Hyvää ystävänpäivää:)

35

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää ystävänpäivää P:lle 💞 ja sullekin, jos et olisikaan hän.

    • Kosketti

      Kiitos..)

    • OlenkoSeOikeaSari

      Kiitos! Mistä tiesit, että toi on mun lemppari kappale? 😉. Koskettavat sanat ja ihana video, kuvattu Espanjassa. Surullinen mieli ollut mulla koko viikon, elämä on niin haurasta ja arvaamatonta. Pidetään huoli rakkaista❤️
      Hyvää Ystävänpäivää murulleni tämän liikuttavan biisin myötä

      https://youtu.be/ZdXMwYwMbOU

    • Korsteeni

      Olli poltti tupakkaa

    • HillsEtBros

      Tervemenoa Ollille. Sanois naapuri, jos se sais valita ..

      • OlenkoSeOikeaSari

        Viestisi sanoma meni perille eikä mulla ole aikomustakaan luovuttaa. Niin ihana levy tuo Laten uusin ja toi minkä laitoit on mun suosikki, oih ja voih! Mutta tämän laitan sulle nyt:
        https://youtu.be/VyY7j0x3hHE

        Kyllä me nähdään se on varma se. Hyvää yötä murunen ❤️


      • Sarilta_nähdään

        Laten sanoituksissa on tunnetta, sitä samaa mitä sinä saat sydämessäni aikaan. Jos mietit menneitä vuosia niin ymmärrät, että luovuttaminen ei ole mahdollista. Polte jonka saat aikaan ei tule häviämään<3


    • liianväsynyt

      Oon ajatellut luovuttaa.
      On vaan pakko.
      Sulla on koko elämä edessä.
      Mulla kaikki takana.
      Sun on vaan löydettävä se oma prinsessa.
      Levollista yötä.
      🌾🧡

      • seolonyt

        Kadun, että koskaan tulin.


      • liianväsynyt

        Sun on vaan löydettävä rakkaasi.
        Levollista yötä.
        Mun arki on yhtä helvettiä...


      • kaimaltaterkut

        Vielä taidat jaksaa kirjoitella itsellesi ja kaimoillesi täällä.


      • OlenkoSeOikeaSari

      • Sarilta_nahdään

        Kiitos naistenpäivän muistamisesta herkällä kappaleella:)
        Kiitokset tulevat nyt hiukan myöhässä, mutta sitäkin suuremmalla lämmöllä<3


      • tulikopettymys

        Edelleen ollaan Etelä-Suomessa


    • Suloistasunnuntaita
      • tulikopettymys

        Etelä-Suomessa ollaan.


      • Suloistasunnuntaita

        Niin ollaan.


      • ressukkaa

        voi ressuu


      • OlenkoSeOikeaSari

      • Sarilta_nahdään

        Kiitti tästä upeasta kappaleesta! Sinussakin on vielä sitä samaa kipinää ja samoin, se olit aina sinä<3
        Hyvää yötä samalla toivotan!


    • Tänäänsua

      Tai häntä just mietin. Mietin, vieläkö olen ajatuksissa.

      • Eivoimitään

        Olet.


      • Eräs_Sari
        Eivoimitään kirjoitti:

        Olet.

        Pakko kysyä minnepäin Suomea vastauksesi oli tarkoitettu?


      • kuneiollutsulle
        Eräs_Sari kirjoitti:

        Pakko kysyä minnepäin Suomea vastauksesi oli tarkoitettu?

        Etelä-Suomeen, tuliko pettymys?


      • Omavalta

        Helsinki pitäis pommittaa. Kaiken pahan alku ja juuri. Pois vaan. Jos Helsinki sais päättä olis kaikki kusessa. Ja piste. Pthyi. En tuu sinne ellei oo pakko. Meen mieluummin Tallinnaan.


      • Eräs_Sari
        kuneiollutsulle kirjoitti:

        Etelä-Suomeen, tuliko pettymys?

        Vastauksen tylyydestä tuli pettymys, mutta Etelä-Suomessa kyllä asun.


      • Eisiismullesarille

        Minä asun muualla.


    • Vainhänelle

      Mukavaa kevään alkua Sarille, ja levollista yön unta.

      • Ehkäminulle

        Kiitos my love


      • Kohdataanme

        Kesäällä


    • Hyvää iltaa ja hyvää yötä Sarille<3 Olisi niin kiva pian taas nähdä sut. https://www.youtube.com/watch?v=INoNAtMCnhA

      Jotain pientä ja herttaista ajatuksiisi.(Lainattua).

      Miten on, etkö huomaakaan,
      kuinka onnekas oletkaan
      Löysit kerran sä oman,
      ihmisen herttaisen soman
      Ennestään tiesitkö, mitä hait,
      lahjaksi paikan sydämestään sait

      Hyvää yötä<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe