Reisjärvi ja seksi.

Reisjärvenkuiva

Reisjärvellä ollaan koko suomesta kaikkein tyytymättömämpiä omaan seksi elämään. Vain 46,7% on tyytyväisiä seksi elämäänsä.
Kun mm. Uuraisilla tyytyväisyys on 100%
Matkailuvaltiksi tämä pitää saada.
-Tule ja laukea reisikkään.
-Täällä jäät taatusti ilman.
-Kuivin kunta Suomessa.
-Seksiä, ei kiitos olen Reisjärveltä.

16

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reisjärvenkuiva
    • vaikoliiankiire

Jospa heillä on reisjärvellä panot menossa, eivätkä jouva vastailemaan kaikenmaaliman kyselyihin.

• Reisjärvenkuiva

Uuraisten lisäksi Keski-Suomen kunnista pärjäsi mukavasti Viitasaari, jossa seksityytyväisyys (81,8 %) on Suomen 20. parasta. Sen sijaan Pihtiputaalla seksi ei kyselyn perusteella suju yhtä sutjakkaasti: tyytyväisiä on vain 46,7 prosenttia, ja kunta löytyy koko vertailun neljänneksi viimeiseltä sijalta.

Koko Suomessa vähiten seksiin tyytyväisiä ollaan kyselyn perusteella Pohjois-Pohjanmaan Reisjärvellä, jossa tyytyväisten osuus on 46,7 prosenttia

• 33kk7
        Reisjärvenkuiva kirjoitti:

Uuraisten lisäksi Keski-Suomen kunnista pärjäsi mukavasti Viitasaari, jossa seksityytyväisyys (81,8 %) on Suomen 20. parasta. Sen sijaan Pihtiputaalla seksi ei kyselyn perusteella suju yhtä sutjakkaasti: tyytyväisiä on vain 46,7 prosenttia, ja kunta löytyy koko vertailun neljänneksi viimeiseltä sijalta.

Koko Suomessa vähiten seksiin tyytyväisiä ollaan kyselyn perusteella Pohjois-Pohjanmaan Reisjärvellä, jossa tyytyväisten osuus on 46,7 prosenttia

Olisiko alan asiantuntemus reisikkäällä niin suurta, ettei kelpaa "kontalle siitä" niin kuin haavikkaille? Osaavat odottaa vähän enempi, kenties jopa kyltymättömiin?

• Reisjärvenkuiva

Minusta tästä saisi Reisjärvelle mainiota mainosta.
        Karaokea ja huonoa seksiä teemalla.
        Nyt kuntapäättäjät hereille siitä ja ideoimaan. Seksittömät seksifestifaalit odottavat vain toteuttajaa.

• Anonyymi

Käs pelillä sitä täällä jykytettään.

• Anonyymi

Mitä nykyisin vanhalla meijärillä on ? työpaikka ? vai mikä tehdas ?
      Pelataanko siellä vielä tennistä Susisaaressa ?
      onks reisikkäällä kirjakauppoja ?

• Anonyymi

Jos jokin kotirouva tms. On kyllästynyt lestamiehensä puolivelttoon pikiseen prinssinnakkiin niin täältä naapuripitäjästä löytyy salskeaa seuraa luottamuksella

• Anonyymi

Mä paan joka kesä yhtä lomalaisrouvaa. On kesämökillään kovat sessiot. Ja kivaa ja kuumaa on.

• Anonyymi

Asiat korjaantuu, jos Musulaan järjestetään ensi kesänä Prideväen suuret seurat. Järjestihän Herätrtäjäyhdistys 7.6.2019 Helsingissä pridepäivien kunniaksi körttiseurat. Katso: Haavisto, körttiseurat

• Anonyymi

Jesss! Körttisistä on tullut mahtava lisäys Prideväkeen! Kannattaa ottaa huomioon politikoinnissa! KEPULLE KÄY VIELÄKIN HUONOMMIN!

• Anonyymi

P.... olit susisaaressa tarjoilijana kauvan, kauvan sitten.
      Olen muistellut sinua, mutta en ole oikein ymmärtänyt miksi olit niin
      kiltti minua kohtaan.
      Juuri silloin olin todella masentunut, mutta sun kiltteys autoi minua
      suuresti eteenpäin elämässä, olisi kiva jos vielä kuulisin sinusta jotain,
      kiitos sinulle

Kuva ja kaunis muisto jäi jäljelle.

• Anonyymi

Onko tässä tutkimuksessa sateenkaari pariskuntien aktit?

• Anonyymi

Heti aamusta alkoivat peräkammarin pojat kommentoimaan, kuhan
        nyt eivät alkais hyppimään toistensa niskaan, sillä siitä voi seurata lähtö
        mielenterveys toimistolle.

• Anonyymi

Opiskelijoiden seksitutkimukset näyttävät aivan eri lukuja .Yhden rehtorin potkujen aikaan tilanne oli valoisampi

• Anonyymi

Reisjärvellä lukema parani, siellä tyytyväisten osuus on 40 prosenttia!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1792
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe