Olen ollut koko viikonlopun.
Mä oon ihan rikki
21
143
Vastaukset
- KaiKen
Pikaliima- sillä korjaa kaikki!
- atthemoment
Onko jossain pikaliimaa jonka voi kotiin tilata?
- 8gtuubiMm
Käy Motonetissä. Max repair soveltuu kaikkeen. Testasin lasiin ja muoviin. Pitää paikkansa.
- jotainjostapidät
Siellä on hieno ilma? Miten lenkki vaikka ulkoilmassa, piristäisikö se? Vähän muuta ajateltavaa.
- atthemoment
Tuollainen ei minuun niin tehoa.
- KaiKen
atthemoment kirjoitti:
Tuollainen ei minuun niin tehoa.
Ei minuunkaan, mut käy vaikka hautausmaalla, niin piristyt.
- EiJeeeeesuuus
Joo niin mäkin. Sitä se teettää kun ke-pe oli kipeänä töissä
Perjantaina iltavuorosta kun kotiin kaatu sänkyyn itkeen ja mittas kuumeen 39, 2
Sit onkin välillä itkien kipua ja huonoa oloa ja välillä paremmassa voinnissa mennyt viikonloppua
Äsken luhistuin lattialle kun vatsaa sattui ja hoin että ” mä kuolen, mä kuolen, sisuskalu tulehdus ja mä kuolen”
Siinä mä itkin hetken lattialla ja sit taas keräsin itseni. ”Kyl mä selviin”
Nyt en tiedä mitä huomisen kans teen. Sinnitellen saattaisin pystyä olemaan töissä mutta onko siinä piinassa järkeä vai pitäiskö hakea sairauslomaa- BullaPirkko
Älä vaan hae saikkua. Duunitorin robotti voi löytää sulle muitakin ilmaistöitä Esperistä tai muualta muuksiajaksi.
- EiJeeeesuus
BullaPirkko kirjoitti:
Älä vaan hae saikkua. Duunitorin robotti voi löytää sulle muitakin ilmaistöitä Esperistä tai muualta muuksiajaksi.
Esperi? Jotain hoitoalaa?
Ei kiitos. Ei ole pätevyyttä toimia hoitoalan tehtävissä
Valvira hyökkäis kimppuun
Tykkään luoda käsilläni kaunista enkä työntää kättä vanhuksen housuihin ja pestä hänen intiimialueita - EiJeeeeesuuus
possu kirjoitti:
Olet maanantaina jo vainaa jos meni umpilisäke. :)
Harvinaisen pelottavaa. Söpö possu ennustaa kuolemaani..
Ensin kaikki näytti tänään jo paremmalta mut nyt mulla on kuumetta 38,4 ja oon yrittänyt tunnin ajan avata hupparini vetoketjua.
Puoliks oon saanu tunnissa auki sen kun aina on alkanut väsyttään kesken käsiä ja oon nukahtanut
Mulla alkaa oleen fiilis et en ole työkykyinen huomenna EiJeeeeesuuus kirjoitti:
Harvinaisen pelottavaa. Söpö possu ennustaa kuolemaani..
Ensin kaikki näytti tänään jo paremmalta mut nyt mulla on kuumetta 38,4 ja oon yrittänyt tunnin ajan avata hupparini vetoketjua.
Puoliks oon saanu tunnissa auki sen kun aina on alkanut väsyttään kesken käsiä ja oon nukahtanut
Mulla alkaa oleen fiilis et en ole työkykyinen huomennakuoliko tää?
- kerro.huoli.pois
Miksi?
- Eityöhön
Mistä lähtölaskenta kivuillesi on alkanut? Heti lääkäriin tämä ei ole kehotus! Piikki Iina jos kotiin tulee ei paljon auta. Kipulääkettä ei saa tuntemattomaan vatsakipuun ottaa se voi peittää vakavat sairaudet. Mars Mars🏃
- anonyymi-nainen
Minäkin masennun joka viikonloppu. Asun "erillään muista" ja kukaan ei kaipaa minua viikonloppuisin. Olen eristettynä. Maanantaina piristyy kun palaa työyhteisöön.
- Hyst
Mene ihmisten ilmoille. Itse nautin kun saa olla edes hetken omien ajatusteni kanssa. Puhelin soi jatkuvasti ja viestiä pukkaa🤫
- anonyymi-nainen
Tarvitsen introverttina yhden päivän yksinoloa (la) ja jo illalla kaipaan muita. Puhelin on myös mykkänä. Mutta se on varmaan se rakkauden kaipuu. Sunnuntaina alkaa helpottaa kun pidän itseni kiireisenä.
- kysyttiinkö.jotain
tehoava aine on bebanthenooli....
- MelkoinenKaksikko
"Minä ja Jari, mikä pari, valonlapset käsikkäin." ;)
https://www.youtube.com/watch?v=0eYBspDbGqc- edellinen
Sori, meni väärän keskustelun alle!
- Vaakatasoon
Kävitkö tohtori pillerillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095