Täällä vingutaan välillä että kuinka kallista on huoltaa Hynynen<< Onhan niillä tunti liksa sen 90e repikää siitä ja yleensä se on niin että aina laskutetaan varmasti 1h enemmän,,, vai pitäskö huolto olla vaan 10e kaikkinen töineen:)) älkää unta nähkö...No itse olen öljyt vahtanut sun muut jarrupalat ja pääsen muutamilla kympeillä.) tai viet esim huotoasemalle huoltoon pääsee merkki korjaamoa puolet halvemmalla ja leima tulee kirjaan jos haluu säääääästäää,,Mulla oli yks hyny 13v ostin uutena ja kaikki huollot tein itse koskaan en viennyt huoltoihin säääästin pitkän pennin kun laskin vuosissa ajelin hymyssä suin näin :))))) ja edellen on taas Hyny.
SEHÄN ON NÄIN HUOLLOSSA..
AINAHYNY
1
60
Vastaukset
- NäitäSäästäjiä
En kun tulee se ns. takuuvika?? Tai sellainen ohjelman päivitys mikä ei ole pakollinen, mutta suotava ja hyödyllinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703