Voitaisko jo naida?
Tuun sun ovelles kohta väijymään edes pikapanon hetkeä, jos ei saada aikatauluja sopimaan muuten..
Mä oon kokoajan märkänä. Raiskaan kohta jonkun randomin jos me ei tehä asial jo jotain. 😅
Teet mut hulluksi!
8
142
Vastaukset
- kivaolisi
Kyllä! voisit jättää ehkäisy pois!
- namiameille
Tule minun ovelle niin saat....mistä päin olet
- kivaolisi
Olen Itä-uudeltamaalta ja sä?
- Kidutusta
Aika lähellä.. Ooksä sitten mun randomi?
Mä haluun tän miehen kenestä puhun. Haluun sitä niin paljon. Olen hämilläni. Himoan.
En halua rakkautta, haluan vain seksiä. Hyvää kyytiä. Janoan niin etten itsekään ymmärrä. 😳
Tämä on kiusaamista. Nyt ymmärrän teitä miehiäkin hieman enemmän. 🤭
- kivaolisi
Laita &gmail.com nimimerkin perään niin saat yhteys
- kivaolisi
Voisin hyvin olla randomisi
- Ghjjiii
Olet kyllä täysi tollo! Jatkat paskan jauhamista, vaikka olet ilmaa näille keskustelijoille jotka sivustoa käyttävät! Laita idiootti perseeseen löylykauha hiivaviiva perse ja huku paska altaaseen ja työnnä rautakanki perä reikääsi.
joo voidaan ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1283187IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652270Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582188Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al561922- 1471504
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Suomen Kansa ei selvästikään p271489Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241026- 100936
- 106892
- 57843