Konsernin kaasuautot taas räjähtelee

Gasum

10

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma.syy.ite.ostit

Tiesitkö mitä, näitä voi ostaa Keskon K Auton myymälöistä, niistä Audi ja Volkswagen Centereistä, tulee jännittäviä ajohetkiä kun koskaan ei tiedä milloin pamahtaa. Ja muista, räjähdyksien korjaus ei kuulu takuuseen, koska itse räjäytit, yritit vakuutuspetosta, ne ne väittää sulle, tupakoit tankkauksen aikana tai teit jotain väärin.

• lohtua.teille.vw

Tää on ihan kauheeta, ainoa lohtu meille fiksuille on se, että kaasuasemat ei sijaitse bensa-asemilla, vaan niille on ihan omat tankkausasemat, emmä siis olenräjähdysslueella edes vahingossa paitsi kolareissa ja jos ruuhkassa possahtaa. Tämäkin jo kielii vaarasta että on eri asemat, mutta eihän suomalainen usko ennenkuin oma tai kaverin/naapurin auto räjähtää.

• WAGENWAAWAAWAA

näinhän se menee. persaukiset vw-kuskit tankkaavan 2-luokan kansalaisille tarkoitetulla jakeluasemilla.

• Kaasutetaan

On se kumma ettei sakemannit vieläkään osaa vaikka on kokemusta jo 1940 luvulta. Taitaa olla liian suuri ero moottorilla ja kaasukammiolla.

• JihuuMitäÄlykköjä

No tuo oli jo äly juhlaa ja neroutta koko kommentti.

• otan.osaa.kesko

Kova syksy, talvi ja kevät ollu K Autolle, kauppa ei käy yhtään, asiakkaat hylkäsi romuautot. Nyt halutaan laatua ja ostetaan Toyotaa.

• Bentleys

Rahamiehille ja naisille on kohta tarjolla laatua!

• Vw-ei_koskaan_enää

Niin tai ainakin laatuvaikutelmaa, onhan siinä Volkkarin moottori, joten NÄPIT IRTI PASKASTA.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2806
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1451
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1210
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      91
      1108
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe