Tämä eduskunta ja edelliset kunnallisvaalit opetti. Eipä kannata äänestää. Tähän päättyi kymmenten vuosien tapa.
Äänestääkö
11
83
Vastaukset
- JaKerranVieläPojat
Tämä eduskunta opetti että sosialidemokraattia kannattaa jälleen äänestää, näissä molemmissa tulevissa vaaleissa.
- Kaipausta
Ikävää, ettei Pielavedellä työväenpuoluetta
- Ennuste
Tuleva eduskunta puoluettain suurimmasta alkaen; sd, kok, vihr, persut, vas, kepu, rkp, kd, siniset häviävät pois
- äänestä-oikein
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15581763/nyt-tulee-parempi-halitus
Niin hallituksen kaatoi kokoomuksen HERROILLE vapaa hoitovalinta kaista ja kansa maksaa.
Onneksi kokoomuksen ajatus ei onnistunut,
vaan viisas pääministeri laittoi pelin poikki.
Luulen,
että hymyt tulee hyytymään kun vaalien jälkeen aletaan muodostamaan uutta hallitusta.
Hallituksen ero oli demokratian voitto.
orpon kokoomus oli kuin natsi aatun sateliitti puolue pohjan peril- demarit-sössii-taas
SDP ei hyksy ketään Sipilän hallituksesta,
sote ei onistunut
mutta talous on erinomaisessa kunnossa,
vasemmisto hallitus ei pysty siihen
että taloutemme pysyisi
edes nykytasolla,
suunta on alaspäin.
- jylängistä
Sipilä teki uuden ennätyksen kepun historiassa, petti kepulaisetkin. Nyt näyttää, että mitään uudistusta ei ollut tarkoitus tehdäkään. niin rajusti Sipilä haukkuu hallituksensa esitystä. Sääliksi käy kepun kansanedustajia, jotka nolouteen asti olivat sen takana, mitä luulivat hallituksen tavoittelevan. Todellisuudessa kepusta ei Sipilän kannattajia löydy, mutta ennen vaaleja sitä ei julkisesti sanota.
Muuten ne perustuslailliset ongelmat ovat avaamatta. Kansalaisen kannalta perustuslain ydin on ihmisarvo, oikeudenmukaisuuden edistäminen ja lain noudattaminen hallinnossa. - Pettynyto
Kepulaisena sanon, että olen todella pettynyt Sipilän toimintaan.
- Anonyymi
Aloittajan ei kannata olla noin pessimisti vaikka pettyikin perussuomalaisiin, sillä onhan olemassa asiallisiakin puolueita joiden ehdokkaita voi äänestää.
- Anonyymi
Minä iänestän vihreitä! Pittääpä laettoo tuas höpötupakki huuleen!
- Anonyymi
Mitenhän pielavetisillä persuilla nyt vörkkii, vieläkö niitä siellä on?
- Anonyymi
Kyllä täällä vielä muutama sellainen kylähullu on nähty, mutta vähenemään päin ne kaikeksi onneksi ovat koko ajan olleet.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379