Prinsessa Madeleine

otti minulta suuhun

Olen aina pitänyt itseäni suomalaiseksi mieheksi poikkeuksellisen komeana miehenä.Olen 186 cm pitkä
tumma ja hoikka.Minusta onkin aina tuntunut,ettei Suomesta löydy minuntasoiselleni miehelle tarpeeksi kaunista naista.
Vime kesänä päätinkin lähteä Ruotsiin katsastamaan
sikäläisiä naisia ,olisiko heistä minulle vertaistani seuraa.
Heti Tukholman satamassa huomioni kiintyikin ruotsalaisten naisten pitkiin sääriin ja kauniisiin kasvoihin ja huomasin heidänkin panevan
merkille minun komeuteni.
Käveltyäni pysäköintialueen halki huomasin mustan pitkän auton,josta kuljettaja viittoili etuikkunasta minua tulemaan auton luokse.Menin
autolle,josta avattiin takaovi ja säihkyvän kaunis
nuori nainen pyysi ruotsiksi minua tulemaan sisälle auton takapenkille hänen viereensä.
Autossa katsoin tarkemmin naisen kasvoja ja olin
kuolla järkytyksestä.Nainen oli prinsessa Madeleine ja hän hymyili minulle valkoisilla hampaillaan.Madeleine siirtyi äkkiä kiinni kylkeeni ja työsi siron kätensä housujeni vetoketjulle ja veti sen auki ja veti esiin jo aika kovana jököttävän kaluni.
Madde runkkasi kaluani ,joka paisui täyteen erektioonsa huippuvauhtia ja otti kaluni suuhunsa
jalosukuisten huuliensa imuun.Madde liikutti kaunista päätään ylös alas ja tunsin kohta laukeavani Ruotsin prinsessan suuhun.
Orgasmin aallot lainehtivat minussa kuin valtameren mainingit ja pussieni sisältö purkautui prinsessa Madeleinen suuhun kuin paloruiskun vesisuihku liekkeihin.Madde nosti päänsä ylös ja spermani valui hänen suupielistään
ja putoili hänen avokaulaisen paitansa rinnuksille ja rintojen väliseen vakoon.
Madde siirtyi aivan kiinni minuun ja painoi huulensa huulilleni ja työnsi jalon kielensä suuhuni pyöritellen sitä suussani kuin sammakon
poikanen pyrstöään.
Tunsin kaluni kovettuvan uudestaan ja Maddekin
tuntui kiihottuvan huippuunsa.Madde lopettikin
suutelun ja riuhtoi vaatteet pois päältään ja heittäytyi jalat levällään takapenkille.Minä riisuin myös vaatteeni ja asetuin Madden päälle
ja aloin työnnellä kaluani Madden jaloon vittuun.
Kauan ei tarvinnut työnnellä kun tunsin laukeavani
kuninkaalliseen vittuun.Orgasmi oli raju ja Maddekin sai yhtäaikaa orgasmin huudahtaen käheästi ruotsiksi jotain mitä en ymmärtänyt.
Puimme vaatteet päällemme ja Madde suuteli vielä
minua kiihkeästi ja hyväili kädellään haarojani.
Äkkiä auto pysähtyi Tukholman keskustaan ja Madde
avsi rahapussinsa ottaen sieltä 10000 kruunua rahaa ojentaen ne minulle kauniisti hymyillen.
Astuin ulos autosta ,joka kiihdytti pos paikalta
kuninkaanlinnan suuntaan.
Ilmeisesti prinsessa Madeleine oli ollut erittäin tyytyväinen minulta saamiinsa seksipalveluihin,
koska oli maksanut niistä 10000 kruunua.
Tuon tapauksen jälkeen olen alkanut pitää itseäni
maailman komeimpana miehenä.Eihän prinsessa Madeleine muuten olisi kiinnittänyt minuun huomiotaheti satamassa ja kutsunut minua autoonsa partneriksi seksileikkiinsä.
Ensi kesänä olenkin päättänyt lähteä katsastamaan
USA:n naiset.Aion päästä sänkyyn ainakin Madonnan
kanssa.

9

3589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,

No onhan sillä presidentti Bushilla siellä USA:ssa kai pari tytärtäkin. Ovat kuulemma ryypiskelleet alaikäisenä. Niiden kanssa varmaan koet hurjat ryhmäsessiot.

• Erkki

Kun nyt sattuneesta syystä tiedän, missä M:llä on intiimissä paikassa luomi, voisitko kerta sen, että voin todentaa juttusi todenperäisyyden. Muuten, kovasti on taksat laskeneet viime kerrasta, vai olisiko palvelusi taso senverran vajaa?

• Just

Mua ainakin huvittaa just tollaset "kun nyt sattuneesta syystä tiedän ja blaa blaa blaa-pätemiset........

Kyllä varmaan tiedät joo, oot varmaan ollut ihan läheltä katsomassa Madden pyhimpään.. uskoisin että Suomalainen mies nimeltä Erkki pääsee ruotsin kuningasperheen nuorinta tarkastelemaan...

hehhhee... hyviä juttuja...

Get a life

• Kalle

Mutta sehän oli täysin fantasiaa....

Loppuun olisi sun pitänyt laittaa, että sitten heräsin ja katsoin peiliin... eikä mikään siinä jutussa pitänytkään paikkaansa.

• milla

JATKA!

• TL

sori nyt vaan, en oikein pysty naurultani kirjottaakaan, niin vanaattista mielikuvatusta tuo stoorisi edusti, mutta ilman sitä ei olisi taidettakaan, ei kirjallisuutta, ei dekkareita HÖH elämähän olisikin aika tylsää (HUOM niille joiden mukaan kaikki stooorit pitäis olla tosia...)

• Komea

Vihdoinkin joku joka on mun kanssa samaa kastia. Itsekin lähdin aikoinani ruotsinmaalle kauniita naisia etsimään. Jos haluat seurata mun jalanjälkiä, niin jatka tuosta sitten Silvian kautta Englannin kuningataräitiin. Ja muista tämä: mitä vanhempi, sitä jalompi.

• Judy

Et nyt taida olla tietoinen että Madonna asuu nykyään Englannissa eikä Jenkeissä. Pistäs matkasuunnitelmat uusiks. Juttu oli selkeesti kirjoitettu miehille. Mä en naisena saanut siitä paljoakaan iloa irti.

• +

Madonna asuu Englannissa nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      78
      2717
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1646
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1421
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1315
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1216
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1184
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1097
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1079
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1078
    Aihe