Kohtele muita niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan.
Miksi pitää olla tyly toisille edes netissä?
19
<50
Vastaukset
- Olehyvä
😚🍋
- Dorkalle
Mikähän thainussija itse olet.
olen 120% samaa mieltä, siis mielipide*1,20 ;'''D
- TriAngeli
Possu se on näköjää niin Kylläinen, että unohtaa närästyslääkkeensäkin toisten osotepalkkeihin. ;)
TriAngeli kirjoitti:
Possu se on näköjää niin Kylläinen, että unohtaa närästyslääkkeensäkin toisten osotepalkkeihin. ;)
höps höpös höpöä 🐽
- Miksikohdellahuonosti
Tuo pätee myös netin ulkopuolella.
- Neuvo_
Ota malka pois omasta silmästä.
- Hyväksyvähiljaisuus
Miksi pitäisi sietää kiusaamista?
- Pitkäänmieitnsamaa
Erään kohdalla.
- kirjuutellaan
Täällä ei kenenkään ole pakko käydä jos kaikki kirjoitukset osuu omaan elämään. Tämähän on kuitenkin suurimmalle osaksi kävijöistä pelkkä hupi palsta, varsinkin tämä osuus. Osumista voi joskus oppiakin eli osuu omaan nilkkaan ja se pistää ajattelemaan. Kaikkia vastauksia ei tarvitse tosissaan ottaa.
- Kirjoititasianvierestä
Aloitus käsitteli kylläkin tylyyttä nettikirjoittelussa yleisellä tasolla.
- Tässämalliesimerkki
Siitä mitä aloittaja tarkoitti, ei ymmärtänyt muutaman sanan aloitusta vaan alkoi suuna päänä , ilkeään sävyyn moittia muita kirjoittajia tyyliin te / ne tyhmät ja minä öhöm joka tiedän just eikä melkein.
- Eimulta
Ei multa, en ajattele näin
- aloittajahei
Voisitko vääntää ratakiskosta tämän eräälle naiselle?
- Muistakaaihmisettämä
Ketään ei saa kiusata!!! Kaikilla meillä on oikeus omiin mielipiteisiinsä.
- Saatana99
Muistakaa Tämä jokaisella on Tunteensa Saatana!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194