Olen kuullut,ohi ajanut,mutta en koskaan ole käynyt. Onko siis millainen paikka? Onko mitään esim karaoke viikonloppuna. Minkä ikäisiä käy.
Millainen paikka on Walter pub
24
283
Vastaukset
- Kyylis
Paska paikka, ohi vaan. Punainen politiikka jyllää.
- Repikääpäsiitä
Kiitos vinkistä pitääpä mainita maaliskuussa Iltasanomien haastattelussa joka tehdään Varkaudessa.Mainitsen muutakin .Sinäkin pääset lehteen solvauksinesi samoin muut urpot.Varkaus saa täysi laidallisen mitä on tilannut.350000lukijaa ja sivun juttu.Että.Siinä on sulle mitä halusit.IsToimittaja soitti klo .13.30koska olin ilmoittanut lehden kyselyyn halukkuuteni kertoa Varkaudesta. Nyt ei taida Demariem valta oikein estää jutun julkaisua.Vasemmiston ja Kokoomusehdokkailta pudotetaan suosio alas.
- LiuaSiuhik
Sen haastattelun haluan kyllä lukea, naurattaa jo ajatella☺👍
- samaaklaaniako
Niin missä se Waltteri pub on ja mitä siellä myydään?
Waltteri koulu on jossakin Varkaudessa, mut pubi? - attendolaisistakin
LiuaSiuhik kirjoitti:
Sen haastattelun haluan kyllä lukea, naurattaa jo ajatella☺👍
IL ja IS saa antaa juttu onkin kuka vaan!
Ilmoita vain itsesi ja aiheeksi, lehdet päättää kenen jutun ottaa ja onko aihe kiinnostava!
Onhan näitä muitakin lehtiä, tyhmää pelotella ja olla olevinaan viisas!
Suomessa pitäis olla sananvapaus, paitsi keput kieltää kaiken!
- Kyylis
Mut noin yleensä nää baarit on vakiasiakkaiden ryyppymestoja ja punainen politiikka puheenaiheena, nykyään myös persut.
- SuikkaPäässä
Kävitkö koskaan Juicen Pubissa ?
Tunnelma on hyvin samanlainen ja puhutaan niitä & näitä !
Nytkin & viime viikolla - puhutaan siitä että milloin kesä tulee ja aurinko lämmittää niin että
lumet sulaa kokonaan !
Anonyymi #1 - sanoi että hän lähtee mökille - heti kun vaan tiet sulaa !
Anonyymi #2 - taas kertoi että vaimo sanoi hänelle että jos ei enään kiinnosta niin sitten
hän tekee itse " kotityöt " ! - Seksirikoksetpienenee
Ottaa puseron pois,ottaa housut pois,ottaa sukat pois,luurin toisessa päässä ähinä loppui.Eikun.tämä kaiken maailman puhelinmarkkinoinnin tilalle
- KantoPöydässä
Minusta joku poliitikko voisi tulla Walter kertomaan että mitä hänellä on
mielessä ja mitä aikoo oikeasti tehdä !
Olisi paljon mukavampaa keskustella pöydän äärellä kuin jollakin tuulisella torilla !
Eli kuva lehteen ja tilaisuus pystyyn ! - olettekonähneet
Jospa Walter pub on siellä Laivalinnankadulla missä on se paljon mainostettu laivalinnan isohoo?
- Punainenkrakaväpättäen
Karin kaljat Walters pubiin ,kunnon ryyppäjäiset ja sit palauteosio.Kääntyykö demaritakki vai lentääkö se torille astii
- Unohtakaase
Laivalinnankadun horo oli keksitty juttu. Minä keksin sen. Nykyään asuu toisesa kunnassa hää. Eli sori sori.
- UlosTulossa
Tämä on taas hienoa aikaa kun on paljon puhetta toreilla sekä turuilla !
Se että Sipilä meni heittämään - pyyhkeen kehään 3vuotta 10kk -
jälkeen / TULOS taikka ULOS ?
Eikö jo etukäteen ole tiedossa että vaalikausi on 4 vuotta ? - KummallisNeuvosto
Kyllä nyt ovat asiat sekaisin - kun Juhannuksena Suomi on koko EUn
Isäntä maa ja hoitaa koko EUta !
Nyt ei ole kyseeessä vain SOTE - vaan valitaan Johtaja - jolla JÄRKI & TERVEYS
riittää ! - Huankoski
Minusta jopa parempi meno kuin Juicessa !
- KolmenKoonKumara
Ihan perus meininkiä !
Laskin rahat ja housut - mutta sain porttarin ! - Bajqmeininkiä
Ottaa sukat pois ja housut pois ja syö piirakkaa(mutta mitä piirakkaa mietippä siitä?)
- Anonyymi
kärpänen
- Anonyymi
Olut on pahaa🤢
- Anonyymi
Paha olut on.
- Anonyymi
Nuo karaoke baarit pitäis kieltää,kuka jaksaa jokapaikassa kuunnella ns tangokuninkaita/kuningattaria.Baarit ja pubit on juomista varten.
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
mä vihaan kaljaa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723