Niin kuin otsikko kertoo..
Mikä on ollut vastenmielisin seksi kokemuksenne Naiset/Miehet??
Vastenmielisin seksi kokemus
7
110
Vastaukset
- Miehelläkinontunteet
Kun exä sanoi kesken toimituksen, että vieläkö kestää kauan.
- Oksettavaa
Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..
Vehkeet pesemättä suu pesemättä haisi tupakalle.
Hepin ympärillä karsea karvapehko..
Mielessäni rukoilin jotta lopu jo.
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään. - Jngfs
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Silti päästit pukille, kumpikohan ei huolta pidä itsestään??
- Miehelläkinontunteet
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Tuosta ei ollut kyse, käyn päivittäin suihkussa ja pesen vehkeet, samoin suun. En tupakoi. Olen normaalipainoinen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
Suhde kyllä veteli viimeisiään.
- vierailia
Lihava läski ämmä joka hais vaikka mille, Viime viikolla käynyt ehkä pesulla jos oli muistanut. Ja minä hävisin pullon pyörityksen. Ja porukka mun kimppuun sekä vaatten multa pois. Mulla sojotti kun en vielä silloin tietänyt ketä panen kohta. Ja sitten näin sen haisevan läskin. mulla teki kaluni onneksi heti
lakon. ja mut vietiin sen naisen luokse, Se runkkasi minua yritti imeä mun kaluani kovaksi. Mutta kun sen henki hais hirveeltä hyvä kun en yrjönnyt sen päälle. Ja heti kun se päästi musta irti minä pesulle ja hankasin itseäni ehkä puoli tuntia ja kaikki pesu aineet mitkä minä sieltä löysin käytin itseni pesemiseen. - anusuna
Kyllä se omi se kertakun pillua sai
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745113
- 1083561
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403436- 513014
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72269- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91548