Reisjärvi ja seksi.

Reisjärvenkuiva

Reisjärvellä ollaan koko suomesta kaikkein tyytymättömämpiä omaan seksi elämään. Vain 46,7% on tyytyväisiä seksi elämäänsä.
Kun mm. Uuraisilla tyytyväisyys on 100%
Matkailuvaltiksi tämä pitää saada.
-Tule ja laukea reisikkään.
-Täällä jäät taatusti ilman.
-Kuivin kunta Suomessa.
-Seksiä, ei kiitos olen Reisjärveltä.

16

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reisjärvenkuiva
    • vaikoliiankiire

Jospa heillä on reisjärvellä panot menossa, eivätkä jouva vastailemaan kaikenmaaliman kyselyihin.

• Reisjärvenkuiva

Uuraisten lisäksi Keski-Suomen kunnista pärjäsi mukavasti Viitasaari, jossa seksityytyväisyys (81,8 %) on Suomen 20. parasta. Sen sijaan Pihtiputaalla seksi ei kyselyn perusteella suju yhtä sutjakkaasti: tyytyväisiä on vain 46,7 prosenttia, ja kunta löytyy koko vertailun neljänneksi viimeiseltä sijalta.

Koko Suomessa vähiten seksiin tyytyväisiä ollaan kyselyn perusteella Pohjois-Pohjanmaan Reisjärvellä, jossa tyytyväisten osuus on 46,7 prosenttia

• 33kk7
        Reisjärvenkuiva kirjoitti:

Uuraisten lisäksi Keski-Suomen kunnista pärjäsi mukavasti Viitasaari, jossa seksityytyväisyys (81,8 %) on Suomen 20. parasta. Sen sijaan Pihtiputaalla seksi ei kyselyn perusteella suju yhtä sutjakkaasti: tyytyväisiä on vain 46,7 prosenttia, ja kunta löytyy koko vertailun neljänneksi viimeiseltä sijalta.

Koko Suomessa vähiten seksiin tyytyväisiä ollaan kyselyn perusteella Pohjois-Pohjanmaan Reisjärvellä, jossa tyytyväisten osuus on 46,7 prosenttia

Olisiko alan asiantuntemus reisikkäällä niin suurta, ettei kelpaa "kontalle siitä" niin kuin haavikkaille? Osaavat odottaa vähän enempi, kenties jopa kyltymättömiin?

• Reisjärvenkuiva

Minusta tästä saisi Reisjärvelle mainiota mainosta.
        Karaokea ja huonoa seksiä teemalla.
        Nyt kuntapäättäjät hereille siitä ja ideoimaan. Seksittömät seksifestifaalit odottavat vain toteuttajaa.

• Anonyymi

Käs pelillä sitä täällä jykytettään.

• Anonyymi

Mitä nykyisin vanhalla meijärillä on ? työpaikka ? vai mikä tehdas ?
      Pelataanko siellä vielä tennistä Susisaaressa ?
      onks reisikkäällä kirjakauppoja ?

• Anonyymi

Jos jokin kotirouva tms. On kyllästynyt lestamiehensä puolivelttoon pikiseen prinssinnakkiin niin täältä naapuripitäjästä löytyy salskeaa seuraa luottamuksella

• Anonyymi

Mä paan joka kesä yhtä lomalaisrouvaa. On kesämökillään kovat sessiot. Ja kivaa ja kuumaa on.

• Anonyymi

Asiat korjaantuu, jos Musulaan järjestetään ensi kesänä Prideväen suuret seurat. Järjestihän Herätrtäjäyhdistys 7.6.2019 Helsingissä pridepäivien kunniaksi körttiseurat. Katso: Haavisto, körttiseurat

• Anonyymi

Jesss! Körttisistä on tullut mahtava lisäys Prideväkeen! Kannattaa ottaa huomioon politikoinnissa! KEPULLE KÄY VIELÄKIN HUONOMMIN!

• Anonyymi

P.... olit susisaaressa tarjoilijana kauvan, kauvan sitten.
      Olen muistellut sinua, mutta en ole oikein ymmärtänyt miksi olit niin
      kiltti minua kohtaan.
      Juuri silloin olin todella masentunut, mutta sun kiltteys autoi minua
      suuresti eteenpäin elämässä, olisi kiva jos vielä kuulisin sinusta jotain,
      kiitos sinulle

Kuva ja kaunis muisto jäi jäljelle.

• Anonyymi

Onko tässä tutkimuksessa sateenkaari pariskuntien aktit?

• Anonyymi

Heti aamusta alkoivat peräkammarin pojat kommentoimaan, kuhan
        nyt eivät alkais hyppimään toistensa niskaan, sillä siitä voi seurata lähtö
        mielenterveys toimistolle.

• Anonyymi

Opiskelijoiden seksitutkimukset näyttävät aivan eri lukuja .Yhden rehtorin potkujen aikaan tilanne oli valoisampi

• Anonyymi

Reisjärvellä lukema parani, siellä tyytyväisten osuus on 40 prosenttia!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2537
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1977
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe