päättelee että olen alaikäinen? Ehkä sinä olet alaikäinen minun ikään verrattuna, pian tulee minulla 70 täyteen!
Eiköhän kaikki selviä luku- ja kirjoitustaidottomuudestasi ja täydellisestä elämänkokemuksen puutteesta.
- Ihankivaon
HelppoPäätellä kirjoitti:
Eiköhän kaikki selviä luku- ja kirjoitustaidottomuudestasi ja täydellisestä elämänkokemuksen puutteesta.
Ei kuule tässä iässä osaa näpytellä niin hienosti tietokoneella ja älykännykällä kuten te teinit, kunhan tulet 70 vuotiaaksi niin sitten huomaat.
- Anonyymi
Ihankivaon kirjoitti:
Ei kuule tässä iässä osaa näpytellä niin hienosti tietokoneella ja älykännykällä kuten te teinit, kunhan tulet 70 vuotiaaksi niin sitten huomaat.
Niin...nämä jonnet vaikka ovat juurtuneet kiinni läppäriin eivät tajua sitä että kännykällä tekstiä näpytellessä, sormet ei aina osuu oikeaan kirjaimeen ja kännykän ennakoiva tekstinsyöttö voi tehdä tepposiaan mutta hyvä olla päällä koska se puolestaan toisinaan korjaa virheellisen sanan mutta itse ei viitsi noita virheitä korjata.
Jos jonne on edes normaalilla älyllä varustettu niin luulisi osaavan päätellä viestin sanoman vaikka viestissä pilkku olisi väärässä paikassa .
mistä suomessakin sukurutsareita vielä 2019 on??? ei saakeli!
- Kyllonkivaa
Minä olen avoliitossa serkkuni kanssa. Me olemme kumpikin yli viisikymppisiä miehiä. Ei mitään ongelmaa. Saulikin on naimisissa nuoren kummityttönsä kanssa. Saivat lapsenkin vaikka sitä ei kehdata näyttää julkisesti.
- kaikkea-ei-tiedetä
onkohan lapsi adjutantin näköinen
- 85976
Jos ei kummityttö ole sukulaisen lapsi niin eihän sen naimisessa mitään ongelmaa olekaan....eri juttu on äidin siskon tyttö kun hän on verisukulainen ja silloin naiminen on sukurutsaa jota on ollut iät ajat kun serkukset on pariutuneet....
- Ihanniin
kaikkea-ei-tiedetä kirjoitti:
onkohan lapsi adjutantin näköinen
On joo.
- Totuusonarmoton
Jenni halusi edelleen saada olla presidentin rouva ja kun Haavisto oli varteenotettava uhka niin pakkohan se lapsi oli jollakin kadetilla teetättää.
- Saltoangel
Haaviston olisi ollu huomattavasti hankalampaa hankkiutua raskaaksi sen kumppaninsa kanssa.
Kokoomus 100 vihreät 0. - Oiaikojajatapoja
Niinistö jo niin vanha ja dementoitunut ettei se varmaan enää edes ymmärrä mitä vaimo ja kansliapäälliköt tekee. Se on niinku Kekkonenkin aikoinaan,kissa oli puolikuollu ja hiiret piti valtaa ja "hyppi pöydillä" jos niin voi verraten sanoa.
- Ihankivaon
Olen himoinnut äidin siskon tyttöä koko ikäni, nyt kun hän on leski niin käyn kiinni, ehkä käytettävä varmuuden vuoksi kumia kun olen sellainen sonni vielä että saan tiineksi vaikka mätisäkin.
- Jokuroti
Oikeesti kuka perkeleen idiootti on ylläpidossa
- onihankiva
Jokuroti kirjoitti:
Juurikin niin, kauheaa tuo sinun kiroilu, kyllä ylläpidon tulisi poistaa tuollaiset kiroilua sisältävät viestit, katsomassa mallia minun tuosta edellisestä viestistä, mitä pahaa siinä on, en ole käyttänyt kirosanoja.
- MrJournal
Jokuroti kirjoitti:
Siellä on henkilöitä joilla on älyä. Korkeakoulututkinnon suorittaneita viestinnän maistereita Ei mitään uimakoulupohjalla palstalle kirjoittavien työttömien kaltaisia hönöjä.
- ToisiaNimittelee
MrJournal kirjoitti:
Siellä on henkilöitä joilla on älyä. Korkeakoulututkinnon suorittaneita viestinnän maistereita Ei mitään uimakoulupohjalla palstalle kirjoittavien työttömien kaltaisia hönöjä.
Siis sinäkin olet sellainen hönö vai?
- sukulaku
Ekaksi pitäisi hoitaa se äidin sisko.
Tyttärellä on aikaa odottaa..- U.Keko
Näin unen , että nim.m.jepjep oli keksinyt jotain uutta.
- Ihankivaon
Tulipa tuosta mieleen että isällänikin oli vaimona jokseenkin sukulainen, siis minun äitini niin miksen myös minä voi ottaa äidin siskon tyttöä joka tosin jo ikä- ihminen kuten minäkin mutta vielä ehditään monet kerrat lakanoita pöllyttää.
- margariinikin-käy
voi voi, kyllä voi ja ilman voitakin voi
- Pariutumisdynaamikko
Tässä on nyt missattu täysin se varsinainen pointti: Kuka todellisuudessa on äitisi siskon tytön isä? Jos se on vaikka oma isäsi? Tai onko sinun isäsi edes se, joksi sitä luulet?
- Otatolkkua
Ei näillä ole isästä tietookaan koko suku on ku Forresterin perhe.
Siittimet sikinsokin - onihankiva
Ei kuule näistä meidän sukulaisista tiedä kuka on siittänyt ja kenet, tiedän että oma sukunimenikin on oikeasti väärä eli isäni ei ole se mitä luulen vaan isäni on äidin puolelta eräs lähisukulainen taksikuski, näin äiti kerran kännissä kertoi!
- Noensääli
Voi reppanaa säälisikö vai ei??
- onihankiva
Noensääli kirjoitti:
Voi reppanaa säälisikö vai ei??
On se kumma kun reppaks haukutaan vaikka on ihan normaali älykäs ihminen ja olen käynyt ammattikoulunkin vuonna 1973.
- Anonyymi
Itseasiassa minullakin on herännyt himot mm. Äidin siskon tyttöön. Ollaan saman ikäisiä.
Myös isän siskon tyttöjä olen katsellut "sillä silmällä" ja kerran on tyttö istunut auton takapenkillä sylissänikin ja olen päässyt pussaamaan ja kokeilemaan tissistä. Olin silloin 19 ja tyttö oli vuotta nuorempi. - Anonyymi
Vain unelmissas, velttovirtanen.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187