Reisjärvi ja seksi.

Reisjärvenkuiva

Reisjärvellä ollaan koko suomesta kaikkein tyytymättömämpiä omaan seksi elämään. Vain 46,7% on tyytyväisiä seksi elämäänsä.
Kun mm. Uuraisilla tyytyväisyys on 100%
Matkailuvaltiksi tämä pitää saada.
-Tule ja laukea reisikkään.
-Täällä jäät taatusti ilman.
-Kuivin kunta Suomessa.
-Seksiä, ei kiitos olen Reisjärveltä.

16

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reisjärvenkuiva
    • vaikoliiankiire

      Jospa heillä on reisjärvellä panot menossa, eivätkä jouva vastailemaan kaikenmaaliman kyselyihin.

      • Reisjärvenkuiva

        Uuraisten lisäksi Keski-Suomen kunnista pärjäsi mukavasti Viitasaari, jossa seksityytyväisyys (81,8 %) on Suomen 20. parasta. Sen sijaan Pihtiputaalla seksi ei kyselyn perusteella suju yhtä sutjakkaasti: tyytyväisiä on vain 46,7 prosenttia, ja kunta löytyy koko vertailun neljänneksi viimeiseltä sijalta.

        Koko Suomessa vähiten seksiin tyytyväisiä ollaan kyselyn perusteella Pohjois-Pohjanmaan Reisjärvellä, jossa tyytyväisten osuus on 46,7 prosenttia


      • 33kk7
        Reisjärvenkuiva kirjoitti:

        Uuraisten lisäksi Keski-Suomen kunnista pärjäsi mukavasti Viitasaari, jossa seksityytyväisyys (81,8 %) on Suomen 20. parasta. Sen sijaan Pihtiputaalla seksi ei kyselyn perusteella suju yhtä sutjakkaasti: tyytyväisiä on vain 46,7 prosenttia, ja kunta löytyy koko vertailun neljänneksi viimeiseltä sijalta.

        Koko Suomessa vähiten seksiin tyytyväisiä ollaan kyselyn perusteella Pohjois-Pohjanmaan Reisjärvellä, jossa tyytyväisten osuus on 46,7 prosenttia

        Olisiko alan asiantuntemus reisikkäällä niin suurta, ettei kelpaa "kontalle siitä" niin kuin haavikkaille? Osaavat odottaa vähän enempi, kenties jopa kyltymättömiin?


      • Reisjärvenkuiva

        Minusta tästä saisi Reisjärvelle mainiota mainosta.
        Karaokea ja huonoa seksiä teemalla.
        Nyt kuntapäättäjät hereille siitä ja ideoimaan. Seksittömät seksifestifaalit odottavat vain toteuttajaa.


      • Anonyymi

        Käs pelillä sitä täällä jykytettään.


    • Anonyymi

      Mitä nykyisin vanhalla meijärillä on ? työpaikka ? vai mikä tehdas ?
      Pelataanko siellä vielä tennistä Susisaaressa ?
      onks reisikkäällä kirjakauppoja ?

    • Anonyymi

      Jos jokin kotirouva tms. On kyllästynyt lestamiehensä puolivelttoon pikiseen prinssinnakkiin niin täältä naapuripitäjästä löytyy salskeaa seuraa luottamuksella

    • Anonyymi

      Mä paan joka kesä yhtä lomalaisrouvaa. On kesämökillään kovat sessiot. Ja kivaa ja kuumaa on.

    • Anonyymi

      Asiat korjaantuu, jos Musulaan järjestetään ensi kesänä Prideväen suuret seurat. Järjestihän Herätrtäjäyhdistys 7.6.2019 Helsingissä pridepäivien kunniaksi körttiseurat. Katso: Haavisto, körttiseurat

    • Anonyymi

      Jesss! Körttisistä on tullut mahtava lisäys Prideväkeen! Kannattaa ottaa huomioon politikoinnissa! KEPULLE KÄY VIELÄKIN HUONOMMIN!

    • Anonyymi

      P.... olit susisaaressa tarjoilijana kauvan, kauvan sitten.
      Olen muistellut sinua, mutta en ole oikein ymmärtänyt miksi olit niin
      kiltti minua kohtaan.
      Juuri silloin olin todella masentunut, mutta sun kiltteys autoi minua
      suuresti eteenpäin elämässä, olisi kiva jos vielä kuulisin sinusta jotain,
      kiitos sinulle

      Kuva ja kaunis muisto jäi jäljelle.

    • Anonyymi

      Onko tässä tutkimuksessa sateenkaari pariskuntien aktit?

      • Anonyymi

        Heti aamusta alkoivat peräkammarin pojat kommentoimaan, kuhan
        nyt eivät alkais hyppimään toistensa niskaan, sillä siitä voi seurata lähtö
        mielenterveys toimistolle.


    • Anonyymi

      Opiskelijoiden seksitutkimukset näyttävät aivan eri lukuja .Yhden rehtorin potkujen aikaan tilanne oli valoisampi

    • Anonyymi

      Reisjärvellä lukema parani, siellä tyytyväisten osuus on 40 prosenttia!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe