Miten onnistuu yhteystietojen ja muiden esim. kuvien ja watsap keskustelujen siirto lumiasta android(samsug) puhelimeen?
Lumiasta tiedot uuteen
10
186
Vastaukset
- miten_saan_tiedot
Ei onnistu ohjeen mukaisesti.
Kun painan Enemmän ja Tuo niin sitten tulee vain jokin tiedoston valinta.
Miten saan valittua sen Outlook tilin? - niinteiniteaikoinaan
eikös se onnistu siinä samSung puhelimessa, lisää tili, ja lisää microsoft tilin, ja siellä synkronoi sen google tilille sieltä ne osoitteet
- miten_saan_tiedot
niinteiniteaikoinaan kirjoitti:
eikös se onnistu siinä samSung puhelimessa, lisää tili, ja lisää microsoft tilin, ja siellä synkronoi sen google tilille sieltä ne osoitteet
Lisäsin outlook tilin samsungiin ja siinä näyttäisi olevan automaattinen synkronointi päällä...mutta mitään ei tapahdu, mitä teen väärin?
- mä-tein-näin
WhatsApp ei tue synkronoida Windows Phone <-> Android.
Minulla oli Lumiassa yhteystietoja sekä Google- että Microsoft-tileillä. Kirjauduin tietokoneella noille tileille ja otin molemmista tiedot ulos tiedostona. Sitten kopioin ja muokkasin Microsoft-tilillä olleet yhteystiedot Excelissä Googlen formaattiin ja sain kaikki yhteen tiedostoon. Sitten latasin uuden Google-formaatin datan Google-tillle, edelleen tietokoneella. Sen jälkeen käytin yhteystietoja vain yhdellä tilillä. Microsoftin tilillä olleet yhteystiedot poistin, ettei tulisi tuplia. - miten_saan_tiedot
Smart Switch:llä onnistui yhteystietojen ja videoiden siirto, mutta minkähän takia tuo ei salli siirtää valokuvia?
- miten_saan_tiedot
Keksiikö kukaan syytä miksi ei anna valita valokuvia siirrettäväksi?
- turhaasiirtoa
Valokuvat koneelle...
- varmuusvälinekopio
jos kirjaudut vaikka tietokoneella omilla microsoft tunnuksillasi tuonne https://onedrive.live.com/about/fi-fi/signin/, niin näkyvätkö valokuvasi siellä varmuuskopioituina? Jos näin on, sitten vaan lataa android puhelimeen onedrive sovelluksen, kirjautuu siihen, ja taas pitäisi kuvat näkyä.
- miten_saan_tiedot
varmuusvälinekopio kirjoitti:
jos kirjaudut vaikka tietokoneella omilla microsoft tunnuksillasi tuonne https://onedrive.live.com/about/fi-fi/signin/, niin näkyvätkö valokuvasi siellä varmuuskopioituina? Jos näin on, sitten vaan lataa android puhelimeen onedrive sovelluksen, kirjautuu siihen, ja taas pitäisi kuvat näkyä.
Joo kyllä on lähes kaikki tuolla, mutta jostain syystä jonkin verran puuttuu eli eivät ole menneet varmuuskopioksi.
Pystyykö lumiasta varmuuskopioimaan yksitellen noita puuttuvia kuvia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039