Mikähän ihmisillä on kun luulevat että lumia saa tiputella katolta,heitellä toisenpuolelle mattotelineeltä,kasat tehdä rajalle,kaadot poispäin?
Ja kun asiasta mainitsee että älä tiputtele tänne vaan omalle,siitä vedetään herne nenään ja alkaa se saatanan kyttääminen ja parempana olo.
Sehän on vain vettä ja sitä lunta on vaan pikkasen aikaa.
No vastaus on tähän että pillarilla takas ja tuplat.
Onko muilla idioootteja naapureita lumen suhtee?
En provoo!
Naapurin lumet
10
56
Vastaukset
- naapurin_lumista
Erinomainen yövuoron tekemä turha vedätyskyssäri
- pyryt
Onko kerrostalo kyttäjät mittanauhalla?
- ihmetaulapäitä
Meillä kasataan omalle tontille mutta jotkut näyttävät heittelelevän toisten tonteille. En ymmärrä mikä idea siinä oikein on ettei niitä lumia voida omalle tontille kasata. Jokin on mennyt pieleen sen asunnon suunnittelussa jos ei lumet mahdu omalle tontille. Onko liian isot talot postimerkki kokoisella tontilla ongelmaisia vai onko ongelma ihmisissä mutta lumet pitää sitten hoitaa jonnekkin muualle kuin naapurin puolelle. Törkeetä heitellä ne naapurin puolelle ilman lupaa. Ei sinne roskiakaan voi viedä naapurin puolelle.
- eiomatontti
Tuohan on varsin yleinen ongelma, jos talo ei olekaan omalla tontilla, vaan esim. vuokratontilla.
- Ayne
Lumen luominen toisen tontille (yksityinen tai kaupungin) on laissa kielletty.
- tyynet
Kukas on hinannut,toisen tontille?Paskan kirjoittajat
- hauenjölli
olipa arka aihe!
- onnäitä
Kukaan ei vastaa joka kolaa lumet naapurin puolelle tai toisten tonteille.
- KäkiKukkuu
Uusi naapuri kolaa lumia meidän tontille, kerran olen jo selittänyt että ei siihen koska siitä lumet sulaa alamäkeen meidäntaloa päin. Mutta ei auttantut. Ensi vuonna sitten uudestaan paremmalla onnella.
- pelkäämätön
Siinä menee naapurisopu ja kaikki paskahousut pelkääävät sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512