Mikähän ihmisillä on kun luulevat että lumia saa tiputella katolta,heitellä toisenpuolelle mattotelineeltä,kasat tehdä rajalle,kaadot poispäin?
Ja kun asiasta mainitsee että älä tiputtele tänne vaan omalle,siitä vedetään herne nenään ja alkaa se saatanan kyttääminen ja parempana olo.
Sehän on vain vettä ja sitä lunta on vaan pikkasen aikaa.
No vastaus on tähän että pillarilla takas ja tuplat.
Onko muilla idioootteja naapureita lumen suhtee?
En provoo!
Naapurin lumet
10
50
Vastaukset
- naapurin_lumista
Erinomainen yövuoron tekemä turha vedätyskyssäri
- pyryt
Onko kerrostalo kyttäjät mittanauhalla?
- ihmetaulapäitä
Meillä kasataan omalle tontille mutta jotkut näyttävät heittelelevän toisten tonteille. En ymmärrä mikä idea siinä oikein on ettei niitä lumia voida omalle tontille kasata. Jokin on mennyt pieleen sen asunnon suunnittelussa jos ei lumet mahdu omalle tontille. Onko liian isot talot postimerkki kokoisella tontilla ongelmaisia vai onko ongelma ihmisissä mutta lumet pitää sitten hoitaa jonnekkin muualle kuin naapurin puolelle. Törkeetä heitellä ne naapurin puolelle ilman lupaa. Ei sinne roskiakaan voi viedä naapurin puolelle.
- eiomatontti
Tuohan on varsin yleinen ongelma, jos talo ei olekaan omalla tontilla, vaan esim. vuokratontilla.
- Ayne
Lumen luominen toisen tontille (yksityinen tai kaupungin) on laissa kielletty.
- tyynet
Kukas on hinannut,toisen tontille?Paskan kirjoittajat
- hauenjölli
olipa arka aihe!
- onnäitä
Kukaan ei vastaa joka kolaa lumet naapurin puolelle tai toisten tonteille.
- KäkiKukkuu
Uusi naapuri kolaa lumia meidän tontille, kerran olen jo selittänyt että ei siihen koska siitä lumet sulaa alamäkeen meidäntaloa päin. Mutta ei auttantut. Ensi vuonna sitten uudestaan paremmalla onnella.
- pelkäämätön
Siinä menee naapurisopu ja kaikki paskahousut pelkääävät sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154168Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692675Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932391- 472323
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5301347Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176