Onneksi on dacia

Aimo69

Täällä ilmoittautuu uusi Sanderson omistaja. Olin jo pitkään haaveillut uudesta autosta, mutta en ymmärrä nykytekniikasta mitään. Onneksi markkinoilla on Dacian kaltainen perussuomalaisten jota voi vielä huoltaa ihan normaaleilla käsityökeskus, tyyliin saha, vasara ja ruuvimeisseli. Muissa automerkeissä kotikorjaajan työmahdollisuudet on kaventuneet vuosi vuodelta. Dacia sen sijaan tarjoaa hyvän vastineen rahalle.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläpä olet kätesi pannut paskaan,kun olet ostanut Sandersonin.

    • Justus1952

      Saha vasara ja meisseli ????

    • Justus1952

      tapanihei
      Tuosta autosta en ole ennen kyllä kuullut !!

      • Justus1952

        Sori oon vähä päissään. Enä tiiä ku 400tkm louganit.


    • korjaamolle

      Odotas kun menee eka ajovalolamppu.

    • Justus1952

      korjaamolle
      Tuonkin luit täältä yhdeltä trollipalstalta !! Youtubissa on sulle hyvä esimerkki miten helppo on etupolttimon vaihto Sanderoon ,, Sandersonista en tiedä ??

    • Aimo68

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Markkinoille pitäisi saada muitakin dacian kaltaisia perusautoja joiden korjaaminen olisi mahdollista kerrostalon parkkipaikalla lumihangessa tokmannista ostetun hylsysarjan kanssa ja johon varaosiksi normaalisti riittäisi vanha pesulasta saatu henkari tai vaikka sukkahousut.

      • Varmanpäälle

        Itsellä on tuo uusi Duster 4wd ja kyllä sekin jo can väylineen on turhan vaikeasti tehty itse ropattavaksi. Joistakin vaan tulee ikonisia yllämainitseviasi legendoja kuten vapaastihengittävä hilux, jollaisen vielä hommaan kun hyväkuntoisen löydän.


      • Dacisti

        Jos joku suuri valmistaja laskisi markkinoille yksinkertaisen perusauton, se haittaisi liikaa muiden mallien myyntiä.


    • Justus1952

      Kyllähän Dacialla on perusmalleja ja aika yksinkertaisiakin ,ilman tyhjiä härpäkkeitä , mutta vielä kuitenkin usealla näyttää ostohalut olevan kaikkien lisälaitteiden puolella,,, ainakin kahdella kolmas osaa ihmisistä joihin en enää kuulu. Moottoripuolta ei enää nykysäännöksillä voi enää yksinkertaisesti tehdäkään ,että sanoisin tuohon viestin aloitukseen että jos ei kokemusta ja osaamista ole niin työt rajoittuu vain ölynvaihtoihin . Takaveto alkaa olla henkilöautoissa myös historiaa niin kytkinremontitkin ovat vaikeutuneet kylmillä parkkipaikoilla ,eikä laturin remmejäkään enää noin vain tiellä vaihdeta. Siis parkkipaikka" remontit" ovat lopullisesti ohi !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe