Äidin siskon tyttö?

onihankiva

Voinko olla sillai äidin siskon tytön kanssa? Onko rikos jos tyttö paukahtaa paksuksi, voinko silloin mennä tytön kanssa avio/avoliittoon?

36

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikokosukua

jos tyttö on alaikäinen niin silloin on rikos, muuten ei

• Verenperintö-säilyy

Joo, mitä serkumpi, sen herkumpi, vanha sanonta

• Kempeleeltä

Jos tyttö tykkää hommasta niin ei sillä iällä niin ole väliä noin sukulaisten kesken.

• Paitsijäit

Äidilläsi ei ilmeisesti ole siskoa.

• morraali

ekaserkku?kysy vaik "polliisilta".

• saletisti

Meillä on valtakunnan huipullakin kummitytön naija.

• onihankiva

Joku mainitsi tuolla edellä että ei ole rikos jos tyttö ei ole alaikäinen. Ei ole enää alaikäinen, täyttää pian 60 vuotta!

• EiAlaikäisiäPoikia

Selvä rikoshan tuo on!

Odota muutama vuosi kunnes olet täysi-ikänen. Mielesi saattaa muuttua.

• onihankiva
        EiAlaikäisiäPoikia kirjoitti:

Selvä rikoshan tuo on!

Odota muutama vuosi kunnes olet täysi-ikänen. Mielesi saattaa muuttua.

Mistä päättelee että olen alaikäinen? Ehkä sinä olet alaikäinen minun ikään verrattuna, pian tulee minulla 70 täyteen!

• HelppoPäätellä
        onihankiva kirjoitti:

Mistä päättelee että olen alaikäinen? Ehkä sinä olet alaikäinen minun ikään verrattuna, pian tulee minulla 70 täyteen!

Eiköhän kaikki selviä luku- ja kirjoitustaidottomuudestasi ja täydellisestä elämänkokemuksen puutteesta.

• Ihankivaon
        HelppoPäätellä kirjoitti:

Eiköhän kaikki selviä luku- ja kirjoitustaidottomuudestasi ja täydellisestä elämänkokemuksen puutteesta.

Ei kuule tässä iässä osaa näpytellä niin hienosti tietokoneella ja älykännykällä kuten te teinit, kunhan tulet 70 vuotiaaksi niin sitten huomaat.

• Anonyymi
        Ihankivaon kirjoitti:

Ei kuule tässä iässä osaa näpytellä niin hienosti tietokoneella ja älykännykällä kuten te teinit, kunhan tulet 70 vuotiaaksi niin sitten huomaat.

Niin...nämä jonnet vaikka ovat juurtuneet kiinni läppäriin eivät tajua sitä että kännykällä tekstiä näpytellessä, sormet ei aina osuu oikeaan kirjaimeen ja kännykän ennakoiva tekstinsyöttö voi tehdä tepposiaan mutta hyvä olla päällä koska se puolestaan toisinaan korjaa virheellisen sanan mutta itse ei viitsi noita virheitä korjata.
        Jos jonne on edes normaalilla älyllä varustettu niin luulisi osaavan päätellä viestin sanoman vaikka viestissä pilkku olisi väärässä paikassa .

• mistä suomessakin sukurutsareita vielä 2019 on??? ei saakeli!

• Kyllonkivaa

Minä olen avoliitossa serkkuni kanssa. Me olemme kumpikin yli viisikymppisiä miehiä. Ei mitään ongelmaa. Saulikin on naimisissa nuoren kummityttönsä kanssa. Saivat lapsenkin vaikka sitä ei kehdata näyttää julkisesti.

• kaikkea-ei-tiedetä

onkohan lapsi adjutantin näköinen

• 85976

Jos ei kummityttö ole sukulaisen lapsi niin eihän sen naimisessa mitään ongelmaa olekaan....eri juttu on äidin siskon tyttö kun hän on verisukulainen ja silloin naiminen on sukurutsaa jota on ollut iät ajat kun serkukset on pariutuneet....

• Ihanniin
        kaikkea-ei-tiedetä kirjoitti:

onkohan lapsi adjutantin näköinen

On joo.

• Totuusonarmoton

Jenni halusi edelleen saada olla presidentin rouva ja kun Haavisto oli varteenotettava uhka niin pakkohan se lapsi oli jollakin kadetilla teetättää.

• Saltoangel

Haaviston olisi ollu huomattavasti hankalampaa hankkiutua raskaaksi sen kumppaninsa kanssa.
        Kokoomus 100 vihreät 0.

• Oiaikojajatapoja

Niinistö jo niin vanha ja dementoitunut ettei se varmaan enää edes ymmärrä mitä vaimo ja kansliapäälliköt tekee. Se on niinku Kekkonenkin aikoinaan,kissa oli puolikuollu ja hiiret piti valtaa ja "hyppi pöydillä" jos niin voi verraten sanoa.

• Ihankivaon

Olen himoinnut äidin siskon tyttöä koko ikäni, nyt kun hän on leski niin käyn kiinni, ehkä käytettävä varmuuden vuoksi kumia kun olen sellainen sonni vielä että saan tiineksi vaikka mätisäkin.

• Jokuroti

Oikeesti kuka perkeleen idiootti on ylläpidossa

• onihankiva
        Jokuroti kirjoitti:

Juurikin niin, kauheaa tuo sinun kiroilu, kyllä ylläpidon tulisi poistaa tuollaiset kiroilua sisältävät viestit, katsomassa mallia minun tuosta edellisestä viestistä, mitä pahaa siinä on, en ole käyttänyt kirosanoja.

• MrJournal
        Jokuroti kirjoitti:

Siellä on henkilöitä joilla on älyä. Korkeakoulututkinnon suorittaneita viestinnän maistereita Ei mitään uimakoulupohjalla palstalle kirjoittavien työttömien kaltaisia hönöjä.

• ToisiaNimittelee
        MrJournal kirjoitti:

Siellä on henkilöitä joilla on älyä. Korkeakoulututkinnon suorittaneita viestinnän maistereita Ei mitään uimakoulupohjalla palstalle kirjoittavien työttömien kaltaisia hönöjä.

Siis sinäkin olet sellainen hönö vai?

• sukulaku

Ekaksi pitäisi hoitaa se äidin sisko.
      Tyttärellä on aikaa odottaa..

• U.Keko

Näin unen , että nim.m.jepjep oli keksinyt jotain uutta.

• Ihankivaon

Tulipa tuosta mieleen että isällänikin oli vaimona jokseenkin sukulainen, siis minun äitini niin miksen myös minä voi ottaa äidin siskon tyttöä joka tosin jo ikä- ihminen kuten minäkin mutta vielä ehditään monet kerrat lakanoita pöllyttää.

• margariinikin-käy

voi voi, kyllä voi ja ilman voitakin voi

• Pariutumisdynaamikko

Tässä on nyt missattu täysin se varsinainen pointti: Kuka todellisuudessa on äitisi siskon tytön isä? Jos se on vaikka oma isäsi? Tai onko sinun isäsi edes se, joksi sitä luulet?

• Otatolkkua

Ei näillä ole isästä tietookaan koko suku on ku Forresterin perhe.
        Siittimet sikinsokin

• onihankiva

Ei kuule näistä meidän sukulaisista tiedä kuka on siittänyt ja kenet, tiedän että oma sukunimenikin on oikeasti väärä eli isäni ei ole se mitä luulen vaan isäni on äidin puolelta eräs lähisukulainen taksikuski, näin äiti kerran kännissä kertoi!

• Noensääli

Voi reppanaa säälisikö vai ei??

• onihankiva
        Noensääli kirjoitti:

Voi reppanaa säälisikö vai ei??

On se kumma kun reppaks haukutaan vaikka on ihan normaali älykäs ihminen ja olen käynyt ammattikoulunkin vuonna 1973.

• Anonyymi

Itseasiassa minullakin on herännyt himot mm. Äidin siskon tyttöön. Ollaan saman ikäisiä.
      Myös isän siskon tyttöjä olen katsellut "sillä silmällä" ja kerran on tyttö istunut auton takapenkillä sylissänikin ja olen päässyt pussaamaan ja kokeilemaan tissistä. Olin silloin 19 ja tyttö oli vuotta nuorempi.

• Anonyymi

Vain unelmissas, velttovirtanen.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe