Tekikö turbiiniuuno typerän ubuntu-avauksen?

bittinikkari

Vai miksi se poistettiin? Siinä kyseltiin mistä ja kuinka Ubuntun saisi ilmaiseksi koneelle?

Tässä pikaohje: googlaa "ubuntu download iso", niin löydät asennusmedian. Siitä saa tehtyä boottaavan usb-tikun vaikkapa Rufus-ohjelmalla.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molemmat_esiin

      Ennen kuin neuvotaan mistä ubuntun saa, pitäisi ensin neuvoa, mistä ja miten saa käynnistyslataajan Windowsiin takaisin, kun on poistanut ubuntun. Tuo on yleisin ongelma ubuntusta luopuneille, kun silloin ei kumpikaan käyttöjärjestelmä enää käynnisty.

      • fixmbr

        windowsin korjauslevyllä asennellaan uudelleen, siihen kyllä löytyy ohjeet windowsille. Miten poistat ubuntun? Jos tyhjäät osiot niin edelleen grub jää ja siitä voi käynnistää windowsin.


    • Hohhoijaati
      • VirallinenUbuntu

        En lähtisi .org -päätteisiltä sivuilta latailemaan yhtään mitään.

        Tuolta löytyy virallinen Ubuntu 18.04.2 LTS (Bionic Beaver).

        http://releases.ubuntu.com/18.04/


    • Turbo-Urpo1
      • Cheesee

        Ruotsalaisten homojen sadut voi jättää huomiotta. Ubuntu toimii oikein mainiosti.


    • Turbo-Urpo1

      Täällä on satoja Blogeja joita mainostetaan vähän päästä, kun minä viittasin Markus Janssonin on Blogi kirjoituksessaan Ubuntun asentamisesta viesti poistettiin sääntöjen vastaisena.

      Näin toimii Suomi24:en moderointi.

    • Turbo-Urpo1

      Koittakaapas joku toinen mainita Markus Janssonin nimi, kiinnostaa onko tuon minua koskava rajoite vai koskeeko se muitakin. Tämä siksi tärkeää että tietäisin onko minulle luotu poikkeus-säännöt moderoinnin arvostelun vuoksi.

      Tässä pitää otta huomioon että ennen minua nimi on mainittu 379 eri ketjussa, minun sitä ei kuitenkaan anneta tehdä. Eikä kyse ole pelkästä nimestä myös Blogi linkit ovat muille sallittuja.

      Viesteissä ei varmasti ole ollut mitään sääntöjen vastaista. Voidaanko suomessa harrastaa tälläistä julkista mielivaltaa.

      • PeterBersreikå

        Miksi täälä pitäisi mainita tollasia. Pellepalsta on muolla.


    • Turbo-Urpo1

      Myöskään tähän samaan ketjuun viesteihin ei anneta viitata linkillä, tätä ei ole aiemin tapahtunut. Pistää miettimään miksi viesteissä on KOPIOI -painike jolla viestiin viittaava linkki voidaan kopioida jos sen käyttäminen johtaa sääntöjen rikkomiseen. Mihin hittoon se painike on tarkoitettu.

      Tällä tavallako suomi24 tukahduttaa arvostelija, rajoittamalla kirjoittamista joka ei perustu palvelun käyttöehtojen rikkomiseen.

      Nyt sitten ihmetyttää miksi tuo kommentti annettiin olla
      keskustelu.suomi24.fi/t/15561026/tekiko-turbiiniuuno-typeran-ubuntu-avauksen#comment-96622015

      Tämä avaus on nimetty hiukan alentavasti. Teen uuden avauksen jossa esitän ylläpidolle kysymyksiä jotka kaipaavat vastauksia, toivon mukaa herra ylijumala alentuu vastaamaan.

    • q3g35q

      Kirjoittaa sääntöjen mukaisesti niin ei poistu.

      • Eisiltänäytä

        Ei pidä paikaansa, Modenointi ollut mielivaltaista ja jonkun winhihhulin touhua.


      • Eventti-Esko
        Eisiltänäytä kirjoitti:

        Ei pidä paikaansa, Modenointi ollut mielivaltaista ja jonkun winhihhulin touhua.

        Ei palstalla pääse edes vindovsilla. Tää on uniks, tarkemmin pelkkä niks. Vindov.dataLayer.push({'event': 'onKeskustelu'});


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe