Himoitsen sinua

yhtänaista

Aivan älyttömän paljon. En osaa selittää sitä.

19

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtänaista

      Tai ehkä osaan selittää mutta en tahdo selittää.

      • Miestäerästä

        Miksi et tahdo selittää? Itsellesikö?

        Pyrin pysymään tarpeeksi etäällä. Liian lähellä on vaikeaa olla.


      • Miestäerästä

        Siis samankaltaisia tunteita erästä miestä kohtaan & siksi yritän pysyä etäällä.


    • Yhtämiestä

      Samoin. Oisin halunnut sun lähelle tänään..

      • yhtänaista

        Kuin myös....


      • Yhtämiestä

        Hmmm, arvaa oonko miettinyt meitä ihan lähekkäin, katsoisin sua silmiin ja suutelisit mua hellästi..


      • yhtänaista
        Yhtämiestä kirjoitti:

        Hmmm, arvaa oonko miettinyt meitä ihan lähekkäin, katsoisin sua silmiin ja suutelisit mua hellästi..

        Jotakuinkin jotain samaa olen miettinyt...


      • HaluaisinOllaHän

        Jos saisin tarttuvampaa vihjettä naisesta?


      • Yhtämiestä
        yhtänaista kirjoitti:

        Jotakuinkin jotain samaa olen miettinyt...

        Kunpa saisin olla kahden sun kanssa, pian..


      • yhtänaista
        Yhtämiestä kirjoitti:

        Kunpa saisin olla kahden sun kanssa, pian..

        Sanoppa muuta.


      • SeHänJotaAjattelen
        yhtänaista kirjoitti:

        Sanoppa muuta.

        Voi, jotenkin nämä tunteet ja tuntemukset tuntuu olevan monien meistä elämässä. Voisin hyvin olla yhtämiestä-nimimerkki vaikken olekaan.

        Hän, juuri se yksi mies, oli tänäänkin niin kiusoittelevan lähellä sen lyhyehkön hetken kun tarvitsin apua. Ja ne silmät on vaan niin kauniit ja niin läsnäolevat. Katse on hyvän ja hellän ihmisen katse. Ja hänen äänensä, tänäänkin puhelimessa, on vaan niin sielua koskettava. On aika käsittelemätöntä miten yksi ihminen voi niin pienillä asioilla jättää niin ison jäljen aikuiseen naiseen, joka on kuitenkin ehtinyt elää ja nähdä elämän iloja ja suruja. Perspektiivi auttaa ehkä ymmärtämään mikä on tärkeää, vaikka toteutus on tietysti puolivälissä. Hän on sanonut puolihuolimattomasti ja rohkiasti isojakin asioita, silti epäilen onkohan hän kiinnostunut muuta kuin ystävänä. No itse tunnustan, Hän on ja pysyy ❤️:ssäni, se ei riipu vastarakkaudesta.


    • Niin_minäkin_erästä

      Jos noin olis niin aika surkuhupaisa tilanne..
      Tunne olisi molemminpuolinen mutta kun siitä ei puhuta..
      Ehkä minulla on vain liian vilkas mielikuvitus kun kuvittelen hetken että hän voisi haluta minua..
      n>m

      • tai_vahvistaa

        Rohkeasti puheeksi...mikä ei tapa niin se todellakin hajoittaa...


    • kyllämiettiäsaakuitenkin

      Tilannehan on se, että te ette oikeasti tajua mitä teille tapahtuu.
      Luonto luonnostaan laittaa teitä haaveissanne lähekkäin ja lisäännytte.
      Niin se luonto toimii. Luontokappaleet ovat melko voimattomia.
      Ihminen sentään tajuaa kun miettii, että mikä tarkoitus asioilla on.

      • Jesjesjesviimeinkin

        Järjen valo. Tätä hetkeä olen odottanut 😁 näin se on.


    • nojaaa

      Pelkkää himoa voi tuntea useaa kohtaan samaankin aikaan, itelläkin näin ollut, mutta jos mukana tunteita ym.niin eri juttu.

    • Niinvainon

      Mulla on sellainen vaikutus ollut, niihin harvoihin joiden kanssa olen sänkyyn mennyt. En tiedä mistä se johtuu.

      • tääauttaa

        Syö pullaa, se kasvattaa nenää!


    • 4848

      Niin minäkin sinua, mutta odotan että olisit kerrankin mies ja teet jotain. Laita minut seinää vasten, paina kätesi häpylleni ja suutele ahnaasti. En jaksa odottaa ikuisesti aloitettasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe