Hyvää ystävänpäivää:)

35

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää ystävänpäivää P:lle 💞 ja sullekin, jos et olisikaan hän.

    • Kosketti

      Kiitos..)

    • OlenkoSeOikeaSari

      Kiitos! Mistä tiesit, että toi on mun lemppari kappale? 😉. Koskettavat sanat ja ihana video, kuvattu Espanjassa. Surullinen mieli ollut mulla koko viikon, elämä on niin haurasta ja arvaamatonta. Pidetään huoli rakkaista❤️
      Hyvää Ystävänpäivää murulleni tämän liikuttavan biisin myötä

      https://youtu.be/ZdXMwYwMbOU

    • Korsteeni

      Olli poltti tupakkaa

    • HillsEtBros

      Tervemenoa Ollille. Sanois naapuri, jos se sais valita ..

      • OlenkoSeOikeaSari

        Viestisi sanoma meni perille eikä mulla ole aikomustakaan luovuttaa. Niin ihana levy tuo Laten uusin ja toi minkä laitoit on mun suosikki, oih ja voih! Mutta tämän laitan sulle nyt:
        https://youtu.be/VyY7j0x3hHE

        Kyllä me nähdään se on varma se. Hyvää yötä murunen ❤️


      • Sarilta_nähdään

        Laten sanoituksissa on tunnetta, sitä samaa mitä sinä saat sydämessäni aikaan. Jos mietit menneitä vuosia niin ymmärrät, että luovuttaminen ei ole mahdollista. Polte jonka saat aikaan ei tule häviämään<3


    • liianväsynyt

      Oon ajatellut luovuttaa.
      On vaan pakko.
      Sulla on koko elämä edessä.
      Mulla kaikki takana.
      Sun on vaan löydettävä se oma prinsessa.
      Levollista yötä.
      🌾🧡

      • seolonyt

        Kadun, että koskaan tulin.


      • liianväsynyt

        Sun on vaan löydettävä rakkaasi.
        Levollista yötä.
        Mun arki on yhtä helvettiä...


      • kaimaltaterkut

        Vielä taidat jaksaa kirjoitella itsellesi ja kaimoillesi täällä.


      • OlenkoSeOikeaSari

      • Sarilta_nahdään

        Kiitos naistenpäivän muistamisesta herkällä kappaleella:)
        Kiitokset tulevat nyt hiukan myöhässä, mutta sitäkin suuremmalla lämmöllä<3


      • tulikopettymys

        Edelleen ollaan Etelä-Suomessa


    • Suloistasunnuntaita
      • tulikopettymys

        Etelä-Suomessa ollaan.


      • Suloistasunnuntaita

        Niin ollaan.


      • ressukkaa

        voi ressuu


      • OlenkoSeOikeaSari

      • Sarilta_nahdään

        Kiitti tästä upeasta kappaleesta! Sinussakin on vielä sitä samaa kipinää ja samoin, se olit aina sinä<3
        Hyvää yötä samalla toivotan!


    • Tänäänsua

      Tai häntä just mietin. Mietin, vieläkö olen ajatuksissa.

      • Eivoimitään

        Olet.


      • Eräs_Sari
        Eivoimitään kirjoitti:

        Olet.

        Pakko kysyä minnepäin Suomea vastauksesi oli tarkoitettu?


      • kuneiollutsulle
        Eräs_Sari kirjoitti:

        Pakko kysyä minnepäin Suomea vastauksesi oli tarkoitettu?

        Etelä-Suomeen, tuliko pettymys?


      • Omavalta

        Helsinki pitäis pommittaa. Kaiken pahan alku ja juuri. Pois vaan. Jos Helsinki sais päättä olis kaikki kusessa. Ja piste. Pthyi. En tuu sinne ellei oo pakko. Meen mieluummin Tallinnaan.


      • Eräs_Sari
        kuneiollutsulle kirjoitti:

        Etelä-Suomeen, tuliko pettymys?

        Vastauksen tylyydestä tuli pettymys, mutta Etelä-Suomessa kyllä asun.


      • Eisiismullesarille

        Minä asun muualla.


    • Vainhänelle

      Mukavaa kevään alkua Sarille, ja levollista yön unta.

      • Ehkäminulle

        Kiitos my love


      • Kohdataanme

        Kesäällä


    • Hyvää iltaa ja hyvää yötä Sarille<3 Olisi niin kiva pian taas nähdä sut. https://www.youtube.com/watch?v=INoNAtMCnhA

      Jotain pientä ja herttaista ajatuksiisi.(Lainattua).

      Miten on, etkö huomaakaan,
      kuinka onnekas oletkaan
      Löysit kerran sä oman,
      ihmisen herttaisen soman
      Ennestään tiesitkö, mitä hait,
      lahjaksi paikan sydämestään sait

      Hyvää yötä<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe