Minulla on 125l juvelin akvaario joka ollut toiminnassa nyt melkein vuoden verran. Kaloja akvaariossa on 9 mustatetraa ja 9 kiilakylkeä sekä yksi partamonni. Voisiko tuon kokoiseen akvaarioon vielä lisätä jonkun kalaparven? Olin ajatellut neon tai kardinaalitetra parvea, 10 kpl, olisiko ok vai tulisiko jo liikaa kaloja? Jos vielä mahtuisi parvi niin kummat noista tetralajeista on helpompia/terveempiä kaloja, neontetrat vaiko kardinaalitetrat? Kiitän.
kaloja lisää
tetrojalisää
1
127
Vastaukset
- Harmoninen_parempi
Kalastoosi sopisi neontetrat paremmin, lämpötilan puolesta (oletan, että akvaariosi lämpötila on jotain 21-26 asteen väliltä). Kardinaalitetrat viihtyvät lämpimämmässä vedessä.
Mutta jos olisin sinä, niin en laittaisi uutta tetraparvea ollenkaan, vaan pohjalle monnisia pienen parven touhuamaan. Monniset ovat veikeitä ja ahkeria touhottajia. Ja sitten täydentäisin hieman kiilakylkiparvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976