Konsernin kaasuautot paukkuu, jumalauta mikä pamaus.
https://www.autobild.de/artikel/audi-a3-g-tron-gas-explosion-14449253.html
Konsernin kaasuautot taas räjähtelee
10
75
Vastaukset
- oma.syy.ite.ostit
Tiesitkö mitä, näitä voi ostaa Keskon K Auton myymälöistä, niistä Audi ja Volkswagen Centereistä, tulee jännittäviä ajohetkiä kun koskaan ei tiedä milloin pamahtaa. Ja muista, räjähdyksien korjaus ei kuulu takuuseen, koska itse räjäytit, yritit vakuutuspetosta, ne ne väittää sulle, tupakoit tankkauksen aikana tai teit jotain väärin.
- lohtua.teille.vw
Tää on ihan kauheeta, ainoa lohtu meille fiksuille on se, että kaasuasemat ei sijaitse bensa-asemilla, vaan niille on ihan omat tankkausasemat, emmä siis olenräjähdysslueella edes vahingossa paitsi kolareissa ja jos ruuhkassa possahtaa. Tämäkin jo kielii vaarasta että on eri asemat, mutta eihän suomalainen usko ennenkuin oma tai kaverin/naapurin auto räjähtää.
- WAGENWAAWAAWAA
näinhän se menee. persaukiset vw-kuskit tankkaavan 2-luokan kansalaisille tarkoitetulla jakeluasemilla.
- Kaasutetaan
On se kumma ettei sakemannit vieläkään osaa vaikka on kokemusta jo 1940 luvulta. Taitaa olla liian suuri ero moottorilla ja kaasukammiolla.
- JihuuMitäÄlykköjä
No tuo oli jo äly juhlaa ja neroutta koko kommentti.
- otan.osaa.kesko
Kova syksy, talvi ja kevät ollu K Autolle, kauppa ei käy yhtään, asiakkaat hylkäsi romuautot. Nyt halutaan laatua ja ostetaan Toyotaa.
- Bentleys
Rahamiehille ja naisille on kohta tarjolla laatua!
- Vw-ei_koskaan_enää
Niin tai ainakin laatuvaikutelmaa, onhan siinä Volkkarin moottori, joten NÄPIT IRTI PASKASTA.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107