Muuttui yllättäen

niitäsiinäolivaaan

leivän valinta todella vaikeaksi :D

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupassako

      Miksi niin kävi? Itse syön eniten kauraleipää ja jonkin verran ruisleipää.

      • Kaupasssajoo

        muttui leivät ylläen vähemmän kiinnostaviksi ku hän oli siinä vierellä ;) Kauraleipää tulin sitten valinneeksi kuten useinmiten :)


      • LaariKaupalla
        Kaupasssajoo kirjoitti:

        muttui leivät ylläen vähemmän kiinnostaviksi ku hän oli siinä vierellä ;) Kauraleipää tulin sitten valinneeksi kuten useinmiten :)

        Jep. Mahutki sopivasti sinne Snäkki-pussien väliin. Kaikinpuolin ku just sulle tila uksesta tehty. ;)


    • bahamaailma

      Jaxuhalit ja ihan kaikki symbatiat sekä embatiat sinne sinulle :(

    • veriohukaisetleipänä

      Veriohukaisi voi syödä niitäkin leipänä :D

    • BrahenPirkko

      Tapa sitko itte Gluteiini-Peikon?
      Myllärin Murjaanin. ;)

      • nohrautaonrautaa

        Tai teurastaja Tepon... Vlad the Verenvuodattaja, ellei peräti itse Dracula olisi parhaimpia kavereita :D


      • TaliDominNäkösiäki
        nohrautaonrautaa kirjoitti:

        Tai teurastaja Tepon... Vlad the Verenvuodattaja, ellei peräti itse Dracula olisi parhaimpia kavereita :D

        Nikkari Nuija-Kuristajat ei syö ku varastettua Salmon Ella -lihaa. Kuulema. ;)


    • hämähäkinluojakin

      Eräs juttu kun joku tyttö kyseli että mikä oli edellisessä elämässä, niin tuosta Athena - hahmosta: tämähän teki hämähäkin legendan mukaan arachno-nimisestä hirviöstä miekallaan, siten on arachnofobia ja hämähäkitkin syntyneet :D

      • CimoSairas

        Niin. Ja attelepas minkänäkösiä Hä, Mä Häkki? -Hirvi-öitä te "synnyttelette" siel Eduskunnassa yötäpäivää. ;)
        Onks neki tullivapaata vientiä keski-euroopan karjamarkkinoille. ;)


      • kohtajoväsyttääkin

        Mistä siis tulee nimi hämähäkki, se kai hämää-häkkiin eli verkkoonsa toisia eläimiä.

        Mistä tulee lohi-käärme, miten ne yhdistyvät ja mistä lohelle tulee se tuli suuhun?

        ... tuollaisista kun näkee unia, niin mahtaisi tulla kunnolliset seikkailu-unetkin.


      • nauraaitsensäuneen

        Joo tuo oli aika huvittava juttu eilen... se kreikan jumalatar Athena on luonut hämähäkit :D
        Nauratti hyvin nukkumaan mennessä nuo jutut, voi nauraa itsensä uneen.


    • lounas.ajatus

      Mullakin on aina samat leivät niin ei tarvitse valita. Jos leipä on loppu hyllystä niin silloin tulee maisteltua uusia makuja. Nyt on suosiossa pekan luomuruis, lidlin paistopisteen ruisneliöt, ruiseväs, patrik jälkiuunileipä ja kotimaista ruispalat. Eilen sitimarketista patrikkia.

      • luistelemaankauppaan

        Niin pitää kohta tehdä, että lähteä luistelemaan, siksi ulkonaliikkumista voi näillä keleillä kutsua.
        Luistelemaan kuoppaan, kauppaan.

        Ja katsomaan ihmisten naamoja samalla.

        Kauppalistakin on valmis kaikkine ylimääräisine ostoineen.


    • okraleipä

      Kaadan ruisjauhoja päähän tosta noin vain !)

    • anonyymi_7ou
    • päivittäisetulkoilut

      Niin joo ehdin jo käydä tekemässä "liukasteluni", ei ollut enää kovin liukasta kun melkein kaikki jäät ovat jo sulaneet ja ovat ehtineet hiekoittaa aika runsaasti. Mutta jos nyt yhtäkkiä iskisi -20 asteen pakkanen niin olisi varsinkin luistinrataa sitten kaikkialla.

      Noh ruokaa tuli: kiwi-hedelmiä ja sinihome- sekä valkohome juustoa juustosämpylöiden päälle.
      Oikeastaan yleensä laitan ruisleivän päälle sinihomejuustoa ja juustosämpylöiden päälle valkohomejuustoa.

      Syystä että maut ovat vahvuuksiltaan sillein yhtävertaisia ja tasapainossa.

    • tyttölaulujajoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe