Kertokaa..

Karhulinna

Pari hyvää syytä muuttaa Poriin.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskärpänenns

      Ei tule yhtään mieleen. Jatka siis matkaasi ja vie huhtasaari mennessäsi.

    • Khihihii

      Paljon törppöjä, jotka eivät osaa kirjoittaa sääntäjen mukaan.

      • aivotnarikkaa

        tekoaivomode sekoilee taas.


    • nbgyuikjnhyuiolk

      en keksi yhtään hyvää syytä muuttaa poriin.tk palvelut aivan perrrrseestä jos muutat niin käytä ainakin yksityisen sektorin terveys palveluja

      • junailija

        yksityisen sektorin tervauspalvelut myös syvältä.
        osta halpalippu tampereelle ja käys siellä hammaslääkärissä ja lääkärissä. siel on valinnanvaraa.


    • Pori

      Ylläpito poistaa kaikki hyvät syyt muuttaa Poriin...joten älkää tulko tänne.

      T. Ylläpito

      • kiroansinut

        Älä turhaan mainitse herrasi ja luojasi ylläpidon nimeä. muuten sinut esperi perii.


      • Evoluutionkehitys
        kiroansinut kirjoitti:

        Älä turhaan mainitse herrasi ja luojasi ylläpidon nimeä. muuten sinut esperi perii.

        Eiiii ylläpito minua ole luonut.


    • Harrynpieksut

      Muutosta en tiedä, mutta käy porissa ja ota iiiihana terveyskeskuslääkäri mukaan ja menkää vaikka tampereelle hoitamaan toisianne.

    • Voikillinkopekset

      Yksi syy muuttaa poriin olisi miljoonan tervetuliaisraha, parin sadan tuhannen läksiäisraha maksetulla menolipulla, kaupungin kustantama seuraneiti ja jatkuva ilonpito kaupungin piikkiin. Ei mulla muuta.

    • Harmikuneiriitäkaikille

      Hyviä asuinalueita, Impola (rajalantie), varo matalia 3 kerroksisia taloja, Sampola, Väinölä. Halpaa on ja rauhallista.

      • Espoost

        Höpö höpö. Koska olet itse viimeksi käynyt Sampolassa? Lähinnä vanhuksia siellä asuu.


    • kantsiiTulla

      no kon tuut porrii
      niin sut laitetaan pärekorrii
      ja veretää pitki pori torrii

    • Karhulinnaan

      Olisin muuttamassa Antinkadun yhteen taloon. Eikö se ole melkee keskustassa?
      Olen iäkkäähkö, joten ei väliä viihteellä, kulttuurilla, tietyillä palveluilla eikä sen semmoisilla. Ja olen perusterve, ei tarvi muuta kuin uusia yksi resepti kuukausittain. Eikö se käy Omakannassa sielläkin?

      • OsmoNinkutin

        Tervetuloa. Antinkatu on pitkä ja ulottuu jokirannasta läpi keskustan. Asun itse melko keskellä ja onneksi tuo yksi räkälä menee ainakin hetkeksi kiinni. Ja Omakannasta saa tosiaan uusittua reseptit.


      • Uratyssy

        Ei tule demariantista kansanedustajaa edes rahalla. Voi harmi. Vaikka media tuulettaa että antti on voimissaan ja valmis vaikka pääministeriksi.
        Hehheh. Onnistuukohan kirjanpito herra pääministeriltä?
        No Sipilä ainakin lentää jakkaraltaan.
        Demari voi pitää ne likaiset dollarinsa siellä jokikadun päässä vaan. Sinut ja apurisi on paljastettu.


    • Kiitäjäporist

      Pääset elättämään lihavaa mannea, kenen isä omistaa puolet Porin kerrostaloista ja on keksinyt polttomoottorin (omien sanojen mukaan) . Tuntee Porin räkälöiden kantikset ja omistajat, vaikkei itse dokaakkaan. Syö kuin lintu, vaikka elopaino on 150kg. Tekee gourmet ruokaa, viisi vuotta vanhoista pakaste b-luokan pöllityistä pakasteruuista. Saat kaveriksi myös peräkammarinpojan, kuka uskottelee olevansa hurja ja naistenmies, vaikka menee teinipoikaa tolpan taakse piiloon ja menetti neitsyytensä yli kolmekymppisenä 150kg lihavalle mustalaiselle.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe