tehdas suljetaan parin vuoden päästä.
Äsken vahvistettiin että Swindonin
11
108
Vastaukset
- yeyeyeyeyeeyeyeyeyeyyeye
Meneppäs töihin netissä häiriköinnin sijasta, niin on varaa ostaa kunnon auto, eikä mitään riisikippoa.
- yey
Onko todellakin niin, että päivystät täällä "ei-kunnon-auto"-osastolla ja seurailet ihmisten töissä käyntiä/nettikäyttäytymistä? Oletko joku saksan(pähkinä)autojen grynderi vai muutenko foliohattu puristaa päätä?
- Öljypolttimesi.savuttaa
Meneppäs ja hanki elämä, sen sijaan että höliset netissä häirikkönä.
- SmokeInYourAss
Öljypolttimesi.savuttaa kirjoitti:
Meneppäs ja hanki elämä, sen sijaan että höliset netissä häirikkönä.
Opettele itse kirjoittamaan. Ajattelun opetteleminen tuntuu kohdallasi jo menetetyltä.
- Hae.lainaa.vaikka
SmokeInYourAss kirjoitti:
Opettele itse kirjoittamaan. Ajattelun opetteleminen tuntuu kohdallasi jo menetetyltä.
Osta auto, älä öljypoltinta.
- aikakin
Engelsmanien Hondat ei ollut parhaita
- Hieno.päätös.siirtää
Ei todellakaan, Accordikin parani valovuosia valmistuksen siirryttyä aikanaan takaisin japaniin. Engelsmannien valmistama Primera P12 oli ehkä historian huonoin.
- Prexit
Brittien persut tykkää, kun pankit ja tehtaat lähtee maasta, sen jälkeen voivat keskittyä ikivanhoihin perinteisiin ja turnipsin viljelyyn.
- Vääräkaista
Kakkia ovat siellä värkänneet, aika kerätä kalut ja häippästä vaikka Suomeen!
- Hyvä.päätös
Se mitä japsit itse tekevät, yleensä on sitä parasta laatua. Itselläni aikoinaan britti-avensis oli täydellinen fiasko. Jos Honda on valmistettu Japanissa, niin voin harkita.
- söörlongjohn
civicin valmistus valmistus loppuu kun malli menee vanhaksi, eli on jo nyt förbiii. eli tuliterä ei valmisteta englannissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814482
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1214157Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀313475BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693241Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582567Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352552Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome592500- 1662470
Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682439Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432122