Kaksi nuortamiestä kävi tankilla Utajärven TB;llä n. klo 12. Tiistaina 19.2. Tankilla seisoi taxi valkoinen Skoda pitkän aikaa. Kuski selaili jotai julkaisua eikä siirtynyt tankilta vaikka hänen taakseen tuli pitkä jono autoilijoita jotka olisivat tankanneet. Toinen nuorista miehistä.meni kysymään taxikuskilta että tarvitseeko hän apua esim. auton työstämiseen jos se lähede käymään kun ei siirry sivuun tankilta. Ällistyttävää että.kuski sai raivarin ja nousi autosta ja näytti että menee nuoren miehen kimppuun, onneksi ei mennyt vaan toimitti miestä painumaan vit..un. Kuski oli vanha pieru joka oli sen näköinen kun olisi junan alle jäänyt pienenä ja sen jälkeen juopotellut loppuelämän. Jos viesti menee taxiisännälle niin Anna ihmeessä kenkää sille dokulle auto ei varmasti ollut hänen oma.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532