Oikeasti näkevälle

Rumaluuseri

Ajattelin vihdoin tehdä elämälläni jotain ja eräällä taidolla mikä minulla on ja aloin opiskelemaankin alaa. Sitten kaikki alkoi mennä väärin, ilmat ovat aina vastaan, jopa näkö meinaa lähteä, fysiikka meinaa pettää, mikään ei onnistu. Kaikki tuntuu turhalta ja sitähän se onkin. Kuin hakkaisi päätä seinää koko ajan. Nyt luovutin, ei tästä mitään tule. Minulla ei kuitenkaan ole mitään muutakaan. Miksi tämmöinen "elämä"? Miksi se ei vaan voi päättyä, en muuta enää osaa haluta. Tai tietenkin osaisin, mutta tiedän jo etten koskaan saa mitä haluan ja millään muulla ei ole merkitystä. Eli päättyykö tämä tuska pian?

3

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjäshamaani

Näen selvästi, että löydät jotain hyvää elämääsi. Näen myös, että olet mies, ikääsi en katsonut. Nöen, että sinulla saattaa olla sisäisiä vaatimuksia, jotka asettavat kovia tavoitteita, kannattaisiko mieluummin oppia nauttimasn elämästä ja hyvöksyä joirsin asioita. Et erityisemmin mieti tai halua seksiä. Ajattele elämääsi, mikänon ollut hyvää ja mikä huonoa, siitä on hyvä tehdä suunnitelmia! Näen kuitenkin hyvää tulevaisuudessasi, enemmän tarvitset luottamusta itseesi.

• Rumaluuseri

En ole mies

• Dipleyn

Kirkkoherran avustaja.
        Ei, Kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5428
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2010
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe