Milloin laitat sen minulle?

Milloin saan kirjeen sinulta?
Ilmoita

Aloitus naiselta?
1 VASTAUS:
naiselle
+Lisää kommentti
Ilmoitat kirjeitse että olet vapaa ja keneltä haluat kenelle. Muuten saatan saada ties mitä putteja ja juoruajia niskaan.
3 VASTAUSTA:
Sanottiin ettei olisi vapaa? En löytänyt.
Missäaloituksessa kirjoitti:
Sanottiin ettei olisi vapaa? En löytänyt.
Mistä saatte selvää onko aloitus naiselle vai miehelle "oottaen nainen tuota mies" on mielestänne yksiselitteisesti jommalta kummalta?
Oonkirjoittanutnoitamies kirjoitti:
Mistä saatte selvää onko aloitus naiselle vai miehelle "oottaen nainen tuota mies" on mielestänne yksiselitteisesti jommalta kummalta?
onko ap vapaa vai varattu, vai huuteleeko nää vaan tyhmyyttään tai lämpimikseen.
+Lisää kommentti
Kyllä lähtee nyt onnistuu kaikki. Ponnistuksen jälkeen hyvä levätä. Maailma pyörii hetken ilman minuakin
Terveiset lähetän.
Ilmoita
Laittaisin kirjeen, jos voisin luottaa, että kirjesalaisuus säilyy. En kuitenkaan voi luottaa siihen, taustat tuntien.
Ilmoita
Ei ole sanan sanaa sanottavaa / kirjoitettavaa.
Ilmoita
Nevöö.
Ilmoita
Jollen osaa kirjoittaa kirjettä?
3 VASTAUSTA:
sä osaat naisena kaikkea
ootan kirjoitti:
sä osaat naisena kaikkea
En oo naine.
Jännite kirjoitti:
En oo naine.
sit ei sulle
+Lisää kommentti
Ymmärsin ennen lähettämistä, että niillä sanoilla ja tunteilla on merkitystä vain minulle joten laitoin kirjeen roskakoriin.
Ilmoita
Kerropas keneltä haluat kirjeen? Ootko saanut kirjettä häneltä ennen? Eihän kukaan voi tietää, ketä tarkoitetaan.
1 VASTAUS:
Mksi ap kertoisi? täältä ei kukaan ketään tunnista ja tuskin täällä kuitenkaan on se henkilö ketä tarkoittaa.
voihan olla että ihminen kenelle tuon osoitti. voisi jotain kirjoittaa mistä ap tietäisi.
+Lisää kommentti
Myrsky repii puita
Taivas salamoi
Elämääni muita tulla ei vain voi
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Milloin laitat sen minulle?

Milloin saan kirjeen sinulta?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta